недеља, 1. јул 2018.

Šta od šminke nosim na more?


Pozdrav svima! Pre neki dan sam vam pokazala šta ću od kozmetike ovog leta nositi na more, a danas vam pišem koju ću to šminku poneti na more. Ima dosta stvari i verujem da neću baš sve da iskoristim, ali neke nosim kako bih testirala da bih vam po povratku napisala recenzije. :) Pošto ima mnogo šminke, počnimo. 




Kada je šminka za lice u pitanju, nosim dva pudera kako bi ih mešala,a kasnije kad dobijem boju, koristila tamniji. Odličila sam se za Maybelline Super stay 24h u nijansi 20 Cameo koji mi savršeno odgovara trenutno i jako ga volim. O njemu sam vam već pisala ovde
Bourjois Air mat sam kupila letos kada mi je koža bila tamnija, pa sam rešila da ga i sada ponesem kako bih ga potrošila do kraja. Ovaj puder odlično odgovara mojoj koži, a nijansa je 06 golden sun. 
Catrice liquid camouflage u nijansi 020 je korektor koji stalno koristim pa ga tako i sada nosim sa mnom. I o njemu sam vam već pisala ovde.
Llums fikastor nosim kako bih fiksirala šminku uveče kada izlazimo, a i da bih ga potrošila jer mi je ostalo još malo. 



Rimmel Lasting finish puder nosim za setovanje šminke koje mi je neophodno, jer mi se leti koža mnogo više masti. Ovaj puder obožavam i post o njemu možete pročitati ovde.
Nosim i dva bronzera, jedan je Max Factor u nijansi Light gold i on mi trenutno odgovara, a Llums bronzer u nijansi 01 Summertime će mi biti odličan kad malo pocrnim, pa ga zato i nosim.



Što se rumenila tiče, sa mnom ove godine idu dva koja najčešće i koristim i uvek mi stoje pri ruci. 

Prvo je Essence Satin touch blush u divnoj koralnoj nijansi. Jako mi se sviđa ovo rumenilo i na mom licu lepo izgleda. 

Deborah rumenilo u nijansi 04 takođe često nosim, zato se i ovoga puta našao u mom neseseru. 


Pre nekoliko dana sam kupila Aurin prajmer Perfect base i veoma mi se dopada, međutim, moram još malo da ga isprobam tako da će na letovanju biti idealna prilika za to.
I <3 makeup Goddess of love hajlajter redovno koristim za večernje izlaske, tako da ga i sada nosim sa sobom. :) 


Dugo sam razmišljala koju paletu da ponesem, a da u sebi ima sve nijanse koje mogu da mi zatrebaju. Izbor je pao na Makeup Revolution SophX paletu koja u sebi ima 24 nijanse i sve moguće boje koje možete da zamislite. Sviđa mi se i što ima veliko ogledalo, tako da ne moram da nosim nijedno drugo.  Ovo je paleta koju svakodnevno koristim od kad sam je dobila, a igrom slučaja sam za rođendan dobila dve iste. :) 


Za obrve naravno nosim moju omiljenu Max Factor Brow shaper koju iznova kupujem i Essence Make me brow gel za obrve i ovo mi je dobitna kombinacija. 
Maybelline Total temptation maskaru sam nedavno kupila i na mojim trepavicama čini čuda, lepo ih izduži i da im gustinu. 
Pre par dana sam kupila i Llums ajlajner za koji sam čula samo reči hvale, ali još nisam stigla da ga probam. Deluje mi da će biti odličan, a i inače obožavam ajlajnere u obliku flomastera. 


Najteža stvar mi je bila izbor karmina jer ih imam mnogo i nisam mogla da se odlučim. Na kraju sam rešila da ponesem ovih 5 koje često koristim. 
Golden Rose Longstay 09 obožavam jer je prava crvena nijansa pa sam ga zato i ponela. 
Maybelline Super stay Matte ink u nijansi 10 Dreamer često koristim jer je divna nude rozikasta nijansa, pa je idealan i za dnevnu šminku. 
Karmin koji sam koristila svakodnevno u poslednje vreme je Deborah Velvet mat u nijansi 02 u predivnoj boji mesa. O njemu ću vam pisati i posebnu recenziju uskoro. 
Avon Mark ruž u nijasni Lacquered up sam skoro kupila i uzela sam sjajnu verziju, jer uglavnom imam mat karmine. Još ga nisam isprobala, ali se nadam da ću  na moru imati prilike. 
Već znate koliko volim ovaj Kiko mat ruž u nijansi 302 i stalno ga nosim sa sobom, pa je tako i ovog puta. 

Četkice koje nosim 


Za lice nosim 5 četkica koje i inače koristim a to su: Cala Powder 401 koju koristim za setovanje, Avon četkica za rumenilo, Real techniques Expert face brush za tečni puder, Llums četkicu za hajlajter i Cala 302 ćetku za bronzer i konture. Poneću i Llums blender kako bih ga isprobala. 


Za blendanje senke nosim moju omiljenu Cala 311 četkicu bez koje ne mogu da stavim senku i Aura četkicu za blendanje koja mi služi za malo veće površine. 


Essence roze četkicu nosim za nanošenje senke na donji kapak, jer mi je idealna u te svrhe. Cala 315 četkicu koristim za nanošenje senke na kapak, a ovu Essence koso sečenu najčešće koristim za obrve ili neke detalje na donjem kapku. 


Naravno, nosim i svoju omiljenu Avon dvostranu četkicu za obrve, jer je ona jedna od mojih omiljenih četkica koje stalno koristim. 

To bi bilo sve što se tiče šminke koju nosim sa sobom. 

Šta vi nosite na more i da li se šminkate dok ste na odmoru?

Pozdrav, 
Lejdi Di 
















Нема коментара:

Постави коментар