четвртак, 11. октобар 2018.

Kolekcija šminke #2 - bronzeri, rumenila, hajlajteri...


Pre nekog vremena pisala sam vam prvi post o svojoj kolekciji šminke i u njemu sam vam pokazala svoje prajmere i pudere, a post možete naći ovde. Danas vam konačno pišem o drugom delu svoje kolekcije i predstavljam vam svoje bronzere, rumenila, hajlajtere, kao i palete za konturisanje. 


BRONZERI


Bronzer je nešto što koristim gotovo svakodnevno i jako volim efekat koji daje licu, volim da isprobavam različite nijanse i da istražujem koja mi to nijansa najviše odgovara. U svojoj kolekciji imam 5 bronzera: 


Essence #secretparty 01 Glow of my life je bio deo limitirane kolekcije koja je u prodaji bila pre godinu, dve, a meni se jako dopao pa sam morala da ga imam. Ne koristim ga često jer mi je malo tamniji, ali mi je jako sladak sa ovim papučicama. :) Ima malo šimera, ali nije mnogo sjajan tako da možete da ga koristite i za konturisanje. 
Essence sun club 02 sunny je moj prvi bronzer i čuvam ga iz sentimentalnih razloga. Divan miris kokosa, lepa pigmentacija, lepo se blenda, jedino je za moj ten malo više narandžast pa ga više ne upotrebljavam. 


Llums brozner 01 Summertime o kome svi pričaju i koji cela blogosfera hvali sam kupila letos posle čitanja i gledanja raznih recenzija. Divan bronzer, idealan za leto, sa blagim šimerom. Posebno sam ga volela kada sam još imala "morski" ten. :) Moj je, nažalost, stradao u nesreći u kupatilu, ali planiram kupovinu novog. :) 
Max Factor bronzer 05 je moj definitivno omiljeni bronzer i redovno ga koristim. Jako lepa nijansa, suptilan a daje divnu dimenziju licu. Koristim ga svakodnevno i svuda ide sa mnom. 


Llums Glow tan 202 Tropical glow - tečni bronzer koji se može koristiti i kao hajlajt za telo, idealan za leto. Kupila sam ga na akciji za 199 dinara, ali moram da priznam da ga nisam nijednom koristila. 

HAJLAJTERI


Hajlajter je moj omiljeni deo šminkanja i obožavam taj sjaj na svom licu. Stalno iznova kupujem nove i uživam u stavljanju ovoga na svoje lice. :) 


Essence Merry berry hajlajter iz božićne limitirane kolekcije koji sam, kao što vidite, obožavala. Stalno sam ga koristila i predivan sjaj daje licu. Nijansa je jako lepa i idealan je za dnevnu šminku. U poslednje vreme ga ne koristim često, ali ga jako volim. 
Essence Girls just wanna have fun takođe limited edition, hajlajt koji i dalje često koristim, blago roze nijanse, divan sjaj daje licu i prilično je pigmentovan. 
Essence Blossom dreams je hajlajter koji najmanje koristim jer mi se ne sviđa kako ove boje izgledaju kada se pomešaju, tako da samo stoji u fioci i čeka svoj red za korišćenje. 


Moja dva omiljena hajlajta su svakako The Balm Mary Lou hajlajter koji mi je godinama bio na listi želja i koji sam pre mesec dana konačno kupila i od tada ga stalno koristim, a uskoro ću vam pisati i recenziju o njemu. 
I <3 makeup Goddes of Love u nijansi Goddess of faith je moj drugi omiljeni hajlajter koji imam već godinu dana, a kraj mu se ni ne nazire. Predivna pigmentacija, divna nijansa i stalno mu se iznova vraćam. 


Aura City light Strobing cream ovo koristim kada želim samo malo sjaja da dodam licu i jako volim ovaj proizvod. Daje prirodan sjaj koži, odličan je i samostalno, a i kao baza za hajlajter jer ga dodatno istakne. 

RUMENILA 


Rumenila su takođe nešto što često kupujem, ali se uglavnom sve svodi na slične nijanse što sam primetila tek kada sam počela da pišem ovaj post. :) 


U mojoj kolekciji ima najviše Essence rumenila kojima sam prezadovoljna i stalno ih kupujem. Nijanse su im predivne, pigmentacija jako dobra, a i jako se lepo blendaju. 
Essence Blush up 10 heat wave je rumenilo koje imam godinama i više ga i ne koristim, ali ga čuvam jer sam ga kupila na putovanju. Divno ombre rumenilo koje ide iz narandžaste u roze boju i veoma je pigmentovano. Mislim da ovoga više nema u Essence kolekciji.
Satin touch blush 10 satin coral divna koralna nijansa i jako je često koristim jer nekako najviše odgovara mom tenu. 
Matt touch blush 10 peach me up još jedno rumenilo koje redovno koristim i čiju nijansu jako volim. Mat rumenilo, idealno za svaki dan. 
Cinderella rumenilo je bilo deo limitirane kolekcije pre 100 godina i sećam se da je cela blogosfera poludela za ovim u to vreme i svi su želeli da ga imaju. Jedva sam našla svoj primerak, divno šimerasto roze rumenilo koje i dan danas znam da stavim i i dalje mi se isto dopada. 


Rimmel rumenilo 150 Live pink za koje nisam sigurna da i dalje postoji u prodaji, suptilno roze rumenilo, ne previše pigmentovano i vrlo često ga koristim kada se šminkam. 
Aura 215 Deep wine predivno rumenilo u boji vina koje na mom bledom tenu ne izgleda lepo, ali ga ja vrlo često koristim kada šminkam druge i jako ga volim. Pigmentacija je ludačka, divno se blenda i generalno obožavam Aurina rumenila. 
Deborah 04 moje omiljeno rumenilo koje koristim gotovo svakodnevno i koje je takođe imalo nesreću zajedno sa Llums bronzerom. :) Divna nijansa, predivan sjaj i jako lepa pigmentacija. 

PALETE ZA KONTURISANJE


Trend konturisanja jako volim i imam 3 palete koje koristim u te svrhe i sve ih podjednako volim. 


The Balm Highlite 'n con tour paleta koju sam skoro kupila, predivnih nijansi i, kao što vidite, redovno je koristim. O njoj sam vam pisala i recenziju koju možete naći ovde.
Revolution paleta za konturisanje koju sam dugo želela i dobila sam je za rođendan od mog dragog. Stalno je koristim kada šminkam druge i obožavam je zato što ima sve nijanse koje mogu da vam zatrebaju. O njoj vam spremam recenziju uskoro. 
Aura Face contour paletu imam već godinama i još je nisam potrošila. Ovo je bila moja prva paleta za konturisanje i i dalje je jednako volim. Nijanse su odlične, lepo se blendaju i pigmentacija je jako lepa. 

To bi bilo sve što se tiče ovog dela moje kolekcije, a uskoro ću vam pokazati i treći deo moje kolekcije šminke. 

Da li vi koristite nešto od ovoga i koji su vaši omiljeni proizvodi?

Pozdrav,
Lejdi Di 





















Нема коментара:

Постави коментар