четвртак, 14. септембар 2017.

Potrošeni proizvodi

Pozdrav svima! Konačno sam postala vredna i donosim vam drugi post za dva dana. :) Danas sam rešila da vam pišem o proizvodima koje sam potrošila u prethodnom periodu. Neki su nestali bez traga dok smo renovirali kupatilo, tako da je ovo ono što je ostalo. 



Kao što znate, ja već godinama koristim različite prskalice za kosu jer bez toga ne mogu da se očešljam. Ovoga puta sam potrošila L'oreal Elseve Double elixir regenerator u spreju i kao i uvek do sada bila sam prezadovoljna. Ovo je kupovina koju ću uvek iznova ponoviti.
Schwarzkopf Gliss Ultimate oil elixir šampon sam potrošila još pre 2,3 meseca i sada sam našla bočicu i rešila da ga ubacim u post. Dobar šampon, lepo pere kosu, ali mi miris pomalo smeta. 
Taft perfect flex je moj omiljeni lak za kosu od kad se pojavio u prodaji. Jak je, lepo drži kosu, preeedivno miriše, a može da se raščešlja iz kose. Uvek mu se rado vraćam.
L'oreal Elseve extraordinary clay liniju sam potrošila, a na slici je regenerator. Moje iskstvo i mišljenje o ovoj liniji možete pročitati ovde.


Sun Dance ampule za posle sunčanja sam nosila na more i bila sam oduševljena. Divno hidriraju kožu posle sunčanja, lepo mirišu i još bolje rashlade, posebno kada izgorite. Ja sam ih čuvala u frižideru za bolji efekat.Sjajna stvar! 
Becutan vlažne maramice stalno kupujem jer mi odgovara i miris i to koliko su vlažne i koristim ih za sve i svašta. Zaista su divne.
Bella dnevne uloške sam kupila slučajno jer sam želela da ih probam i zaista su odlični. Prijatni, nemaju mirise koji meni obično smetaju i zaista imate osećaj ćistoće. Sve preporuke. :) 


Rexona dezodoranse volim ali se retko kad setim da ih kupim. Pred more sam kupila ovaj Cotton dry i mogu vam reći da se sjajno pokazao. Dobro štiti, dugo miriše, jedina mana je što ostavlja bele tragove.
Sephora maska za lice sa zelenim čajem je stvar koja mi je neverovatno prijala. Stvarno sam se opušteno osećala dok sam je držala a koža je posle nje divna. Miriše fenomenalno i lepo neguje kožu. Probaću i ostale verzije.
MBeauty je brend sa kojim se još upoznajem i isprobavam njihove maske. Foot pack pakovanje za stopala sam koristila pred more i moja stopala su bila u nikad boljem stanju uz još jednu stvar o kojoj vam spremam posebnu recenziju. Ovu masku ću nastaviti da kupujem jer sjajno neguje stopala.


Maybelline Baby lips Dr Rescue balzam sam koristila cele zime i bila prezadovoljna, a onda sam ga izgubila. Našla sam ga pre nekog vremena, ali je, nažalost promenio miris pa ćemo morati da se pozdravimo.
Aurin beauty blender sam izmučila do krajnjih granica kao što vidite, pun je fleka, rupa tako da će morati da ide u kantu. Teška srca se rastajem od njega jer jer zaista jedan od najboljih koje sam probala.
Aura Correct me korektor sam potrošila i već kupila novi. Njega koristim za hajlajt, kao bazu za senku i za prikrivanje nekih čuda na licu. Odličan korektor po pristupačnoj ceni. O korektorima, uključujući i njega sam vam pisala ovde.
Essence XXL nude sjaj za usne sam jako volela posebno jer je davao divnu boju usnama, a nije bio lepljiv. Međutim, pored svih ostalih stvari zaboravila sam na njega i mislim da ga već predugo imam. Volim Essence proizvode i već se radujem njihovim metalik ruževima.

To bi bilo to što se tiče potrošenih proizvoda. Da li ste probale nešto od ovoga i kako vam se sviđa?

Pozdrav,
Lejdi Di :* 






Нема коментара:

Постави коментар