недеља, 9. септембар 2018.

Letnji favoriti


Leto nam se bliži kraju i vreme je da sumiramo utiske. :) Ovo leto je meni bilo prelepo i zaista sam uživala i putovala svuda, sada je došlo vreme da se polako vratim svakodnevnici, ali pre toga želim da vam pokažem šta sam od šminke koristila ovog leta i koji su moji favoriti. 



Početkom leta je u Lilly u mom gradu konačno stigao Catrice i ja sam mu se jaako obradovala. Prva stvar koju sam kupila je bio ovaj prajmer Prime and Fine o kome sam čitala mnogo pozitivnih recenzija. Ovo je jedan od najboljih drogerijskih prajmera koje sam probala, odlično popuni pore i pripremi kožu za puder, a takođe vam ne dozvoljava da prosijate, već "masnoću" drži pod kontrolom.
Revlon Colorstay puder obožavam, ali u mom gradu ne mogu nigde da ga nađem pa ga uglavnom kupujem kad putujem negde. Odličan puder i za svaki dan i za neke posebne prilike, ima srednju pokrivnu moć, ali može da se nadograđuje. Moj je za masnu kožu, a postoji verzija i za suvu kožu lica. 


Već znate da redovno isprobavam nove maskare, a moj favorit ovog leta je bila ova Golden rose Smokey lashes maskara. Jako mi se dopada kako izgleda na mojim trepavicama koje su prilično duge, ali nemaju dovoljnu gustinu. Ona ih učini gušćim i lepo ih naglasi, lepo raščešlja trepavice, a ne pravi grudvice. 
Llums sjajevi su se pojavili krajem leta, ali to me nije sprečilo da mi jedan odmah postane favorit, a to je upravo ovaj u nijansi 16. Pigmentacija je fantastična i ovakvu boju dobijete samo sa jednim slojem, miris mu je divan, a uz neku dobru olovku za usne biće veoma postojan. Planiram kupovinu još nekih nijansi, a poseban plus mu je što se usne ne lepe kada ga nanesete.


I <3 makeup Goddess of love hajlajter koristim već mesecima, a tokom leta sam ga koristila svakodnevno. Divan hajlajter, divna nijansa i obožavam ga za sve prilike. 
Llums bronzer u nijansi Summertime je jedan od najlepših bronzera koje imam. Nažalost, moj je imao malu nezgodu, ali planiram da kupim novi. Divna nijansa, lepo se blenda i veoma lepo izgleda na licu. Mislim da ću ovo nastaviti da kupujem svakog sledećeg leta. :) 

Ovo su proizvodi koje sam volela ovog leta, ali ću ih sigurno koristiti i tokom jeseni. 

Da li vi volite nešto od ovoga? Koji su vaši favoriti i kako ste proveli ovo leto? 

Pratite me na FB i Instagramu.

Pozdrav,
Lejdi Di 






Нема коментара:

Постави коментар