среда, 5. децембар 2018.

Blogmas #5 - Najdraži karmini


Karmin je najjače oružje svake žene, barem ja to smatram. On može vašem licu dati dodatnu lepotu, može upotpuniti vaš izgled i pomoći vam da delujete samouvereno. Po mom mišljenju, idealna nijansa karmina je najbitniji deo svakog makeup - a, zbog toga je bitno znati kakvu nijansu da odaberete i kako pronaći onu idealnu za sebe. U današnjem Blogmas postu, petom po redu, pokazaću vam svoje omiljene karmine i nijanse koje se meni najviše sviđaju u kombinaciji sa mojim tenom. 



Obožavam mat karmine, pre svega zbog postojanosti na usnama, ali i zbog pigmenatcije. Oni su znatno više pigmentovani od sjajnih karmina i uglavnom se iz tog razloga češće opredeljujem upravo za mat verzije. Ova 4 karmina su moj svakodnevni izbor i uvek najpre posegnem za nekim od njih kada se šminkam. 

 
Golden Rose 10, Sephora Lip stain 82

Golden Rose Liquid matte lipstick u nijansi 10 je karmin o kome je pisala i pričala cela blogosfera kada se pojavio. Ovo je boja koja neće stajati svakome, ali može izgledati prelepo ukoliko je lepo ukombinujete sa ostatkom šminke. Ja ga često koristim i jako volim Golden rose mat karmine. Veoma je pigmentovan, lepo se nanosi i neverovatno je postojan čak i kada jedete i pijete. Miris mu je takođe predivan i ovo je najbolji drogerijski mat karmin koji možete naći kod nas. 
Sephora Lip stain u nijansi 82 sam kupila jer sam toooliko čitala i slušala o Sephorinim Lip stain - ovima. Dugo sam razmišljala koju nijansu prvu da uzmem, ali sam se odlučila za proverenu nude nijansu karmina koju mogu da nosim u svakoj prilici. Divna braon nude nijansa, malo tamnija, veoma pigmentovana. Dovoljan je jedan sloj da bi boja bila puna, a veoma se lako i precizno nanosi. Osećaj na usnama je neverovatan, jer ne isušuje usne, već imate osećaj kao da imate neki kremasti karmin. 

Catrice, The Balm Meet matt(e) Hughes - Loyal

Catrice Velvet matt ruž sam dobila na poklon od drugarice i prijatno sam se iznenadila čim sam ga probala. Nije potpuno mat, kao npr Golden Rose, ali veoma lepo izgleda i tekstura mu je veoma zanimljiva. Pigmentacija je odlična, a boja je mešavina roze i ljubičastih nijansi. Nanosi se već u jednom sloju i veoma je postojan na usnama. Sigurna sam da ću isprobati i druge nijanse ovog ruža jer mi se baš dopada. 
The Balm Meet Matt(e) Hughes u nijansi Loyal predivan crveni karmin u pravoj "krv crvenoj" nijansi. Ovo je moj prvi The Balm ruž, ali sigurno ne i poslednji. Naručila sam ga sasvim slučajno sa Lilijevog sajta, kada su bila sniženja, ali mi se mnogo dopao. Predivno se nanosi, veoma je velika količina koju dobijete, pigmentacija je odlična, a što je najbitnije ne isušuje usne. Veoma je postojan na usnama i čini mi se da je ovo idealna nijansa za novogodišnju noć.


Kada su sjajevi za usne u pitanju, njih nešto ređe koristim, ali ima prilika kada više volim da stavim sjaj ili ga koristim preko nekog mat ruža. Ova dva sjaja obožavam i to su jedini sjajevi za usne koje koristim i kojima se uvek vraćam. 
Llums Wet lips gloss u nijansi 16 sam kupila letos, jer sam o njemu mnogo slušala, a već sam imala onaj čuveni Salty caramel. Ovo je naajbolji sjaj za usne koji sam ja u životu probala. Pigmentacija je kao kod najboljih karmina i dovoljan je samo jedan sloj da biste dobili ovakvu boju. Ne razliva se, a veoma dugo ostaje na usnama. Obožavam Llums sjajeve i smatram da ovaj brend ima proizvode na koje treba obratiti pažnju. 
Catrice Voluminizing Lip booster u nijansi 040 sam kupila nedavno, tj videla sam ga u Liliju, a moj dragi mi ga je kupio. :) Divna nude nijansa sjaja, veoma lepo se nanosi, idealan za svaki dan, a posebno mi se sviđa osećaj peckanja koji ustvari omogućava da usne deluju punije. Mislim da ću kupiti i druge dve nijanse jer mi se zaista dopada.

To su moji omiljeni karmini i mislim da među njima svako može pronaći idealnu nijansu za sebe ili kao poklon za neku dragu osobu. 

Da li vi volite karmine i koji su vaši omiljeni?

Pozdrav,
Lejdi Di 









Нема коментара:

Постави коментар