четвртак, 20. децембар 2018.

Blogmas #19 & #20 - Top 5 makeup proizvoda


Znate koliko volim da se šminkam i da stalno isprobavam različite porizvode. Međutim, postoje oni dani kada ne želim mnogo šminke na svom licu, već samo ono što smatram neophodnim. Zato vam u današnjem Blogmasu pišem o svojih 5 makeup proizvoda bez kojih ne mogu i koje redovno koristim kada se šminkam. Kada bih morala da izaberem 5 proizvoda koje ću morati stalno da koristim, to bi sigurno bilo upravo ovih 5. 



Max Factor Radiant lift puder. Obožavam tečne pudere i redovno ih isprobavam, a ovo je nešto što je moj favorit u poslednje vreme. Divan na koži, daje zdrav izgled koži a ima odličnu pokrivnu moć. Jedan od boljih pudera koje sam probala, a svakako moj omiljeni u ovom trenutku i sigurna sam da ću nastaviti da ga kupujem i dalje. O njemu sam vam već pisala ovde.


Već i vrapci na grani znaju koliko je fenomenalan Rimmel Stay matte puder za setovanje. Ja ga koristim već godinama i ne menjam ga. Ovo je najbolji puder za setovanje u našim drogerijama i sigurna sam da će svakome odgovarati. Ovo je definitivno proizvod bez koga ne mogu i koristim ga gotovo svakodnevno. 
Korektor je takođe proizvod bez koga ne mogu i koji koristim kad god se šminkam. Nekada čak ne stavljam puder, već stavim samo malo korektora na problematične delove na licu. Moj omiljeni trenutno je Maybelline Fit me korektor i o njemu sam vam, takođe, pisala ovde.


Bronzere obožavam i oni su jedini proizvod te vrste koji koristim svakoga dana. Volim kako bronzer izgleda na mom licu i kako mu da dimenziju. Max Factor bronzer je moj favorit već mesecima i sigurna sam da ga neću menjati. Divan, suptilan, sa blagim šljokicama koje se i ne vide na licu, ali se sjajno stapa sa kožom i da joj predivan izgled.
Ono što takođe svakodnevno radim je popunjavanje obrva. Do skoro sam za to koristila isključivo olovke, ali sam nedavno isprobala Rimmel Brow this way senke za obrve. Od tada koristim isključivo njih i obrve su mi mnogo lepše i prirodnije. Ovo je idealan proizvod za dnevni makeup look. 

Ovo su zaista moji omiljeni proizvodi i nešto bez čega ne bih mogla da zamislim šminkanje. Svaki od ovih proizvoda je za mene i moje potrebe idealan, a verujem da će zadovoljiti i vaše potrebe i od srca ih preporučujem. 

Koji su vaši omiljeni makeup proizvodi?

Pozdrav,
Lejdi Di 







Нема коментара:

Постави коментар