субота, 6. октобар 2018.

The Balm Highlite 'n con tour paleta


Konturisanje je već godinama trend koji svi pratimo, hteli to ili ne. Retke su devojke koje ne koriste bar neki proizvod za konturisanje, a brendovi su to prepoznali pa je izbor ovakvih paleta sve veći. Uvek radije koristim palete jer mi je praktičnije da sve proizvode imam na jednom mestu, ali naravno imam i pojedinačne proizvode. Nekada je bilo jako teško pronaći ovakve palete u drogerijama, ali sada ni to više nije problem. Kao što znate, The Balm možete pronaći u Lilly drogerijama, a ja sam jednu sjajnu akciju iskoristila kako bih sa njihovog sajta naručila The Balm Highlite 'n con tour paletu. Kako sam je dobro upoznala i stekla mišljenje o njoj, došao je red da vam o tome i pišem. 



Pre svega, pakovanje ove palete je karakteristično za brend The Balm. Potpuno je blesavo, šareno i napravljeno tako da privuče vašu pažnju. Kartonsko je, tako da je idealno za putovanja. U paleti dolazi 8 proizvoda, a to su: 2 šimerasta hajlajtera, 2 mat hajlajtera, 2 pudera za konturisanje, bronzer i rumenilo. U prvom redu je ispod svake nijanse označeno kojom "jačinom" svetli, što je meni bilo jako simpatično. Ista stvar je i sa drugim redom gde su nijanse poređane po decibelima. 

prvi red - hajlajteri 

Kao što vidite, prva dva hajlajtera su šimerasta, dok su druga dva potpuno mat. 
64Hz - ovaj hajlajter me je jako podsetio na Mary - Lou Manizer istog brenda, samo što je ovaj za nijansu slabiji i meni je idealan za neke dnevne varijante. Predivna šampanjac nijansa, sa sitnim šljokicama koje na licu deluju prelepo i suptilno. 
125Hz - druga šimerasta nijansa, blago rozikastog tona koja je po meni idealna za malo tamniji ten, ali odgovara i nama sa svetlijim tenom. Obično ovu nijansu stavljam kao hajlajt ispod obrve. 
250Hz - mat hajlajter koji koristim isključivo za neki dnevni look, svetlo roze boje, mada u sebi ima i pomalo bež tonova. 
500Hz - ovaj mat hajlajter je žućkastog podtona, tako da je idealan za posvetljivanje područja ispod očiju, a možete ga koristiti i za setovanje korektora. 

drugi red - puderi za konturisanje, bronzer, rumenilo

20dB - tamniji puder za konturisanje koji više podseća na bronzer, jako pigmentovan, tako da morate voditi računa kada ga nanosite, posebno ukoliko ste početnik. Lepo se blenda, divno stapa sa ostatkom tena i ja ga redovno koristim, kao što možete da vidite. 
10dB - hladnija nijansa, sa sivim podtonom idealna za konturisanje, divno je pigmentisana, ali je neverovatno lako raditi sa njom. 
0dB - ova nijansa me je jako zbunila kada sam kupila paletu jer se vodi kao bronzer, mada je isuviše narandžasta da bi bila to, tako da je ja koristim kao neko blago rumenilo. Ovo je nijansa koju sam najmanje koristila iz ove palete. 
3dB - predivno rumenilo, tamno ružičaste boje odmah je postalo moj favorit. Otkad imam ovu paletu nijedno drugo rumenilo nisam koristila. Predivna nijansa, za svaki ten, lepo pigmentovano i jako se lepo blenda. 

hajlajteri - swatchevi 

konture, brozner i rumenilo - swatchevi 

Ukoliko vas zanima i sastav ove palete, možete videti ovde:


Ukoliko ne možete da se odlučite koju paletu za konturisanje da kupite i da li je ovo ono što vam je potrebno, ja vam kažem da jeste. Predivna paleta, odlične pigmentacije sa 8 neverovatnih proizvoda. Jako je praktična, pakovanje je idealno za putovanja, tako da može ići svuda sa vama. Cena joj je oko 4000, ali vredi apsolutno svaki dinar. Možete je naći u Liliju ili u njihovom online shop - u i zaista sam prezadovoljna uslugom i dostavom. 

Da li vi volite konturisanje? Da li ste probale nešto od The Balm - a? 

Pratite me: FB ili Instagram.

Pozdrav, 
Lejdi Di 





Нема коментара:

Постави коментар