понедељак, 10. децембар 2018.

Blogmas #10 - Carmex balzam za usne


Tokom hladnog vremena i zimskih dana, neophodna nam je nega usana. Balzami su nešto što koristimo tokom cele godine, ali su nam zimi potrebni jači i hranljiviji balzami. Dugo sam tragala za nečim takvim, posebno jer volim da nosim mat karmine, a svi znamo da oni isušuju usne. Probala sam različite balzame, a onda je u Srbiju stigao Carmex i sve se promenilo... 


Carmex je najpoznatiji balzam za usne na svetu i dugo sam o njemu slušala pozitivne reakcije. Kako ga nije bilo u Srbiji nisam imala prilike da ga isprobam, ali čim se pojavio morala sam da ga kupim. Proizvod dolazi u dve varijante, a to su: tubica, koja je idealna za nošenje u torbi i nanošenje tokom celog dana i u teglici koja meni stoji pored kreveta i uglavnom ga koristim kod kuće. Sastav obe varijante je potpuno isti. 



Carmex balzam u tubi je u prepoznatljivom žutom pakovanju sa crvenim poklopcem. Ima odličan aplikator kroz koji izlazi sasvim dovoljno proizvoda. Ima 10 grama, odnosno 11,6ml. Redovno je u mojoj torbi jer preko dana, dok nisam kod kuće više volim ovu varijantu jer zbog prljavih ruku ne volim da nanosim balzam prstima. Ovo je idealna verzija za putovanja i lako će stati u svaku torbicu tako da ga možete nositi svuda sa sobom. 


Carmex u teglici sam kupila pre par dana i od tada ga koristim redovno. Svako veče pred spavanje namažem usne, ali i ujutru pre šminkanja. Ovo je idealna varijanta za "kod kuće" jer ga tada uvek nanosite čistim rukama. Sastav je isti kao i kod onog u tubi, a ima 7,5 grama, odnosno 8,4ml.

Ovaj balzam je veoma hranljiv, a posebno mi se dopada to što ne moram da ga mažem mnogo puta u toku dana i što vam usne ne budu ponovo suve posle pola sata. Dovoljno je namazati ga dva do tri puta u toku dana i usne će vam biti nahranjene i negovane. Takođe, volim da ga koristim pre šminkanja jer mi mat karmini lepo "legnu" preko njega i ne pojavljuju se one ružne crte na usnama. Tokom baš ledenih dana ga možete namazati i više puta, ali neće biti potrebe jer je veoma hranljiv i jak. 

Može vam se činiti da je količina mala, ali će vam zaista dugo trajati. Miris mu je predivan i miriše na vanilu i mentol u isto vreme i moram da priznam da obožavam ovaj miris i da mi jako prija, kao i inače sve što miriše na vanilu. 

Sastav:

Petrolatum, Lanolin, Cetyl Esters, Theobroma Cacao Seed Butter, Cera Alba, Paraffinum Liquidum, Camphor, Menthol, Salicylic Acid, Vanillin, Parfum, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol. 

Ovo je zaista najbolji balzam koji sam ikada probala i mislim da ću od sada kupovati samo njega i da ću mu se uvek vraćati, jer neverovatno prija mojim usnama. 

Cena mu je oko 250 dinara, a možete ga naći u DM-u i Liliju. 

Da li ste probali Carmex?

Pozdrav, 
Lejdi Di 







Нема коментара:

Постави коментар