понедељак, 3. децембар 2018.

Blogmas #3 - Zimska nega kože


Zima zima, e pa šta je, ako je zima nije lav... Ovih dana nam je definitivno stigla zima i donela sneg i ledene dane. U duhu vremenskih prilika vreme je da vam pokažem kako negujem svoju kožu tokom ledenih zimskih dana i šta koristim kako bih je održavala hidriranom i kako se ne bi isušivala. Došao je red na Blogmas broj 3 i negu kože zimi, pa počnimo...



Ono što svakodnevno koristim su svakako proizvodi za čišćenje lica. Lice uvek čistim različitim gelovima i penama za umivanje, ali su i micelarne vode neizostavni deo mog čišćenja lica, a posebno skidanja šminke. 
Yoskine je azijski brend koji od skoro možete naći u DM-u, a ja nisam propustila priliku da ga isprobam. Uzela sam gel za umivanje sa japanskim algama i koristim ga ujutru i uveče. Za sada mi se jako dopada, lepo očisti kožu, ne isušuje i ima predivan miris. Uskoro ću vam više pisati o ovom proizvodu. 
Byphasse je moja omiljena drogerijska micelarna voda i redovno je kupujem. Odličan odnos cene i kvaliteta i za veoma pristupačnu cenu dobijete ogromnu količinu. Odlična micelarna voda, fenomenalno skida svu šminku, čisti lice, ne iritira i ne isušuje kožu. Uvek joj se vraćam i redovno je kupujem i u većim i manjim verzijama. 


Maske su sigurno moji omiljeni kozmetički proizvodi i volim ih i leti i zimi. Zimi ih koristim bar dva puta nedeljno i uvek se trudim da to budu sheet maske jer su mi lakše za korišćenje. Jednostavno stavim na lice, pustim omiljenu seriju i opuštam se. Obično zimi koristim maske za hidrataciju kože, jer je to ono što nam je tada najpotrebnije. Ovde možete videti neke od mojih omiljenih maski kao što su: Balea Beauty Therapy, MBeauty Moisturizing serum mask, kao i Sephora masku za ruke od avokada jer je i nega kože na rukama meni veoma bitna, s obzirom da su mi ruke često jako suve. 


Zimi koristim različite kreme za lice i uvek isprobavam nešto novo. Trenutno svakodnevno koristim Eucerin AQUAporin active kremu koja mi je skoro potrošena i ona mojoj koži baš prija. Lepo je hidrira, ne masti je dodatno i potrebna je veoma mala količina kako biste naneli na celo lice. 
Weleda kremu od irisa koristim tek neko vreme, ali mi se za sada jako sviđa. Volim da je nanesem pre šminkanja, jer lepo hidrira kožu i pripremi je za šminku. 
Ukoliko imam neke suve delove lica ili različite iritacije moj najbolji prijatelj je Crystal Derma Panthenol emulzija koju obožavam i trudim se da je uvek imam u kući. Odlično umiruje sva crvenila i iritacije, lepo se upija i hidrira kožu i možete je koristiti i za lice i za telo. Panthenol je, svakako, jedna od najboljih stvari za negu kože.

Ovo su proizvodi kojima ja negujem svoju kožu tokom zime i trudim se da je redovno hidriram i čistim kako bi ostala lepa i zdrava, jer džaba je sva šminka ovog sveta, ako je koža u lošem stanju i nijedan proizvod ne može to da pokrije. 

Da li vi volite nešto od ovoga? 
Kako vi podnosite ovo hladno vreme i da li volite zimu? 

Pozdrav,
Lejdi Di 






Нема коментара:

Постави коментар