субота, 1. децембар 2018.

Blogmas #1 - Favoriti novembra


Pozdrav svima! Vreme je proletelo i već smo stigli do 1.decembra i praznične euforije. Ove godine sam odlučila da vas iznenadim i da po ugledu na Vlogmase koje rade jutjuberi uradim Blogmas, odnosno da vam od danas do 31. decembra svakoga dana izbacujem po jedan blog post. Teme će biti različite, biće dosta kozmetike, šminke, favorita, ali i predloga za poklone, prazničnih tema, filmova i knjiga. Nadam se da će vam se ovaj "serijal" dopasti i da ćete biti zadovoljni postovima koje ću vam doneti. Rešila sam da prvi post budu favoriti novembra, pa vam danas pišem upravo o njima. 



Kada je nega kose u pitanju, ovog meseca sam obožavala dva proizvoda. Prvi je Keune Keratin Smooth dvofazni leave - in regenerator koji me je posle prvog korišćenja oduševio. Predivno raščešlja moju kosu, neguje je, a posebno mi se dopada što je ne slepljuje i ne masti dodatno. Takođe, miris se dugo zadržava u kosi, čak i nekoliko dana posle pranja. 
Schwarzkopf Gliss & miracle oil essence sam kupila sasvim slučajno kada sam razbila bočicu prethodnog ulja koje sam koristila. Nisam polagala neke velike nade u njega, ali sam odlučila da mu dam šansu. Ovo se pokazalo kao jedan od boljih proizvoda ovog tipa koje sam probala. Odlično neguje vrhove, kosa mi ne deluje oštećeno i ispucalo, a miris ovih ulja je predivan. 


Weleda je brend kome se uvek rado vraćam i čijim sam proizvodima uvek prezadovoljna. Ove godine sam po prvi put probala Skin food kremu i shvatila zašto svi pričaju o njoj. Divno neguje suvu i oštećenu kožu lica i tela, a meni je pomogla i kod strašne iritacije kože lica. Odlična krema, veoma gusta i masna, ali je koža neverovatno brzo upija. 
Weleda kremu za lice od irisa sam takođe probala po prvi put i jako mi se dopada. Lepo hidrira kožu, lako se upija i odlična je kao podloga za šminku. Vodite računa, ukoliko ne volite intenzivne mirise možda vam se neće dopasti, jer je miris irisa baš jak.
Već sam vam pisala o Sephora novogodišnjoj kolekciji i setu koji sam kupila. Jedan proizvod iz tog seta je i ovo Sephora Pillow battle mleko za telo. Veoma je lepe teksture, lako se razmazuje i jako lepo hidrira kožu. Miriše mi na neke slatke žvake i obožavam taj miris uveče pred spavanje. 


Kada je šminka u pitanju ovog meseca sam isprobavala razne stvari, a mnoge od njih su odmah postale favoriti. 
Max Factor Radiant lift puder je jedan od najboljih pudera koje sam ikada probala. Odlično pokriva, divno izgleda na licu, postojan, a ne pretežak. O njemu sam vam već pisala ovde.
Već znate da stalno tražim proizvod za obrve koji će mi odgovarati, a da to nije olovka, jer ponekad želim i nešto blaže. Rimmel Brow this way sam videla nedavno u Liliju i delovalo mi je kao idealno rešenje za moje obrve. Fenomenalna senka. jako lako i lepo možete popuniti obrve sa njom, a da ne izgledaju veštački. Od kada sam kupila ovaj proizvod ništa drugo nisam koristila za popunjavanje obrva. 


Ovog meseca sam, takođe, nekoliko puta svraćala u Sephoru i svaki put bih kupila nešto novo, a favoriti su se već izdvojili. 
Sephora Lip stain u nijansi 82 je najbolji mat karmin koji sam ikada probala. Lako i precizno se nanosi, veoma je pigmentovan tako da vam je dovoljan jedan sloj, postojan je, a ne isušuje usne. Već planiram kupovinu još nekih nijansi Lip staina.
Naked 2 Basics paleta je, kao što sam već rekla, bila moja dugogodišnja želja i konačno sam je ostvarila. Divna go - to paleta. Možete je poneti svuda sa sobom, boje su idealne za svaki dan, neverovatno pigmentovane i jako se lepo blendaju. 
Too Faced Better than sex maskara je takođe bila na mojoj listi želja jer sam o njoj slušala hvalospeve. Odlična maskara, mojim trepavicama da idealnu dužinu i gustinu i jako mi se dopada kako izgleda na njima. Sledeći put ću kupiti i full size verziju ove maskare.
Ana2cats beauty četkicu sam dobila krajem oktobra i od tada ništa drugo ne koristim za nanošenje senke. Jako lepo nanosi senku i sakuplja idealnu količinu proizvoda. Planiram i kupovinu druge četkice kako bih imala ceo set. :) 

To su moji novembarski favoriti i prvi deo Blogmasa. 

Da li vi koristite nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
O čemu želite da vam pišem? 

Pratite me na FB i Instagramu.

Pozdrav,
Lejdi Di 







2 коментара: