петак, 14. децембар 2018.

Blogmas #14 - Predlozi poklona za muškarce - Lilly drogerije

U jučerašnjem postu sam vam pokazala šta sam to zanimljivo našla u Lilly drogeriji, kada su u pitanju pokloni za dame. Danas vam pokazujem šta sam to zanimljivo našla za muškarce i šta možete da poklonite svom dečku, mužu, drugu i ostalim muškarcima u vašem okruženju. Naravno, u ovom postu će biti manje predloga jer nema šminke :) Ali sam se potrudila da nađem neke proizvode koji su mi se zaista dopali i nadam se da ću vam pomoći u izboru. 

Parfemi 

Parfem je uvek dobar poklon i to je nešto što nam je svima uvek potrebno. Malo je teže izabrati dobar muški parfem, ali sam se ja potrudila da pronađem one koji su se svideli meni ili mom dečku, pa vam njih i preporučujem.



Bruno Banani parfemi mi se jako sviđaju i poznajem mnogo muškaraca koji ih vole i koriste. U Liliju možete naći više vrsta ovih parfema a cene su od 2 311 do 3 565 dinara.


Pepe Jeans London je parfem koji mi se jako svideo i koji sam i ja sama kupovala za poklon drugima. Miris je odličan, pravi muški, a ono što mi se posebno sviđa je ova bočica u obliku šejkera. Cena je 3899,99 dinara.


James Bond 007 parfemi su takođe uvek odličan izbor i poznajem mnogo osoba koje ih rado biraju kao poklon. Cene su im od 2 643,99 do 3 835,99.

Setovi

Po mom mišljenju, setovi su najbolji izbor, ukoliko niste sigurni kakav biste parfem uzeli. U setovima se obično nalaze slični proizvodi i ono što većina ljudi koristi i voli. Ja sam pronašla mnogo setova i bili su mi veoma zanimljivi. 


Nivea Men set sa neseserom je nešto što verujem da je svakom potrebno i da će se svakom dopasti. Miris je odličan, a cena ovog seta je 1 059,99 dinara.


Nivea Men Deep Fresh set sa neseserom, još jedan set brenda Nivea sa odličnim izborom proizvoda. Cena ovog seta je 1 079,99.


Gillette ove godine ima fantastične setove i mislim da ću se i ja vratiti po neki za mog dragog. 
Pre svega, tu su ova dva Fusion seta, a njihova cena je 799,99 i 1269,99 dinara.


Gillette Mach 3 set sa brijačem, 2 dopune, penom i postoljem je takođe odličan izbor za vašeg muškarca. Cena ovog seta je 1 359,99 dinara.


Gillette Limited edition Mach 3 je set ovog brenda koji se meni najviše dopao. Pakovanje je predivno, a ovo je nešto što je svakom muškarcu potrebno. Cena ovog seta je 1599,99 din.


Old Spice set u drvenoj kutiji je moj favorit ove godine, a uz njega vaš muškarac dobija i ove divne čarape. Mislim da je ovo idealan poklon jer sadrži sve što je potrebno. Cena ovog seta je 1 799,99 dinara.


Old Spice set sa neseserom je takođe odličan izbor, ukoliko znate da je vašem muškarcu potreban neseser, ali i proizvodi za negu. Cena ovog seta je 999,99 dinara.


Old Spice ima i setove sa dva proizvoda i oni su nešto jeftiniji. Pakovanja su divna, a cena ovih setova je 469,99 dinara.


Dove je jedan od mojih omiljenih brendova za negu kože, a Dove Men ove godine ima divan set sa odličnim neseserom i 3 proizvoda. Cena je 999,99 dinara.


Nivea set koji mi se najviše svideo ove godine je upravo ovaj u ovoj predivnoj limenoj kutiji. Pakovanje mi izgleda baš lepo i luksuzno, a cena je 819,99 dinara.


Ukoliko volite brend Fa, možete pronaći i njihov Active sport set sa neseserom, a njegova cena je 929,99 dinara. Obožavam mirise Fa proizvoda za muškarce i sigurna sam da sa ovim nećete pogrešiti. 

To bi bilo sve što se tiče mojih predloga poklona za muškarce. Ima ih mnogo manje nego kada su pokloni za dame u pitanju, ali trudila sam se da pronađem upravo one setove ili parfeme za koje sam znala da će se sigurno dopasti vašem muškarcu. Nadam se da sam vam bar malo pomogla ovim predlozima i da ćete naći nešto idealno za sebe i vama drage osobe. 

Hvala još jednom Lilly drogerijama za priliku da napišem ovaj post.

Šta ćete pokloniti vašem muškarcu?

Pozdrav,
Lejdi Di 




Нема коментара:

Постави коментар