четвртак, 28. јун 2018.

Šta od kozmetike nosim na more?


Pozdrav svima! Leto je počelo, iako još uvek ne deluje baš tako, a ja se pripremam da sledeće nedelje otputujem na more i tome se neizmerno radujem. Naravno, kao i svake godine pre odlaska rešila sam da vam pišem šta sve nosim na more. Danas vas očekuje post o kozmetici, a uskoro ćete videti i šta od šminke nosim sa sobom. Ima dosta proizvoda, jer planiram da neke stvari isprobam, a i u poslednje vreme mnogo više negujem svoju kožu, posebno kada je izložena suncu. 



Afrodita Clean Phase penu za čišćenje lica sam već koristila ranije i bila sam jako zadovoljna. Lepo je čistila moju kožu i nisam se mnogo prosijavala od nje. Zato sam i sada rešila da ovu penu ponesem sa sobom, jer je čišćenje lica ujutru i uveče meni jedan od najbitnijih koraka nege. 
L'oreal Ideal Fresh tonik za lice redovno kupujem i jako ga volim. Leti volim osećaj koji tonik daje na licu, a meni se ovaj pokazao kao odličan. Spakovaću ga u neku manju flašicu kako ne bih nosila celo pakovanje, jer je prilično veliko. 
Byphasse micelarna voda je postala moja omiljena micelarna posle prvog korišćenja, pa sam i ovog puta rešila da je ponesem sa sobom. Ponovo sam kupila ovo pakovanje uz koje dobijete mini varijantu, koja je idealna za put, a i pakovanje je prilično bezbedno tako da se neće prosuti. 
Pre mesec dana sam od firme Crystal Derma dobila sjajan paket koji ste mogli da vidite ukoliko me pratite na Instagramu (ako ne, šta čekate? :) )  u kome je bila ova emulzija pantenola. Uvek sa sobom nosim pantenol na more jer je koristan i za opekotine, ujede insekata, ali i negu kože. Ovo mini pakovanje mi je odlično za put, tako da ga nosim sa sobom, a utiske ćete čitati kada se vratim. :) 


Od kozmetike za sunčanje nosim nekoliko proizvoda, neki su za zaštitnim faktorom, a jedan je bez i služi za brže tamnjenje kože. Ovakve proizvode koristim kada već dobijem malo boje, kako ne bih izgorela. 
Nivea Protect & Bronze SPF 50 sam odlučila da kupim jer mi se Nivea godinama unazad pokazala kao najbolja za zaštitu od sunca. Uzela sam ovaj sa prskalicom, jer ne volim klasična mleka zato što ostavljaju beli film. 
Tu je takođe i Sun & Care, koji sam takođe dobila od Crystal Derme i ima faktor 50. Mini je pakovanje tako da verujem da ću ga brzo potrošiti i verovatno ću vam već na Instagramu javiti utiske. 
Za lice sam uzela Eucerin kremu za masnu kožu sa faktorom 50, jer inače koristim njihove kreme za lice i odlične su mi. Verujem da će i ova biti sjajna. 
BIOBAZA suvo ulje za brže tamnjenje sam prvi put kupila, ali sam o njemu čula samo reči hvale. Jedva čekam da ga isprobam i dobijem onu lepu preplanulu boju. 
Nivea After sun sam uzela kako bih posle sunčanja i povratka sa plaže, rashladila i umirila svoju kožu. 


U Liliju sam uz kupovinu Nivea Sun proizvoda dobila i ova 2 divna nesesera koja će biti odlična za plažu jer ne propuštaju vodu, tako da verujem da ću ih svaki dan nositi sa sobom. 
Takođe, u Liliju sam uzela i ove bočice za put koje redovno kupujem i još redovnije gubim, ali ih obožavam i neverovatno su praktične. Ove godine ću u njih spakovati tonik i još neke proizvode koje ne želim da nosim u full size pakovanjima. 


Nivea Micelarni šampon sam već probala, ali u zelenoj varijanti. Ovog puta sam uzela ovaj drugi. Obožavam ove šampone jer su lagani, odlični za leto kada češće perete kosu, a posebno za more. 
L'oreal Elseve Total repair 5 redovno kupujem i inače, a posebno kad idem na more. Bez ovoga ne mogu da raščešljam svoju kosu, a na moru mi dobro dođe kao dodatna nega čak i na plaži. 
Uzela sam i ove dve Schwarzkopf Gliss kur maske za kosu kako bih tamo dodatno negovala svoju kosu nakon sunčanja i kupanja u slanoj vodi.


Već svi znate koliko volim Afrodita kupke i redovno ih kupujem. Ovog puta sa mnom "ide" Red grapes uljana kupka koja ima predivan miris, a jako volim njihove uljane kupke jer mi dodatno neguju kožu. 
Takođe, nosim i Afrodita Sweet cherries mleko za telo koje još nisam probala, pa će to biti idealna prilika. 
ESI Aloe vera gel nosim već godinama sa sobom na svako letovanje i ovo je najbolja stvar za opekotine od sunca ikada! Obožavam kako brzo koža upije ovaj proizvod, lepo je rashladi, a već do ujutru izvuče veći deo, ako ne i sve opekotine koje ste dobili. Odlična stvar i ja i moj dragi ovo obožavamo, a posebno on jer ima jako svetlu kožu pa lako izgori. Ovo preporučujem svima koji imaju takav problem. Takođe, ovo smiruje moju kožu i posle depilacija i ujeda insekata. 


Garnier Neo dezodorans je jedan od onih kojima se uvek vraćam, lepo štiti od neprijatnih mirisa, ne peče čak ni posle brijanja i prelepo miriše. 
Scholl Velvet smooth kremu za stopala volim i koristim zajedno sa turpijom za pete o kojoj ćete uskoro čitati recenziju i odlično neguje moja stopala koja su prilično problematična. Nosim je sa sobom i redovno je mažem svake večeri pre spavanja. 
Becutan sapun nosim kao sapun za ruke jer obožavam miris Becutana i uvek me vrati u detinjstvo. :)
Crystal Derma Neven pomadu nosim sa sobom kako bih je isprobala, jer još uvek nisam imala prilike. Jedino sam je pomirisala i ima preeedivan miris.


Kada su vlažne maramice u pitanju, njih nosim na tone. :) Pampers maramice uvek imam u kući i redovno ih koristim za sve i svašta, pa čak i za skidanje šminke. Mojoj koži jako prijaju i svaki put kupim neku drugu vrstu. :) 
Nivea MicellAIR maramice za skidanje šminke nosim kako bih skidala jaču šminku, ukoliko se budem šminkala. 
Cleanic Intimne maramice nosim jer putujemo autobusom pa ćemo pauze praviti na različitim pumpama, a svi znamo kakva ta mesta umeju da budu. Takođe ću ih nositi sa sobom i na plažu.


I proizvod za kosu koji me je odušeeevio ovog leta je Fructis Aloe Air -dry cream koji koristim tako što namažem na kosu, raščešljam i ostavim kosu da se prirodno osuši, a ona ostane u takvoj formi i ne naelektriše se. Odličan proizvod, jedino je ambalaža malo veća pa ću i njega spakovati u jednu od onih bočica sa pumpicom. 

To bi bilo sve što nosim od kozmetike i moram da priznam da ima dosta proizvoda. Naravno, nisam vam slikala one osnovne stvari tipa pasta za zube, četkica itd. jer mislim da to nije ništa specijalno. 

Šta vi nosite na more i da li ste probali nešto od ovoga?

Pozdrav, 
Lejdi Di 











Нема коментара:

Постави коментар