недеља, 10. јун 2018.

Kolekcija šminke #1 - prajmeri, puderi, korektori...

Pozdrav svima! Na Instagramu sam vas pre nekog vremena pitala koji post više želite i glasali ste za kolekciju šminke. Danas vam donosim prvi deo,a proizvodi će biti podeljeni u nekoliko kategorija. Danas vam pišem o svojim prajmerima, puderima, korektorima, puderima za setovanje i fiksatorima. Pa, počnimo.




Što se prajmera tiče, trenutno u svojoj kolekciji imam dva koja redovno koristim i na sebi i na drugima. Obožavam ih i uvek im se rado vraćam.
Garnier 5 sec Perfect blur sam kupila davnih dana, koristila ga redovno i zaista dugo traje. Nisam ga skoro videla u Liliju, tako da nisam sigurna da li se još uvek prodaje. Odličan je za moju masnu kožu, divno zagladi pore i puder se jaako lepo nanosi preko njega. Odličan je za kožu koja ima izražene pore jer lepo ujednači ten. 
Aura Prime me! prajmer uglavnom koristim kod osoba sa suvom kožom. On je bele boje i ima teksturu kao krema za lice. Lepo nahrani suvu kožu i pripremi je za nanošenje pudera, posebno lepo legne na suve predele lica. 
Planiram da uskoro isprobam još neke prajmere i sigurno ćete ih viđati u narednim postovima. 


Kada su puderi u pitanju tu već imam problem. :) Imam ih mnogo, redovno kupujem i isprobavam nove, ali se nekim puderima uvek rado vraćam i iznova ih kupujem. 
Maybelline Super stay 24h sam kupila pre nekih mesec, dva i ovo je trenutno puder koji obožavam. O njemu sam vam već pisala ovde.
Rimmel pudere volim još od tinejdžerskih dana, a ovaj Fresher skin sam kupila, čini mi se, prošle godine kada je izašao i kada su svi pisali o njemu. Ovo je puder koji je idealan za suvu kožu i nije baš pravi izbor za nas sa masnom kožom. Međutim, pošto je na bazi vode i jaako je lagan, ja ga koristim leti kada se ne šminkam puno i kada mi je uveče potrebno samo da malo ujednačim ten. U te svrhe mi se jako sviđa i mislim da je odličan puder, ali naravno bolji je za one sa suvom kožom lica. 
Rimmel Match perfection sam koristila skoro celog proleća i ovaj je već pri kraju. Fenomenalan puder, meni idealna nijansa, pokrivna moć, blendanje, sve. Za moju kožu je ovo najbolji puder koji sam probala i o njemu sam vam takođe pisala ovde.


Bourjois Air mat puder sam kupila prošle godine kada sam se vratila sa mora, jer sam bila znatno tamnija nego inače, pa mi nijedan puder nije odgovarao. Odličan puder, lepo matira kožu, ne isušuje, nije pretežak a sjajno pokriva. Planiram da ga i ovog leta ponesem na more kako bih imala odgovarajući puder kada dobijem malo boje. 
Aura Take care of me takođe jako volim, a posebno mi se dopada što ima SPF15. Rado ga koristim leti i prilično je lagan na koži, a ima neku srednju pokrivnu moć. Ovo mi je jedan od omiljenih Aurinih pudera. 


Maybelline Fit me puder imam od kad se pojavio na tržištu i ovo mi je ponovljena kupovina. Mojoj koži prija, lepo se blenda i odlično prekriva, a pre svega, divno matira lice. Obično koristim nijansu 110 koja je najsvetlija, ali sada kada mi je lice malo tamnije mešam ga sa brojem 115 i odlično mi odgovara. 


Korektora takođe imam puno, a ovo su uglavnom oni neotvoreni jer od svakog imam bar po 2. :) 
O njima vam neću pisati puno, jer sam o svojim omiljenim korektorima pisala ovde i to se i daje nije promenilo. Oni koje obožavam su Catrice Liquid camouflage, Maybelline Age rewind, a Aurin Correct me koristim kao bazu za senku ili hajlajt. Takođe, Essence Stay natural korektor jako volim za posvetljivanje područja ispod očiju i ovo je odličan drogerijski korektor za tu namenu. 


Nyx paletu korektora Conceal correct contour imam već duže vreme, ali je jedno vreme nisam koristila jer sam zaboravila na nju. Međutim, od kada sam je našla redovno je koristim i za prekrivanje nepravilnosti, na mušterijama, a ponekad i za konturisanje. Odlična paleta i boje u njoj su odgovarajuće za većinu nijansi kože, tako da, ukoliko ste šminker ovo možete kupiti i biti mirni. 


Rimmel pudere za setovanje obožavam, a omiljeni mi je, naravno Stay matte. Ovog puta ga nije bilo pa sam kupila ovaj Insta Fix&Matte. Nosila sam ga samo 2, 3 puta i dopao mi se, ali ćemo se još upoznati. 
Lasting finish puder u kamenu mi je, takođe, jedan od omiljenih i zaista sam iznenađena mogućnostima ovog pudera i kako se on ponaša na mojoj koži. I o njemu sam vam već pisala ovde.


Kada su fiksatori u pitanju imam samo dva, s tim što jedan zvanično ne spada u fiksatore. 
Llums fixing spray mi se odlično pokazao, lepo sjedini šminku, setuje je i zaista traje duže nego inače.
MAC Fix+ koristim u razne svrhe i o njemu i njegovim namenama sam vam već pisala ovde.

To je sve što se tiče ovog dela moje kolekcije šminke i ovih kategorija. 

Da li koristite nešto od ovoga? Da li želite recenziju nekog proizvoda?

Pozdrav, 
Lejdi Di 













Нема коментара:

Постави коментар