петак, 28. децембар 2018.

Blogmas - Top 5 proizvoda - kozmetika


Juče sam vam pisala o svojih 5 omiljenih proizvoda kada je šminka u pitanju, a danas vam pišem o svojim omiljenim proizvodima kada je kozmetika u pitanju. Smatram da je nega lica i tela jednako važna kao i šminkanje i da šminkom nećete postići mnogo, ukoliko vam je koža u lošem stanju. Obožavam da negujem svoju kožu i rado upotrebljavam razne prozivode za negu lica, tela i kose. 



Kako imam problem sa kosom koja se brzo masti, neophodni su mi suvi šamponi i uvek kod sebe moram da imam bar neki suvi šampon kako bih kosi vratila volumen. Međutim, već godinama moj omiljeni suvi šampon je čuveni Batiste. Predivno miriše, odlično deluje na kosu, da joj volumen, a kosa izgleda kao da ste je upravo oprali. Probala sam razne šampone za suvo pranje, ali se uvek vratim Batistu. 


Byphasse je, po mom mišljenju, najbolja drogerijska micelarna voda ikada. Imam ih u nekoliko varijanti, a redovno na putovanja nosim manje verzije. Odnos cene i kvaliteta je fenomenalan, količina koju dobijete je odlična, a ova micelarna zaista čini čuda. Skida apsolutno svu šminku sa lica, ne iritira područje oko očiju i ne isušuje kožu. Obožavam ovu micelarnu i uvek je rado preporučujem. 


Kako imam suvu kožu tela, redovno koristim različita mleka za telo. Nedavno sam kupila ovo Sephora mleko za telo i ono je odmah postalo moj favorit. Divno miriše, lepo neguje i hidrira, a koža ga brzo upija pa ne ostaje masna. Odlično mleko za telo i već planiram kupovinu novog. :) 


Kreme za lice su takođe nešto što smatram da je neophodno za negu kože. Weleda krema od irisa se meni pokazala kao idealna krema za moju kožu i kao divna podloga za šminku. Lepo hidrira kožu, potrebna je mala količina, a ne masti kožu dodatno. 
Balzam za usne koristim redovno, posebno u ovim hladnim danima. Moj večiti favorit je Carmex balzam za usne koji divno hrani usne i regeneriše ispucale usne. O njemu sam vam već pisala ovde.

Nega kože je jako bitna, posebno u ovim zimskim danima, a ja sam vam danas pokazala moje omiljene proizvode i nadam se da ćete naći neki idealan za sebe i svoje potrebe. 

Koji su vaši omiljeni kozmetički proizvodi?

Pozdrav,
Lejdi Di 







1 коментар: