уторак, 18. септембар 2018.

Šta sam za sunčanje koristila ovog leta?


Pozdrav svima! 
Skoro sam vam na blogu pisala o favoritima leta kada je šminka u pitanju, ali sam shvatila da vam nisam pisala šta sam koristila kao zaštitu od sunca i kakvi su moji utisci bili posle letovanja i izlaganja suncu. Zato danas ispravljam grešku i donosim vam upravo ovakav post.



Kada je zaštita od sunca u pitanju i zaštitni faktor, koristila sam ova dva proizvoda. Pred početak leta, od Crystal Derme sam na poklon dobila paket u kome je bio i ovaj proizvod za zaštitu od sunca Sun&care sa zaštitnim faktorom 50. Kaže da štiti od UVA i UVB zraka i da ima zaštitni faktor. Moram da priznam da sam bila skeptična jer imam izrazito svetao ten i lako izgorim na suncu, kao i moj momak. Oboje smo se mazali ovim i zaista sam ostala prijatno iznenađena. Nijednog trenutka nismo izgoreli, odlično se razmazivalo, koža ga je lepo upijala i dobili smo odličnu boju. Sigurna sam da ću sledeće godine ponovo kupiti ovaj proizvod i to u full size-u, a obratiću i više pažnje na proizvode ovog brenda. 
Kao što već znate, Eucerin je moj omiljeni brend kada je nega kože u pitanju i redovno već godinama koristim njihove proizvode za sunčanje. Ovog leta sam se odlučila za Oil control kremu za masnu kožu, sa zaštitnim faktorom 50. Koristila sam je redovno na moru, ali i svakodnevno pre šminkanja kao zaštitu od sunca. Odlično štiti, lepo se razmazuje i fino matira kožu, zaista divna krema za letnje dane. 


Naravno, kao i svake godine, koristila sam i proizvode za brže tamnjenje kože. Ovoga leta moj izbor je bilo Biobaza ulje za brže tamnjenje, bez zaštitnog faktora. Ovo sam koristila svakodnevno, ali isključivo u periodu do 12 časova i od 5 popodne, po najjačem suncu sam ipak izbegavala. Lepo se nanosi, jednako, ne ostavlja fleke na koži, a nisam imala nijednu fleku na kupaćem ili peškiru. Dobila sam neverovatnu boju koja je jako dugo trajala i nisam se "ljuštila" kao prethodnih godina. Prskalica lepo radi, jedini problem je kada su vam ruke masne, a hoćete da nanesete proizvod. Zaista odlična stvar i sigurna sam da ću sledeće godine ponovo kupiti ovo ulje, a svakako ću nastaviti da kupujem Biobaza proizvode. 

Iza mene je predivno leto i ovi proizvodi su mi omogućili da ga provedem bez problema i opekotina od sunca. 
Šta ste vi koristili na plaži? 

Pratite me na FB ili Instagramu.

Pozdrav,
Lejdi Di 





Нема коментара:

Постави коментар