среда, 27. септембар 2017.

Kako oporaviti kosu posle leta?

Pozdrav svima! Kako nas je leto napustilo i svi smo se vratili sa odmora, došao je red na oporavak kože i kose posle izlaganja Suncu i morskoj vodi koja prilično isušuje kosu. Danas sam rešila da vam napišem kako ja brinem o svojoj kosi posle letovanja i šta koristim kako bih je oporavila. 





Maska koju koristim već godinama i koju retko kada menjam je Lilly Total repair maska za kosu. Probala sam različite maske i jeftinije i one malo skuplje, ali sam se uvek vraćala ovoj. Neverovatno brzo oporavi moju kosu, posebno posle letovanja, hidrira je, ostavlja je neverovatno mekanom, a pre svega mogu lako da je raščešljam. Takođe, kada ovo koristim miris na mojoj kosi ostaje danima.  Možete je pronaći u Liliju i košta oko 200 dinara. 



Ono što sam skoro počela da koristim, a dugo sam želela da probam je svakako Aussie 3 minuta miracle maska. Za ovo ste sigurno čuli jer je jedna od najpoznatijih stvari za negu kose u svetu blogerki. :) Ovo je svakako sa razlogom. Čim sam čula da je Aussie stigao u Srbiju, odmah sam kupila i pronašla sam je u Liliju. Odlična maska, sviđa mi se što ne mora da se drži dugo na kosi, a već posle prvog korišćenja me je oduševila. Kosa je taaako mekana posle ovoga i divna je danima, a i miris je fantastičan. Ovog leta mi se kosa dosta isušila, ali mi je ova maska uz pomoć one prethodne brzo vratila kosu u normalno stanje. Moja je za farbanu kosu, ali koliko znam ima i verzija za normalnu i kovrdžavu kosu. Sigurno ću probati sve iz ove linije. Cena je oko 900 dinara. 



Šampon i regenerator uglavnom menjam, ali sada sam pronašla nešto što odlično radi na mojoj kosi, a nije prejako. Garnier Fructis šampone volim odavno, a ovog leta su izbacili i neke nove. Moj je SOS repair i zaista je bio odlična prva pomoć za oštećenu kosu. Lepo opere kosu, potrebna mi je mala količina, a kosa mi ostaje čista duže nego obično pa ne moram često da je perem. 
Regenerator koji koristim je Yves Rocher color i on je namenjen farbanoj kosi. Ovo sam kupila čim se pojavilo i rado ga koristim. Lepo raščešljam kosu posle njega i sviđa mi se što mi ne masti kosu kao neki regeneratori.



Kao što već svi znate, uvek koristim prskalice za kosu i to su uvek L'oreal regeneratori u spreju. Ovoga puta sam uzela Total repair 5 double elixir i njega najviše volim, ali je letos bio uvek rasprodat. Odlična stvar, već sam vam nekoliko puta pisala o ovome i uvek mu se rado vraćam. :) 
Obično ne koristim serume za kosu jer me jako nervira što mi ruke ostanu masne posle toga. Međutim, kada sam poslednji put bila kod moje frizerke ona mi je stavila serum koji me je oduševio i naravno naručila sam ga kod nje. Fonex serum sa arganovim uljem je zaista sjajna stvar, koristim ga i posle pranja kose na kosi dooobro obrisanoj peškirom, ili posle peglanja kako bi mi krajevi bili lepi i kako mi kosa ne bi bila naelektrisana. Zaista odličan serum koji košta oko 500 dinara. Mislim da ga možete naći u salonima, nisam sigurna gde ga ima ovako. Ova stvar mi je jaaako pomogla u ovim letnjim mesecima.

Ono što uvek preporučujem posle dolaska sa letovanja je svakako odlazak kod frizera i skraćivanje krajeva kose koji su obično suvi, a uvek je dobro staviti i neku ampulu koju možete naći u svim salonima. One obično vrlo lepo oporave kosu posle samo jednog tretmana. Ono što ja takođe koristim je i kokosovo ulje koje možete naći u prodavnicama zdrave hrane i košta oko 700 dinara.

Nadam se da sam vam pomogla u borbi sa oštećenom kosom. Da li ste koristile nešto od ovoga?

Pozdrav, 
Lejdi Di :*


2 коментара:

  1. Odlična preporuka, neke od proizvoda i sama koristim i prezadovoljna sam. Veoma koristan post.
    Pratim te, bilo bi mi drago ako uzvratiš praćenje :) Želim ti lep dan :)


    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши