недеља, 13. децембар 2015.

Potrošeni proizvodi


Pozdrav svima! Izvinjavam se što me dugo nije bilo. I odmah na početku moram da napomenem da ću u ovom postu imati samo sliku svih prozivoda jer mi se zbog tehničkih problema ostale slike nisu sačuvale, ali sam želela da izbacim post makar i ovako.Nadam se da mi nećete zameriti.Da počnemo sa proizvodima jer sam bila vredna i marljivo sam radila i sve potrošila. :)



Bioten tonik za lice sam kupila još letos, ali ga nisam stalno koristila i konačno sam ga potrošila.Bio mi je dobar, ali meni je nekako svaki tonik isti ne vidim neku veliku razliku.Ne znam da li ću ga opet kupiti. 
Nivea tuferi su mi jedni od omiljenih i svaki put ih iznova kupujem.Jesu malo skuplji u odnosu na ostale, ali mi se sviđa što su malo deblji od ostalih i ne razvlače se.
Malizia gel za tuširanje - fina kupka, kupila sam ga u nedostatku drugih,a nisam imala vremena da idem do Lilly-ja po neki drugi.Fin gel, ali mislim da ga neću više kupovati.
Afrodita Acai berries uljana kupka - sjajna stvar.Afrodita me uvek iznova oduševi svojim proizvodima.Sjajna kupka, predivno miriše, posle korišćenja kupatilo dugo miriše.Odlično neguje kožu i nije mi potrebno mleko za telo koje, iskreno ne volim baš mnogo da koristim. :) 
Schwarzkopf Gliss kur Oil nutritive - obožavam ove leave -in proizvode i kupujem ovo sigurno već 7,8 godina.Odličan!
Balea šampon od breskve - ovo je bila limited edition pa sam zbog toga i kupila.Dobar šampon, lepo opere kosu, ali nisam primetila da nešto posebno radi.
Lilly hair mask Total repair - ovo sam kupila na nogovor drugarice i nisam imala neka velika očekivanja.Međutim, ja  ovu masku OBOŽAVAM! Ja sam se zaljubila u ovaj proizvod, kosa je tako lepa i mekana posle nje, lako se raščešlja i miriše danima.Košta oko 200 dinara.Sigurno ću kupovati i dalje. :)
L'oreal Sublime fresh - umivalica koju sam dugo razmišljala da li da kupim.Čitala sam recenzije i svi su je hvalili pa sam je konačno kupila.Za nas sa masnom kožom ovo je fenomenalno.Nisam sigurna kako bi ovo bilo na suvoj koži.Nastaviću da koristim ovo čim potrošim ove proizvode koje trenutno koristim.
Avene Hydrance optimale legere - kremica koju sam kupila po preporuci dermatologa.Odlična je, brzo se upije, a lepo hidrira kožu.Sada imam u planu neke druge Avene kremice.
Balea AQUA krema za područje oko očiju - nisam je potrošila do kraja jer se usmrdela :) dobra kremica, ali ja nemam problematično područje oko očiju pa nemam potrebu da je stalno mackam. :)
Dove original - moj omiljeni dezodorans koji kupujem često.Brzo se upije, a traje dugo. :)
Garnier essentials hydrating night care - fina noćna kremica, brzo se upije ne ostavlja mnogo masnu kožu, lepo hidrira. :)
Avon planet spa Amazonian treasures creamy body scrub - najbolji piling ikad! Miris, kako radi svoj posao, ma sve je fenomenalno! Nema ga više u katalogu i apelujem na Avon da ga vratiii! :)  
Balea Med ultra sensitive NACHTCREME - krema koju sam davnih dana kupila, ali mi se nije dopala pa je tako stajala dok joj nije prošao rok.Zato ide u kantu. 
Colgate Max white one optic - inače ne pišem o pastama za zube, jer smatram da je to osnovna higijena, ali ovu sam morala. Stvarno su mi zubi belji posle korišćenja, ukus je odličan i ja sam oduševljena! :)


Nyx soft matte lip cream u nijansi Cairo - odličan ruž i mnogo mi je krivo što mu je došao kraj.Sigurno ću kupiti ponovo.Ovo je inače jedini ruž koji sam potrošila do kraja. :) 
Aura olovka za obrve u nijansi 02 - ostalo je još malo, ali me mrzi da se mučim i koristim još to malo što je ostalo, tako da ide u đubre. Inače odlična olovka, lako se iscrtava sa njom, a nije previše tvrda, a ni premekana. :) 

I došli smo do kraja. :) To bi bilo to što se tiče potrošenih proizvoda, nadam se da vam se dopalo. :) Da li ste vi koristile nešto od ovoga i kako vam se čini?

Pozdrav,
Lejdi Di :*





Нема коментара:

Постави коментар