среда, 29. август 2018.

Potrošeni proizvodi


Dugo me nije bilo sa novim postovima, zbog zdravstvenih problema, ali mi je pisanje nedostajalo i jedva sam čekala da se vratim sa novim postom. Kako se, u međuvremenu, nakupilo dosta proizvoda koje sam potrošila i kako vam već neko vreme nisam pisala postove ovakvog tipa, rešila sam da vam ovoga puta pokažem šta sam to potrošila i kakvi su moji utisci. 



Kada su proizvodi za telo u pitanju, potrošila sam dve uljane kupke. Prva je Afrodita Red Grapes kupka koju sam nosila sa sobom na more i koja me je oduševila. Miris je fenomenalan i voćkast, pravi "letnji", veoma neguje kožu i lepo je hidrira pa mi vrlo često nije bilo potrebno mleko za telo. Potrebna je mala količina za celo telo, tako da će vam trajati. Sigurna sam da ću isprobati i ostale Afroditine kupke. 
Eucerin uljanu kupku koristim već godinama i već sam vam pisala o njoj. Znate da je obožavam, posebno u zimskom periodu kada je koži potrebna dodatna hidratacija. 
Potrošila sam i dva Nivea dezodoransa. Prvi je Black&White Invisible koji mi se dopao, ali mi miris nije baš prijao. Bio mi je prilično "težak" u ovim letnjim danima. Hello Sunshine je bio dezodorans iz ograničene serije i veoma mi se svideo. Lepo miriše i dugo štiti od neprijatnih mirisa.


Proizvode za kosu retko menjam, jer uglavnom koristim ono što mi odgovara i držim se toga. Ovoga puta sam potrošila L'oreal Elseve Color Vive šampon koji sam dobila na poklon i moram da priznam da mi je odgovarao. Lepo opere kosu, ne isušuje je i ne masti je dodatno. 
Schwarzkopf Taft perfex flex je moj omiljeni lak za kosu i stalno ga iznova kupujem. Divno miriše, frizuru drži na mestu koliko god je potrebno, a ne slepljuje kosu. Zaista odličan lak. 


Garnier micelarnu vodu iznova kupujem i to mi je omiljena drogerijska micelarna. Ovu mini varijantu sam nosila sa sobom na putovanja i veoma je praktična. 
Potrošila sam i ovu masku koja u sebi ima 3 koraka nege, piling za lice, masku i kremu. Svidela mi se, veoma je prijala mojoj koži, ali nisam primetila neku posebnu razliku posle korišćenja. 
Avon clear emergency gel za bubuljice sam koristila kad god sam imala problem sa nekim gadostima na licu i zaista je pomagao da brže prođu. Lepo isuši bubuljicu i ona brzo nestane. 
Već znate da su moje omiljene vlažne maramice Pampers i stalno ih iznova kupujem. Ovoga puta sam potrošila ove Natural clean, ali svaki put kupujem različite. 


Što se pudera tiče, potrošila sam dva. Prvi je tečni puder Maybelline Super stay 24h koji sam obožavala i o kome sam vam pisala ovde i puder u kamenu Rimmel Lasting finish o kome sam vam pisala ovde. Ovaj puder je meni bio odličan za setovanje i sigurno ću ga kupiti ponovo. 
Potrošila sam i Labello koje standardno volim već godinama i često menjam mirise. 

To su svi proizvodi koje sam potrošila, a uskoro vas očekuje nova tura potrošenih proizvoda. 

Da li ste vi koristili nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?
Pišite mi i pratite me na FB i Instagramu

Pozdrav, 
Lejdi Di







Нема коментара:

Постави коментар