четвртак, 10. мај 2018.

L'oreal - Smooth sugars Glow scrub


Već neko vreme tragam za pilingom koji će biti dovoljno jak za moju kože. Koristila sam različite pilinge i ranije, neke sam volela, neke baš i ne, ali nijedan nije bio dovoljno jak za moju kožu. Inače volim jače pilinge i volim kada osetim da piling nešto radi na mojoj koži. 
Pre nekog vremena L'oreal je na tržište izbacio 3 pilinga koja u sebi imaju 3 različite vrste šećera i različita ulja. Veoma me je zainteresovalo sve ovo, jer inače jako volim L'oreal i njihove proizvode koristim godinama. Dakle, u odnosu na ono što je vašoj koži potrebno postoje 3 varijante: NOURISH, CLEAR i GLOW.


Smooth sugars Nourish scrub - namenjen je za kožu kojoj je potrebno vratiti elastičnost. U sebi sadrži kakao puter i 3 vrste šećera.
Smooth sugars Clear scrub - namenjen je čišćenju kože i sadrži ulje semenki kivija i 3 vrste šećera.
Smooth sugars Glow scrub - namenjen je za blistavu i glatku kožu i u sebi sadrži ulje semenki grožđa i 3 vrste šećera.


Kao što vidite, ja sam se odlučila za Glow scrub jer iako imam masnu kožu, u poslednje vreme imam problem sa nekim delovima lica koji se perutaju i kojima je potrebno vratiti sjaj kože. 
Ovaj proizvod u sebi sadrži negujuća ulja, kao što je ulje semenki grožđa, kao i 3 vrste šećera što možete videti i osetiti i u teksturi ovog pilinga. Ovaj piling možete koristiti i na licu, ali i na usnama iako ga ja još nisam isprobala u te svrhe. 
Pre svega potrebna vam je veoma mala količina, tako da vam možete trajati mesecima, zavisno od toga koliko često radite piling. Ja ga radim jednom do dva puta nedeljno i još uvek imam dosta proizvoda. U uputstvu kažu da ga treba naneti na vlažno lice, ali, kako ja volim grublji piling, obično ga nanesem na suvo lice i istrljam, a onda dodajem vodu postepeno dok se ne istopi sav šećer.



Da li sam primetila razliku u koži?

Odmah nakon prvog korišćenja primetila sam da mi je koža sjajnija, lepša, mekana i negovana. Veoma je prijalo mojoj koži i nije izazvalo nikakve iritacije. Sjajno se ispira sa lica, ne ostavlja masan trag tako da ne morate da brinete o tome. Koža mi je nahranjena, ne peruta se i moram da priznam da sam veoma zadovoljna ovim proizvodom. 

Cena mu je oko 800 dinara, što je malo više nego inače, kada su drogerijski pilinzi u pitanju, ali moram da kažem da vredi svakog dinara i da je neverovatna stvar, a sigurno će vam trajati bar neko vreme. Ja svakako planiram da probam i druge varijante ovog pilinga. 

Da li vi koristite pilinge i da li ste probali ovaj?

Pozdrav,
Lejdi Di 




Нема коментара:

Постави коментар