четвртак, 6. децембар 2018.

Blogmas #6 - Spa veče kod kuće


Hladni dani su idealni za opuštanje kod kuće i negu tela i kose. Obožavam da slobodno vreme provodim uz omiljeni film ili seriju, isprobavajući nove maske i ostale kozmetičke proizvode. I sami sebi možete prirediti spa doživljaj kod kuće uz malo mašte i nekoliko proizvoda. Upalite omiljenu mirišljavu sveću, pustite neku opuštajuću muziku ili seriju i uživajte. U današnjem Blogmasu ću vam pisati kako ja uživam i kako se opuštam kod kuće, a uz to i negujem svoju kožu i kosu. Obožavam mirišljave sveće sa mirisom vanile, pa su one uvek neizostavni deo moje spa večeri. 



Ono što uvek prvo uradim je tuširanje i piling lica i tela. Mr.Black Coffee Body scrub je idealan za sve nas koji volimo miris kafe i jače pilinge. Ja volim da piling bude grublji, pa ga obično prvo istrljam po suvoj koži, a zatim dodajem vodu. Obožavam miris ovog pilinga i kako "radi" na mojoj koži. Ona ostane meka i ne peruta se, posebno na mestima gde je malo suvlja. 
Već znate da jako volim maske i da ih redovno koristim. Jednako volim i maske za lice, kao i one za šake i stopala. Trenutno jako volim Balea masku sa tigrićem jer mi je jaaako zabavna i sviđa mi se kako hidrira moju kožu. Sephora maska za ruke iz novogodišnje kolekcije mi se takođe jako dopada i volim da je stavim na ruke dok gledam neku seriju i tako ih dodatno hidriram. 
MBeauty masku za stopala koristim redovno jer imam problem sa suvom kožom stopala pa mi je ovo idealna pomoć za hidrataciju kože. 


Kada je nega kose u pitanju, obožavam da isprobavam različite proizvode i kada imam slobodno veče za sebe trudim se da iskoristim što više proizvoda za negu kose. 
Trenutno koristim šampon Nature Box sa uljem kajsije i veoma mi se sviđa njegov opuštajući miris. Ovo je jedan od boljih šampona koje sam probala i moja kosa je neverovatno lepa i sjajna nakon upotrebe. Aussie 3 Minute miracle masku koristim uglavnom pre pranja i volim da je malo duže držim na kosi kako bih je dodatno "nahranila". Obično stavim masku na kosu ili kokosovo ulje dok sređujem stopala ili držim masku na licu. Posle pranja kose redovno koristim i Keune Keratin smooth leave - in regenerator kako bih mogla da raščešljam kosu, jer se i inače jako teško raščešljava. Obožavam ovaj proizvod i svima ga preporučujem. 


Kada je nega stopala u pitanju koristim samo par proizvoda, ali moram da budem iskrena da to ne radim baš često, jer nemam naviku. Leti je to mnogo češće, ali zimi ovo radim jednom nedeljno. Obično izdvojim jedno veče za sređivanje stopala i tada svoju pažnju posvetim isključivo tome. Scholl električnu turpiju za pete imam već dugo i koristim je najčešće leti. Odavno se spremam da vam napišem recenziju ovog proizvoda i mislim da će ona ugledati svetlost dana tokom ovog Blogmasa. :) Volim ovaj aparat, idealan je za moja suva stopala i za sada je opravdao svoju cenu. 
Avon Foot works kremu za stopala koristim skoro svake večeri pred spavanje i veoma mi prija, ima osvežavajući miris i divno omekša kožu na stopalima. Kada koristim turpiju za stopala obično namažem ovu kremu ili stavim neku masku za stopala. 
Scholl ulje za nokte i zanoktice redovno koristim i moji nokti su znatno boljeg kvaliteta. Obično ga namažem pred spavanje, jer preko dana ne volim onaj uljani osećaj na rukama. 
Ovo mi se pokazalo kao idealna nega za moja stopala i volim večeri kada se posvetim samo tome i sređivanju noktiju. Naravno, vi možete koristiti i neke druge proizvode koji vama odgovaraju, a na internetu možete pronaći i različite pilinge za stopala. Vrlo često napravim i kupku za stopala i onda stvarnom imam osećaj kao da sam u spa centru. 


Kada završim sa negovanjem kože i kada se lepo opustim namažem svoje omiljeno mleko za telo, kremu za ruke i spremna sam da tako opuštena legnem na spavanje. Trenutno koristim Sephora Pillow battle mleko za telo i ono na mene deluje uspavljujuće i umirujuće. Nakon svih ovih "tretmana" namažem Sephora kremu za ruke od kokosa, stavim masku na oči i spremna sam za spavanje.

Obožavam ove svoje rituale i trudim se da makar jednom nedeljno sebi priuštim Spa veče, uključim različite sijalice, upalim sveće, pustim seriju, ulepšavam se i uživam. Probajte, bićete sebi mnogo lepše, opuštenije i zaboravićete na sve probleme. Potrebno je da nekada ugodimo sebi kako bismo se osećali mnogo bolje i kako bismo bili mnogo bolje raspoloženi. 

Da li vi odvajate malo vremena za sebe? 
Kako ga provodite?

Pozdrav,
Lejdi Di 









2 коментара:

  1. Stalno odvajam vreme za sebe to je nekad spa, dobra knjiga, a nekad muzika kako god bitno je da se opustamo i da maksimalno uzivamo u nasim ritualima ��

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se, bitno je odvojiti malo vremena za sebe i uživati u omiljenim ritualima. :) Pozdrav! <3

    ОдговориИзбриши