недеља, 2. децембар 2018.

Blogmas #2 - Potrošeno u novembru


Pozdraav! :) Drugi dan blogmasa je tu, novembar je uveliko iza nas, ali sam ja odlučila da vam pokažem šta sam sve potrošila u novembru. Uglavnom sam trošila kozmetiku i proizvode za negu kože i u ovom postu neće biti mnogo šminke, jer sam isprobavala svašta novo pa samim tim nisam uspela ništa da potrošim. Prethodnog meseca sam jako negovala svoju kožu pa je vreme da vam pokažem šta sam to potrošila. 



Moj najdraži korak u nezi kože su maske za lice i to posebno sheet maske. Prethodnog meseca sam ih koristila dosta, ali se nisam setila da sačuvam sva pakovanja. Koristila sam uglavnom moje omiljene MBeauty maske, ali i jednu Juice clean masku iz DM-a koja je jako zanimljiva jer dobijate tečnost koju je potrebno sipati u masku, natopiti je i onda staviti na lice. Sve maske su uglavnom bile za hidrataciju kože, što je neizostavan i jako bitan korak u ovim hladnim danima koji su pred nama. 


Kada su vlažne maramice u pitanju, već godinama koristim isključivo Pampers maramice i one su mi se pokazale kao najbolje. Ne izazivaju nikakve iritacije, lepo su natopljene i posebno volim ovaj poklopac koji sprečava isušivanje maramica. Naravno i u novembru sam potrošila jedno pakovanje i već imam novo u kupatilu. 
Balea gel za tuširanje sam dobila na poklon i veoma sam ga brzo potrošila, jer je ovo manja verzija proizvoda. Volim Balea gelove za tuširanje, redovno im se vraćam, a na ovaj, kao ni na prethodne nisam imala nikakve zamerke. 
Nivea tračice za lice su moj omiljeni proizvod za uklanjanje mitesera sa nosa. Potrošila sam ovo pakovanje koje mi je jako dugo trajalo i prezadovoljna sam. Odlično izvlači mitesere sa nosa, čela i brade i ovo su najbolje tračice na našem tržištu koje sam probala. 


L'oreal Smooth sugar Glow scrub - piling za lice mi je trajao jako dugo i obožavala sam ga. Nije previše agresivan, lepo očisti kožu, pilinguje i neguje. Ulja koja sadrži jako lepo hrane kožu i ona ima divan sjaj nakon korišćenja. O njemu sam vam pisala ovde.
Garnier Fructis Banana Hair food masku za kosu sam OBOŽAVALA i bila je idealna za moju kosu. Miris je predivan i jaaako dugo se zadržava na kosi, lepo neguje, a ne masti kosu dodatno što mi je jako bitno kada su maske u pitanju. Ovo takođe možete koristiti i na krajevima posle pranja kose, ali je ja još nisam isprobala na taj način. Sigurna sam da ću isprobati i ostale maske iz ove linije. 


Svi već znaju koliko volim Eucerin i kako mu se uvek rado vraćam. Eucerin DermatoCLEAN micelarna voda mi je bila odlična, jako je lepo skidala šminku, nije mi iritirala kožu lica i zaista jako dugo traje. Odlična micelarna i obavezno obratite pažnju na nju. 
La Roche - Posay Effaclar gel za čišćenje lica sam kupila na preporuku žene iz apoteke i bila sam prezadovoljna. Ovo je odličan proizvod za nas sa masnom kožom, sjajno čisti, matira kožu, a ne isušuje je. Jako dugo traje tako da se stvarno isplati jer je količina koju dobijete ogromna. Kupiću ga ponovo, a isprobaću i ostale proizvode iz ove linije. 

To bi bilo sve što se tiče potrošenih proizvoda. 

Da li vi koristite nešto od ovoga?
Da li vas "drma" praznična groznica i da li ste okitili jelku? :) 

Pratite me na FB i Instagramu.

Pozdrav, 
Lejdi Di 







2 коментара: