среда, 14. март 2018.

Noviteti


Pozdrav drage moje! Izvinite što me dugo nije bilo, bila sam u bolnici zbog nekih zdravstvenih problema, ali sada sam ponovo tu. :) Dugo vam nisam pisala šta sam to novo kupila i nakupilo se dosta proizvoda pa sam rešila da vam danas pokažem koje su to nove stvari koje sam probala. Ima ih dosta, tako da se udobno smestite i čitajte. :) 



Nivea je brend koji sam nekada jako volela, a u poslednje vreme sam ga nepravedno zapostavila. Rešila sam da to ispravim pa sam kupila nekoliko stvari da isprobam. 
Prvo je Nivea micelarni šampon sa 0% silikona. Dugo sam razmišljala da li da kupim ovo jer sam navikla na jake šampone, posebno što imam farbanu kosu koja je prilično oštećena pa traži hemiju. Na nekoj akciji u Liliju sam kupila ovaj šampon i moram vam reći da sam oduševljena. Pre svega, kosa mi se mnogo manje masti, divno opere moju kosu, lepo peni i sjajno miriše. Odličan šampon i svakako ga preporučujem. Mislim da postoje dve varijante ovog šampona pa pogledajte koja vama više odgovara.
Nivea penu za tuširanje sam kupila u Drezdenu, ali vidim da ih sada ima i kod nas. Veoma zanimljiva stvar, divno miriše, koža je divna posle ovoga i jako mi se dopada. Možete je koristiti i ukoliko brijete noge. Vodite računa jer kada ume da ostane klizava posle ovoga.
Nivea tračice za mitisere odavno gledam i nisam bila sigurna da li da ih kupim. Čula sam samo reči hvale pa sam ih napokon uzela. Još ih nisam probala, ali čim ih isprobam javiću vam utiske. 


L'oreal Ideal fresh tonic obožavam i često ga kupujem. Prija mojoj koži, skine ostatke šminke, ukoliko ih ima, a miris je predivan.Inače je za normalnu ka mešovitoj koži. Odličan drogerijski tonik i rado ga preporučujem osobama koje imaju ovaj tip kože.
Byphasse micelarnu vodu sam kupila pred put u Prag, jer je bila na akciji i uz veliko pakovanje dobila sam i ovo malo koje mi je bilo idealno za put.Prvi put sam je tada probala i jaaaako mi se sviđa. Odlično skida šminku, hidrira kožu i što je najvažnije ne peče me oko očiju tako da je i na tom području mogu koristiti. Zaista odlična micelarna, a i cena joj je pristupačna.
Mixa mleko za telo sam nedavno kupila, ali još nije došlo na red. Javiću vam utiske kada ga probam, jer je ovo prvi put da ga koristim.


Od kad sam ofarbala kosu i delom postala plavuša :) mnogo više vodim računa kada je zaštita od toplote u pitanju jer je i ovako suva. Zato sam uzela Schwarzkopf got 2b sredstvo za zaštitu od toplote koje prskam pre svakog feniranja, peglanja ili bilo kakvog tretiranje kose kada je toplota u pitanju. Moram da priznam da mi se kosa mnogo manje isušuje i smatram da je ovo jako bitna stvar kada je nega kose u pitanju.
Velnea suvi šampon sam takođe kupila pred polazak u Prag jer sam čula da ga svi hvale. Odličan suvi šampon, ne ostavlja mnogo beli trag i kosa zaista izgleda čistije i dobije na volumenu. Meni je odlična zamena za Batiste, a i cena je pristupačnija.


Skoro je u mojoj omiljenoj apoteci bila Eucerin akcija i tada sam kupila zaista puno proizvoda za negu lica i tela. 
Aquaporin active kreme za lice i područje oko očiju sam prvi put probala i zaljubila sam se. Divno hidriraju kožu, brzo se upijaju, ne maste je dodatno i šminka divno "legne" preko njih. 
DermoPurifyer gel za umivanje sam skoro potrošila i ovo nije prvi put da sam ga koristila. Lepo očisti kožu, matira je i jako je prijatan. 
DermatoClean micelarna voda je jedna od, po mom mišljenju, najboljih micelarnih koje sam probala i rado joj se vraćam. Lepo skida šminku, a ne iritira kožu.


Na istoj akciji sam kupila i dve kupke. Eucerin uljanu kupku obožavam i često je kupujem, jer divno hidrira moju suvu kožu na telu. Losion za kupanje sam prvi put probala i jednako mi se dopada, lepo opere kožu, a ne isušuje je dodatno. 
Eucerin dezodorans je moje otkriće godine. :) Odličan dezodorans, bez aluminijuma, zdravija varijanta, a jako dugo štiti od neprijatnih mirisa. Miris mu je blag i ne iritira kožu ispod pazuha ni posle brijanja. Jedino mu je cena malo jača. ali i to mu je oprošteno :) 


O ova dva Rimmel pudera sam vam pisala ovde i znate koliko ih volim. I Match Perfection i Lasting finish su postali puderi bez kojih ne mogu i koji savršeno odgovaraju mojoj koži. Sigurno ću nastaviti da ih kupujem.
Llums fiksator sam nedavno kupila i odličan mi je kao i uvek. Probala sam ga i ranije i sviđa mi se kako lepo stopi šminku i izjednači sve na licu, a da joj neki divan finiš i zaista duže traje.


Kao što vidite kupila sam neke nove četkice i beauty blender. :) 
Cala 302 je divna koso sečena četka za konturisanje i jako mi se dopada. Divno nanosi proizvod, lepo blenda, ne blatnjavi,a najvažnije ne otpadaju joj dlake dok je perem. 
Druga je takođe Cala 401 za nanošenje pudera u kamenu ili prahu i obožavam je od prvog dana. Divno nanosi puder, lepo njome setujem lice, a sviđa mi se jer zahvati veću površinu. Takođe joj ne otpadaju dlačice. 
U Muller - u u Drezdenu sam kupila preslatki Essence beauty blender. Još ga nisam isprobala, ali planiram i obavezno ću vam napisati svoje utiske. Za sada sam oduševljena izgledom. :) 


Prošlog meseca sam kupila i dva proizvoda za obrve. 
Essence make me brow sam već koristila i volim kako da još malo boje mojim obrvama i drži ih na mestu. 
Max Factor Brow shaper je najbolja olovka za obrve koju sam probala. Precizna, ne troši se brzo, a na drugom kraju ima četkicu koja je jako praktična. Moja je u nijansi 20 Brown.


Konačno sam sebi ispunila želju i kupila Kiko Milano karmin. Ovo je Velvet passion u nijansi 302. Divna nude nijansa. Pigmentacija je odlična, jednako se nanosi, predivno miriše i jako je postojan čak i kada jedete i pijete. 
Golden Rose mini tečni mat ruž sam kupila pre neki dan jer mi se zaista svidela nijansa, a i bio mi je presladak. Boja je 05 i kao što već znate ja obožavam njihove mat ruževe.


Kao što već znate, prošlog meseca su Essence proizvodi koji izlaze iz asortimana bili na akciji za 129 dinara. Ja sam kupila rezač za olovke, sjaj za usne u nijansi 08 indie romance, ruž u taaamno ljubičastoj boji. Pošto volim njihove olovke za usne kupila sam dve. Jedna je lipliner u nijansi 11 in the nude, a druga Soft contouring u nijansi 07 lost in love. Uzela sam i njihov Stay natural korektor u nijansi 01 i ovo je jedan od boljih korektora, posebno za hajlajt.

To bi bilo to što sam kupila u poslednje vreme.
Da li ste nešto od ovoga probali i da li želite poseban post o nekom proizvodu? 

Pozdrav,
Lejdi Di













Нема коментара:

Постави коментар