уторак, 18. децембар 2018.

Blogmas #17 & #18 - Makeup Revolution paleta za konturisanje


Kao što već znate, obožavam konturisanje i redovno isprobavam različite proizvode i palete za konturisanje. Naravno, mojoj kolekciji je nedostajala i jedna paleta koja će imati sve potrebne proizvode i koju mogu koristiti i za ličnu, ali i profesionalnu upotrebu. Dugo sam razmišljala šta bih to mogla da kupim, a onda sam od svog dragog dobila Makeup Revolution Iconic lights & contour pro paletu. Imam je već dosta dugo i veoma smo se dobro upoznale, pa je vreme da vam kažem svoje utiske o njoj. 



Ova paleta na prvi pogled ima sve proizvode koji su vam potrebni i mislim da je svaki veoma upotrebljiv. Dolazi u plastičnom pakovanju sa crnim poklopcem, a unutra imate 8 različitih proizvoda: 2 hajlajtera, 2 pudera za setovanje, 2 bronzera i 2 proizvoda za konturisanje. Ukupna količina koju dobijete je 13 grama. 


Prvi proizvod je hajlajter koji je veoma lep i jako intenzivan. Veoma mi se dopada kako izgleda na licu,a posebno mi se sviđa što ne sadrži krupne šljokice. 
Druga dva prozvoda su dva pudera za setovanje, od kojih je jedan čuveni banana puder. Lepo setuju područje oko očiju, na zavlače se u pore, ali moram da priznam da sam banana puder mnogo ređe koristila jer mislim da je prikladniji za neki tamniji ten. 
Još jedan hajlajter je poslednji proizvod za posvetljivanje u ovoj paleti i on je u divnoj šampanj boji. Jako je lep, suptilan i idealan za dnevnu šminku. 
U donjem redu prva dva proizvoda su bronzeri koji su idealni za svetliji ten i ja ih najčešće mešam i koristim zajedno. Prvi je toplije nijanse, dok je drugi malo hladniji. 
Na kraju dolaze i dva proizvoda za konturisanje, a ja najčešće koristim ovu svetliju, taupe nijansu jer je idealna za moj ten. Obožavam kako izgleda na licu i kako mu da dimenziju. Poslednji proizvod retko kad koristim jer ne odgovara mom tenu. 


Tekstura ovih proizvoda je divna, puderasta, a pigmentacija je neverovatna. Malo se truse, ali ništa preterano i mislim da vam ni to neće smetati, jer su proizvodi zaista neverovatni. Blendaju se divno i lako možete da ih nadograđujete. 

Mislim da je ovo idealna paleta za svakoga ko voli konturisanje, jer je odnos cene i kvaliteta neverovatan. Takođe, ovaj proizvod je idealan i ako ga koristite samo za sebe, ali i na drugima. 

Cena ove palete je oko 1300 dinara, a možete je pronaći u Alexandar cosmetics - u. 

Da li ste probale ovu paletu? Da li volite Makeup Revolution? 

Pozdrav,
Lejdi Di 

P.S. Izvinjavam se što ovih dana kasne Blogmasi, ali pored spremanja slave imam toliko drugih obaveza da ne stižem uvek da pišem. Naravno to ću nadoknaditi vrlo brzo. :) 







Нема коментара:

Постави коментар