недеља, 22. новембар 2015.

Trenutni favoriti


Pozdrav svima! :) Danas vam konačno donosim post o favoritima.Kao što vidite ovo nisu favoriti meseca, već trenutni favoriti.Ovo su favoriti za prethodni period kada nisam pisala, ali se nadam da ću od sledećeg meseca nastaviti da pišem favorite za svaki mesec posebno.Videćete da ima malo više dekorative nego preparative, pa da počnemo.. :) 



O Akvabent aktivnom kiseoniku sam pisala OVDE, a o The Body Shop sredstvu za čišćenje lica OVDE tako da vam o njima neću posebno pričati, osim da sam prezadovoljna. :) 
Lilly masku za kosu total repair sam dobila od mog dragog pre dva meseca i oduševila sam se.Kosa mi nikad nije bila mekša, lakša za oblikovanje i zdravija.Predivna maska za manje od 200 dinara.Sve preporuke! :) 


Essence četkice za šminkanje sam tražila svakog dana dok nisu stigle ovde u naš Lilly (mislim da sam dosadila prodavačicama) :) Kupila sam sve za lice i 2 za oči, ali njih još nisam isprobala.Morala sam da ih ubacim u favorite jer sam ih od kad sam ih kupila stalno koristila i zaista sam zadovoljna, posebno ovom za puder i hajlajter i ovom za rumenilo.A i prestlatke su, zar ne? :) 
Deborah BB krema 5 u 1 u nijansi 03 Sand je najbolja BB krema koju sam koristila.Lepo prekriva, a nije teška na licu.Odličan proizvod! :) 
Flormar rumenilo Honey with gold 8 - rumenilo koje ja koristim kao bronzer i fenomenalno je,Koristim ga mesecima svaki dan i nikako da mu se približi kraj.Lepo se blenda, ima sitne šljokice koje se na licu ne vide.Oduševljena sam! :) 
Benefit They're real maskara - moj prvi "high end" proizvod, ako mogu tako da kažem. :) Najbolja maskara koju sam ikada imala i sigurno ću kupiti i veliku verziju čim budem bila u prilici.


Aura cover me korektor u nijansi 153 Cream - odličan korektor i Aura me iz dana u dan sve više oduševljava svojim novim proizvodima. :) 
Essence lak 22 i <3 my blue jeans - plavi lak kakav sam dugo tražila. Inače volim essence lakove jer imaju deblju četkicu pa se lako mažu, a i dugo traju. 
Titania pinceta - obožavam njhove pincete pa sam zato ovu uvrstila u svoje favorite. :) 


Flormar Rose wood 209 ruž koji obožavam, mat je i u nekoj braonkasto - crvenoj nijansi kao boja mesa.Odličan i veoma postojan.
Golden Rose velvet matte 11 - moj omiljeni ruž, mislim da nijedan drugi ruž nisam koristila kao ovaj.Dugotrajan je, a boja je između crvene i roze. :) 
Golden Rose Matte lipstick crayon 11 - ruž u olovci, lako se nanosi i kupiću sigurno još neku nijansu.
Kao što možete da vidite svi ruževi u ovom postu su mat. :) 
Body drench balzam za usne Peppermint stick - odličan balzam, zaista ima ukus peperminta i ja ga jako volim. :) 

To bi bilo to što se tiče mojih favorita, nadam se da su vam se dopali i da i vi volite neke od ovih proizvoda.Kakvo je vaše mišljenje o ovim proizvodima? :) 

Pozdrav,
Lejdi Di :*
  






6 коментара:

  1. Pored Rosewood-a za koji sam ti rekla da ga volim :), i sve ostalo mi se svidja. Pogledacu ovu nijansu GRVM ruza, opasno se navukoh na njih :). Ove Essence cetke sam gledala ali nisam znala koja bi bila najbolja za rumenilo, pa nisam kupila nijednu. Pozdrav Lejdi Di :)) ! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, i da, izvinjavam se svima što kasnim sa odgovorima. :) Četkice su odlične ja sam morala da ih imam sve, makar zbog slatkoće, a nijansa ovog GRVM ruža je meni najbolja ikad! :) Pozdrav! <3

      Избриши
  2. Ove Essence cetkice su prelepe :) O ovom TBS sredstvu sam kukala u tvom postu o njemu :D definitivno ga kupujem kad idem negde :D <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno kupi ako budes bila u prilici, fenomenalan je! :) A četkice su preslatke :) Pozdrav! <3

      Избриши