среда, 20. септембар 2017.

Moja makeup rutina

Pozdrav svima! Danas sam rešila da vam pokažem proizvode koje svakodnevno koristim za šminkanje i koje najviše volim. Naravno, postoji jos mnogo proizvoda koje jako volim, ali ovo je nešto za šta se uvek prvo uhvatim kada se šminkam. :) Ubaciću vam i neku sliku kako biste videli kako to izgleda na licu.




Ono što koristim pre svakog šminkanja kao prajmer, kako bih zagladila kožu i popunila pore je Garnier 5sec Perfect Blur. Ovo je nešto što čini moju kožu divnom i što koristim već mesecima i na sebi i na devojkama koje šminkam i za sada sam prezadovoljna. Divno pripremi kožu za nanošenje pudera.
Što se pudera tiče, trenutno posle povratka sa mora mešam dva, a to su Maybelline Fit me u nijansi 110 i Bourjois Air mat u nijani 06 Golden sun. Dva fenomenalna pudera, odlično pokrivaju, a ne prosijam brzo i moja koža dugo bude mat. Takođe, lagani su na licu, a i cena im je pristupačna.
Kao puder za setovanje i matiranje već godinama koristim isključivo Rimmel Stay matte i mislim da ga nikada neću promeniti jer mi nijedan drugi puder nije dobar kao ovaj. Kao što vidite moj je već pri kraju, ali uskoro ću ga ponovo kupiti.




Što se korektora tiče, trenutno koristim dva a to su Maybelline Age rewind i Catrice Camouflage korektor. Oba su fenomenalna i ne znam koji više volim. O njima sam vam pisala ovde. Catrice već imam u zalihama, a i Maybelline sam ponovo naručila iz inostranstva. :)
Kada su veće nepravilnosti u pitanju koristim Nyx paletu Conceal correct contour. Odlična paleta sa korektorima za sve nedostatke i nijansom za konturisanje koja je isto odlična. Lako se blendaju i lepo pokrivaju. 






Kada su u pitanju senke, svakodnevno koristim The Balm Nude Dude paletu koju obožavam jer ima sve nijanse koje ja volim. Pigmentacija je odlična, a senke se lako blendaju. Recenziju ove palete možete pročitati ovde
Llums senke su bile pravo iznenađenje za mene. Pristupačne, fenomenalno pigmentovane, lako se blendaju i odličan izbor boja. Ona koju najčešće koristim je i ova crna 12 Graphite look. Odlična crna senka za šta god da vam je potrebna. Radujem se isprobavanju novih Llums paleta senki. 



Za konturisanje već par meseci koristim isključivo ovu Aurinu paletu i ona je moje otkriće prošle godine. :) Odličan izbor nijansi, lepo se blendaju i dostupne su u dve nijanse. Moja paleta je ona tamnija, Dark varijanta. Najčešće koristim nijansu za konturisanje i bronzer iz ove palete. Zaista sjajna stvar i mislim da će svakome odgovarati. 
Što se hajlajtera tiče trenutno koristim Essence Blossom dreams hajlajter u duginim bojama i mnogo mi se sviđa kako izgleda na licu. Takođe koristim i Essence My must haves senku u nijansi 10 apricotta kada želim malo jači hajlajt i čini mi se da je ovo najlepši hajlajter koji posedujem, a koristim ga i kao senku.




Za popunjavanje obrva trenutno koristim Aura olovku u nijansi 05, Golden Rose olovku u nijansi 103 i Golden Rose senku u nijansi 104. Trenutno mi je najlepše kada obrve popunjavam senkom, ali uz malo jaču šminku ipak više volim olovku, a ove dve su mi sjajne. 


Ajlajner koji trenutno koristim i koji mi se pokazao kao najbolji i najlakši za upotrebu je L'oreal Perfect slim by Superliner i zaista je odličan. Lak je za korišćenje, izrazito je crn i dugotrajan. Ovo je najbolji ajlajner koji sam ja probala.
Što se maskare tiče trenutno sam smrtno zaljubljena u ovu Benefit Roller lash i sviđa mi se kako izduži moje trepavice i posle jednog sloja budu divne. Ovo je mini verzija, ali se već spremam da kupim full size kada budem išla u Sephoru. 


Ono što trenutno najčešće nosim na usnama je Rimmel olovka u nijansi 047 Cappuccino i ovo je moja omiljena olovka za usne. Što se ruževa tiče najčešće nosim Nyx soft matte lip cream u nijansi London i Golden Rose mat ruž u broju 10. 


Što se fiksatora i tih stvari tiče, trenutno koristim Nyx Dewy finish i MAC Fix+ koji ću sigurno kupiti ponovo jer ga koristim u različite svrhe i oduševljena sam. Pripremam vam i post o njemu.

Evo i nekoliko mojih slika sa ovim proizvodima. :) 





Da li ste koristile nešto od ovoga i kakvi su vaši utisci?

Pozdrav,
Lejdi Di






















2 коментара:

  1. Obozavam FitMe puder, odlican je za svaki dan, a ja koja nemam probleme na licu ga koristim i za neke secijalne prilike :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni se jako dopada, odličan puder za svaki dan, a lepo pokriva i probleme na licu. Pozdrav :)

      Избриши