среда, 20. јун 2018.

Bioderma Sebium gel za umivanje


Pozdrav svima! Pre nego što počnem sa postovima vezanim za letovanje i negom kože tokom leta, donosim vam post o mojoj svakodnevnoj nezi kože i proizvodu koji trenutno koristim za čišćenje lica. To je BIODERMA Sebium gel za umivanje. Da li je zaista toliko dobar? Pročitajte u nastavku. 



Svi mi koji imamo kombinovanu ili masnu kožu znamo koliko je teško držati sebum, odnosno "masnoću" lica pod kontrolom, posebno u letnjem periodu. To je moj najčešći problem leti, a posebno me nervira kada želim da se našminkam i kada bukvalno posle 2 sata moja koža postane sjajna. Ovaj gel za umivanje je namenjen za sve nas sa ovim problemom. 

Šta kaže proizvođač?

Sebium gel blago čisti i smanjuje sekreciju sebuma, reguliše kvalitet sebuma i povećava imunitet kože. Nije komedogeno. 
Takođe, ovo sredstvo dermatolozi preporučuju i osobama koje imaju problem sa aknama.

Pre svega, ovo sredstvo dolazi u formi gela, plave boje, ali, kada ga nanesete na lice postane pena. Ima svež miris koji nije preterano intenzivan, što meni sasvim odgovara. Ja ga koristim dva puta dnevno, ujutru i uveče nakon skidanja šminke. 
Veoma mi se dopada, jer koža posle ovoga satima bude matirana i ne prosijam brzo, tako da i kada se našminkam ne moram da brinem da li će mi lice postati sjajno. Posle umivanja, lice bude čisto i glatko i zaista imate utisak da je koža očišćena i negovana. Ne isušuje kožu, što je jako bitno. Naravno, ne zaboravite da iako imate masnu kožu ona može biti dehidrirana pa je uvek potrebno naneti i hidratantnu kremu. 

Od početka ovog toplog vremena koristim isključivo ovo za umivanje i sigurno ću nastaviti da koristim celog leta, a i kasnije jer je moja koža prilično masna. Ono što mi se takođe dopada kod ovog proizvoda je to što, od kad koristim ovaj gel nisam imala ni jednu jedinu bubuljicu na licu. Lice mi nikada nije bilo čistije, a nisam imala nikakve iritacije. Čak i tokom onih dana u mesecu dobijem samo po jednu ili dve bubuljice, ali one nisu upaljene kao nekad tako da je to sjajna stvar. Takođe, nemam problem ni sa potkožnim bubuljicama i miteserima. 

Sastav ovog proizvoda 

Na slici možete videti sastav

Ovaj gel je u pakovanju od 200ml i košta negde oko 2000 dinara, a možete ga naći i u drogerijama i u apotekama. Sporo se troši, tako da će vam dugo trajati. Meni je potrebna jedna do dve pumpice, zavisi od količine šminke koju imam na licu.

Da li sam zadovoljna?
Ovo je proizvod kojim sam prezadovoljna i na mojoj koži se pokazao fenomenalno. Sigurna sam da ću nastaviti da kupujem ovaj gel i smatram da je cena u ovom slučaju dokaz kvaliteta. 

Da li ste probale ovaj gel? Da li volite BIODERMU?

Pozdrav,
Lejdi Di





Нема коментара:

Постави коментар