среда, 21. новембар 2018.

Noviteti - ponovo


Iako sam vam pre nekog vremena pisala o novim proizvodima koje sam kupila i rešila da isprobam, ponovo sam nanela štetu svom novčaniku. Prethodna dva vikenda sam bila u Beogradu zbog priprema za Bloger fest ( o kome ću vam vrlo brzo pisati) i rešila sam da posetim Sephoru i DM. Ovo nije bila baš najbolja odluka za moj budžet, ali sam prezadovoljna stvarima koje sam uspela da "ulovim". 



Sephora novogodišnja kolekcija je izašla baš 15.novembra i imala sam idealnu priliku da kupim neke stvari koje su mi se svidele dok se ne rasprodaju. Ono što me je oduševilo je upravo zaštitni znak ove kolekcije, a to je ove godine sova. Inače obožavam sove i redovno kupujem sve na šta naiđem, a da ima sovu na sebi. :) Jako sam želela Sephora lampu u obliku sove, ali se nažalost rasprodala pre nego što sam došla do nje. Da bih se utešila kupila sam ove 3 stvari. 
Prvo je Sephora sleeping mask, odnosno maska za spavanje u obliku sovinih očiju. Jaako je mekana i veoma prijatna tako da je lako navići se na spavanje s ovim. 
Sephora set u divnom neseseru u obliku sove sam uzela kako bih isprobala neke njihove poznate proizvode kao što su kupka i mleko za telo. Uz ovaj set dobijate i lufu za kupanje koju ja inače ne volim da koristim, ali ću ovu isprobati. Neseser je odličan jer možete i kasnije da ga koristite, a miris ovog set je Pillow battle
Sephora set za ruke sadrži masku za ruke, kremu za ruke sa mirisom kokosa i mali termofor za ruke u obliku sove. Moram da priznam da sam najviše zbog njega i kupila ovaj set. Utiske o svim proizvodima ću vam javiti čim ih isprobam. 


U DM - u sam, pre svega kupila mnoštvo maski za lice koje redovno koristim i moja koža se mnogo bolje "ponaša" od kad sam maske uvela kao rutinu u svoju negu lica. Uzela sam različite Balea maske, većinom za hidrataciju. 


MBeauty maske redovno koristim, ali u mom Liliju ne mogu da pronađem baš sve koje volim, pa ih kupim uvek kada odem u DM. Kupila sam masku za stopala i to onu koja ljušti kožu sa stopala kako bih ih oporavila. Ostale maske su za čišćenje lica, mitesere i hidrataciju. 


Ponovila sam kupovinu ove zanimljive maske uz koju dobijate tečnost koju sipate u masku, natopite i onda stavite na lice. Već sam jednom isprobala, a o njoj ćete čitati u potrošenim proizvodima. 
Takođe, uzela sam i Alverde kupku za stopala jer mi je delovala interesantno. 


Naravno da u DM-u nisam zaobišla ni Balea kupke koje obožavam, pre svega zbog mirisa, a i cene koja je veoma pristupačna. Kupila sam 4 Balea kupke: Kiss the wave, Cococ Ananas, Vanilla Cream i Hawaiian dream. 
Po prvi put sam uzela da probam i Alverde kupku sa mirisom kokosa jer sam o njima čula samo reči hvale. 


Balea šampone sam nekada koristila i bili su mi jako dobri pa sam rešila da ih ponovo isprobam. 
Jedan je sa mirisom zelene jabuke, a drugi sa mirisom manga. Kaže da su za oštećenu kosu tako da mislim da će mi odgovarati. 
Uzela sam i šampon za dubinsko pranje koji volim da koristim s vremena na vreme kako bih sa kose skinula ostatke različitih proizvoda. 


Perfecta matt booster serum za lice koji matira sam kupila posle duuugog premišljanja. Čitala sam samo pozitivne recenzije o ovome, ali se nekako nikada nisam odlučila da ga kupim, Ovoga puta sam prelomila i uzela ga, a videću kako će mi odgovarati. 
Vlažne maramice volim i redovno ih koristim za skidanje swatcheva ili sitnih grešaka u šminkanju, pa sam tako uzela ove Balea micelarne maramice
Yoskine je jedan relativno nov azijski brend kod nas i delovao mi je veoma primamljivo. Uzela sam gel za čišćenje lica sa japanskim algama i jedva čekam da vam javim utiske. 


Već sam vam rekla da imam problem sa suvom i zadebljalom kožom na stopalima, pa sam zato uzela Avon Foot works kremu za stopala. Još uvek je isprobavam, ali za sada sam zadovoljna. 
Balea tečne sapune volim i redovno ih kupujem, a ovoga puta sam uzela ovaj sa mirisom kokosa i ananasa. 
Weleda je brend koji me nikada nije izneverio i njihovi proizvodi su mi uvek bili fenomenalni. Ove zime sam rešila da prvi put isprobam njihovu najpoznatiju Skin food kremu i oooodlična mi je. Lepo nahrani kožu, a nije preterano masna. Obično je namažem uveče pred spavanje kako bi mi koža bila hidrirana tokom noći.
Weleda krema za lice sa irisom mojoj koži jako prija, divno je hidrira, ne sija previše, a odlična je kao podloga za šminku. 



Moja opsesija paletama za oči i dalje ne prestaje i stalno nalazim neke nove koje želim da imam. Ovoga puta sam sebe častila Urban Decay Naked 2 basics paletom koju sam želela još od studentskih dana, ali tada nisam mogla da je priuštim. Za sada mi se veoma dopada, jako je praktična i mislim da će putovati svuda sa mnom. 
Sephora Lip stain je mat ruž o kome sam najviše slušala reči hvale i uvek sam se pitala da li je zaista tako. Kupila sam divnu nude nijansu u broju 82, kako bih ga isprobala i uskoro možete da očekujete recenziju.
Takođe sam uzela i mini Too Faced Better than sex maskaru i čini mi se da ovo neće biti poslednji put da je kupujem, a sledeći put ću sigurno uzeti i full size. Zaista fenomenalna maskara.

Kada sam videla da je moja omiljena jutjuberka Ana2cats izbacila svoje četkice za oči znala sam da moram da ih imam. Želela sam da ih uskoro naručim, ali me je moj dragi iznenadio i kupio mi Ana2cats beauty četkicu za nanošenje senke. Diiivna četkica i neverovatno lepo nanosi proizvod. Uskoro ću vam pisati i o njoj,a post je već u pripremi. 


U poslednje vreme nisam kupovala mnogo drogerijske šminke, jer sam želela da isprobam i neke high end brendove, ali sam kupila nekoliko proizvoda koje redovno koristim. 
Maybelline Instant Anti age eraser koristim godinama i obožavam ovaj korektor za područje ispod očiju. Nedavno je bio na akciji u Liliju pa sam uzela jedan kako bih imala u zalihama.
Max Factor Brow shaper olovku za obrve kupujem po ko zna koji put i već znate koliko je volim i koliko sam ih potrošila do sad. 
Rimmel Brow this way senke za obrve sam kupila prvi put i oduševila se. Od kada sam kupila ovaj proizvod samo njega koristim i moje obrve izgledaju predivno. Zaista odlične senke. 
Real Techniques je brend čije četkice obožavam i smatram da vrede svaki dinar. Ovoga puta sam uzela ovu četkicu za setovanje, ali meni se pokazala kao idealna za hajlajter. 


MAC Prep + Prime Fix+ obožavam i koristim u razne svrhe, a ovaj proizvod ima toliko namena da je to nešto neverovatno. O njemu sam vam već pisala ovde.

To su svi noviteti u mojoj kolekciji, a moram da priznam da ih nije bilo malo. Sigurna sam da u skorije vreme neću ništa posebno kupovati jer sam ovoga puta baš počastila sebe. :) 

Da li vi koristite nešto od ovoga? Koji su proizvodi kojima se vi uvek vraćate? 

Pratite me na FB i Instagramu.

Pozdrav, 
Lejdi Di















2 коментара: