петак, 7. децембар 2018.

Blogmas #7 - Omiljeni parfemi ove zime


Christian Dior je rekao: "Parfem o ženi govori više od njenog rukopisa", zato se uvek trudim da, čak i kada nisam našminkana ili sa sređenom frizurom barem na sebi imam neku kap parfema. On čini da se osećam lepše, seksepilnije i da budem sigurna u sebe. Svako od nas se trudi da izabere parfem idealan za sebe, koji će biti baš njegov "pečat" i po kome će biti prepoznatljiv. 
Ja sam osoba koja obožava parfeme i imam ih mnogo u svojoj kolekciji, ali sam primetila da preovladavaju cvetni mirisi sa mešavinom mošusa. Naravno, imam 5 omiljenih parfema u ovom trenutku, a danas ću vam pisati o njima. 
Moram da napomenem da nisam dobra u prepoznavanju mirisnih nota pa sam morala da istražim na internetu koji mirisi se nalaze u ovim parfemima, ne zamerite. :)



Zara Wonder Rose

Zarin parfem sam pre par meseci dobila na poklon i odmah mi se veoma dopao. Voćnog je mirisa, a glavne note su mu: kruška, crveno bobičasto voće i vanila. Vanila je takođe miris koji obožavam svuda, kako u hrani, tako i u parfemima. Jako mi se dopada ovaj parfem i redovno ga koristim. Veoma je dugotrajan, a ostavlja divan, ne prejak cvetni miris i zaista popravi raspoloženje. 


Marc Jacobs Decadence

Ovo je jedini parfem koji obožavam a da je izvan moje "zone komfora". Moram da priznam da, kada sam ga prvi put pomirisala, nisam bila sigurna da ću ga ikada nositi i da će mi se dopasti. Bočica je predivna, elegantna i izgleda kao mala zelena torbica sa zlatnim lancem i crnim resama. Ovo je, po mom mišljenju, parfem za žene koje su jake i sigurne u sebe i verujem da se neće baš svakom dopasti. Ima veoma jak miris i veooma je dugotrajan. Kada sam prvi put stavila parfem i kada je prošlo nekih pola sata bila sam oduševljena i od tada ga redovno nosim. Ima predivan miris, a mirisne note su: šljiva, šafran, iris, jasmin, amber i drvo papirusa. Ukoliko budete u prilici probajte ovaj parfem, jer zaista vredi i zaslužuje pažnju.


Karl Lagerfeld For Her

Moj omiljeni kreator svih vremena je Karl Lagerfeld, ali nikada nisam imala priliku da kupim neku njegovu kreaciju. Kada je izašao parfem dugo sam želela da ga imam i konačno mi se želja ostvarila. Ovo je parfem koji najčešće nosim i po kome ćete me uvek prepoznati. Ima miris voća koji ja volim, kao i drveno - mošusni miris. Veoma je dugotrajan i ostaje na odeći čak i narednog dana. Mirisne note su: limun, breskva, magnolija, ruža, mošus. Ovo je, definitivno, moj omiljeni parfem ikada.


Jimmy Choo Illict 

Nedavno sam u Liliju gledala ovaj parfem i pričala kako želim da ga kupim, a onda sam narednog dana neočekivano dobila upravo ovaj parfem na poklon. Ovih dana ovo je jedino što stavljam od parfema, a miris ostaje i po nekoliko dana, posebno ukoliko nosite šalove ili ešarpe. Predivan miris, malo slatkast u početku, ali kada malo izvetri bude predivan. Mirisne note su med i amber, đumbir, sandalovina i jasmin. Obratite pažnju na ovaj parfem jer mislim da je idealan za svaku ženu. 




Versace Eros pour Femme

Versace Eros je jedan od parfema za koje verujem da su svi čuli i da su imali priliku da se sretnu sa njegovim mirisom. Odličan parfem, takođe sa cvetnim i mošusnim mirisnim notama. Osvežavajući je, nije pretežak i dugo se zadržava na koži. Bočica je prelepa i jako elegantna. Mirisne note su: limun, bergamot, nar, jasmin, božur, sandalovina i mošus. 

Mislim da vam je jasno zbog čega sam izabrala baš ovih 5 parfema i koji su to mirisi koje ja volim i koje uvek rado biram za sebe. Svi ovi parfemi su slični, ali je opet svaki od njih jedinstven i predivan. 

Da li ste probale neki od ovih parfema i koji je vaš omiljeni parfem? 

"Žena koja ne nosi parfem je žena bez budućnosti." - Koko Šanel

Pozdrav,
Lejdi Di 



Нема коментара:

Постави коментар