недеља, 16. децембар 2018.

Blogmas #15 & #16 - Maybelline Fit me korektor

Već godinama sa svih strana čitam odlične recenzije o Maybelline Fit me korektoru i znam da je omiljeni korektor mnogih blogerki i jutjuberki. Do pre par meseci nije ga bilo u Srbiji, a kada je stigao čini mi se da se nije mnogo pisalo o njemu. Dugo sam želela da ga isprobam, ali sam u svojoj kolekciji imala previše korektora. Nedavno sam ga konačno kupila i rešila sam da vam danas prenesem svoje utiske o njemu. 
Izvinjavam se što juče nije bilo Blogmasa, ali vraćam se redovnom pisanju. No, da se vratimo korektoru. 



Ovaj korektor možete pronaći u svim drogerijama i trenutno je dostupan u 3 nijanse. Moj je u nijansi 05 i mislim da je ovo i najsvetlija nijansa. Dolazi u plastičnom pakovanju karakterističnom za korektore, sa crnim poklopcem i sadrži 6,8ml proizvoda. Aplikator je malo manji nego kod drugih korektora, ali dosta precizniji i sličan je onom na karminima. 


Kada sam prvi put probala ovaj proizvod nisam bila sigurna kako će se ponašati na mojoj masnoj koži jer mi se činilo da je dosta vodeniji nego svi drugi korektori koje sam probala. Nisam mislila da će imati neku veliku pokrivnu moć jer nije gust. Međutim, prevarila sam se. 
Ovaj korektor je zaista jak i prekriva sve što je potrebno na licu, jako je lagan i voden tako da vam nije potrebna prevelika količina jer se jako lepo i lako nanosi. Neverovatno je lagan na licu, a već u prvom sloju prekrije nepravilnosti na licu. Nanosila sam ga i četkicom i blenderom i u oba slučaja se pokazao fenomenalno. Veoma se lepo razmazuje i ne uvlači se u pore i u sitne borice na licu. Ja ga obično setujem zbog svoje masne kože i tokom celog dana ne mrdne sa mesta gde sam ga nanela. Sviđa mi se što se ne skida dok ga nanosite blenderom, već se lepo razmazuje i ostaje na koži. 


Oduševljena sam ovim korektorom i mislim da ću jedno vreme svoj omiljeni Catrice korektor zameniti njime. Sviđa mi se što nemam osećaj težine na koži i što tokom celog dana ostaje na svom mestu. Jako se lepo ponaša i kao baza za senku i tokom celog dana senke ostaju na svom mestu. Nisam imala nikakve reakcije ili iritacije na koži što je još jedan plus kod ovog proizvoda. 
Sigurna sam da je ovaj korektor jedan od najboljih u našim drogerijama i mislim da će odgovarati svim tipovima kože. Cena mu je oko 600 dinara.

Da li ste probale ovaj korektor? Koji je vaš omiljeni korektor?

Pozdrav,
Lejdi Di 






Нема коментара:

Постави коментар