понедељак, 3. октобар 2016.

Let's talk about...


Pozdrav svima! :) Kao što znate, rekla sam vam u prethodnom postu da ću imati i ovakve postove u kojima ću vam pisati o različitim temama.Danas je tema ljubav. :) Dugo sam razmišljala kako da započnem ovaj post i rešila sam da to bude tako što ću vam ispričati moju ljubavnu priču.

Dakle, 2008.godine ja sam krenula u srednju školu u drugom gradu i živela sam u internatu.Sa mnom u sobi su bile dve devojke koje su studirale u tom gradu i naravno njihovo društvo je često bilo kod nas.Tako sam ja upoznala mog Stefana. :) Tih godinu dana koliko sam bila u internatu on i ja smo bili nerazvojni, često smo izlazili zajedno, išli u igraonicu zbog interneta (pošto tada nije bilo interneta svuda kao danas) i on mi je napravio prvi FB profil (zašto je face bitan shvatićete posle). On je znao da mi se sviđa, ali nekako nikada nismo imali priliku da budemo nešto više od drugova i sad vidim da je tako bolje.Družili smo se i dalje, non stop bili zajedno, ali to je bilo to.
Posle godinu dana ja sam se iselila iz internata, a on se vratio u svoj grad i ovamo dolazio povremeno.Još tog leta smo se čuli i kada sam ja pošla u školu naš kontakt se prekinuo.Sretali smo se nekoliko puta ali je to bilo samo pozdravljanje iz kurtoazije i ništa više.Kako je vreme prolazilo, svako od nas je u svom životu imao neke druge ljude, neko novo društvo i izgubili smo svaki kontakt. Nismo se ni čuli ni videli otprilike 6 godina. 
Pre 2 godine jednog popodneva mi je slučajno poslao poruku na fejsu čisto da vidi šta radim u životu i tako dalje, a nekoliko meseci pre toga sam srela njegovog brata i pitala za njega. Pisao mi je drugarski i ništa nije slutilo šta će izaći iz toga.Međutim, meni je on bio zanimljiv kao i pre toliko godina i počeli smo da se dopisujemo svaki dan po ceo dan.Jedva sam čekala da mi pošalje poruku kako bih se dopisivala sa njim, osvojio me je prvo izgledom mnogo godina pre toga, zatim duhovitošću i uopšte karakterom i osobinama.
Došao je u moj grad, videli smo se posle toliko godina i ja sam ponovo osetila leptiriće u stomaku.Toga dana smo samo pričali i ništa više.Posle nekoliko dana 30.avgusta 2014.ja sam otišla u njegov grad i tada počinje najlepši period mog života i naša ljubav. 4 meseca posle toga, Stefan me je zaprosio i sada živimo našu bajku i uživamo u ljubavi, a nadamo se da ćemo u skorije vreme uživati i u braku. :) 
To bi bilo to što se tiče moje priče, a sada ono što ja imam da kažem o ljubavi.
Pre svega, nikad ne znate kada će vam se prava ljubav desiti i nikad ne možete pretpostaviti s kim će to biti.Najbitnije je da vam se prvenstveno osobine partnera sviđaju i naravno karakter, jer to je nešto što se ne menja i budite sigurni da nikoga ne možete potpuno da promenite.Zatim, u vezi je najbitnije međusobno poverenje, ali mislim da je potrebna i mala doza ljubomore (ja sam malo više ljubomorna ali zanemarićemo) :) Ja u mojoj vezi uživam jer mi je Stefan ne samo momak, već i najbolji prijatelj i znam da mogu sve da mu kažem, a to je jako bitno.Takođe, volim što je duhovit pa se uvek smejem kad sam s njim.Naravno, u ljubavi su normalne i svađe i budite sigurni da će nekada doći do njih, ali je meni nekako posle toga još lepše kad se pomirimo. 
Naravno smatram da se možete zaljubiti i u 15.godina ali ne isto kao onako sa 18.a ni tada nije isto kao kada pređete 20.u mom slučaju.Sa 15.vam je bitno da je dečko lep, da izlazite i tome slično, sa 18.su vam bitnije i neke druge stvari, a i tada već počinju neke ozbiljnije veze.A sada kada sam prešla 20.znam da mi je bitno da imamo iste poglede na život, da želimo iste stvari, da oboje želimo porodicu jer već polako ulazimo u godine kada težimo ka tome i veoma je bitno da imamo iste poglede i da želimo iste stvari kako bismo mogli da imamo zajedničku budućnost.Takođe, smatram da dužina veze nije bitna kako bi se odlučili na neki sledeći korak, mi smo se verili posle 4.meseca i to ništa nije promenilo i dalje se volimo i samo smo još više učvrstili našu ljubav tako da smatram da nije bitno da li ste u vezi godinama ili nekoliko meseci da bi to bilo ono pravo.
I na kraju najbitnije je da volite i da taj neko voli vas i da ste srećni i zadovoljni u toj vezi. :)

Toliko od mene.Ukoliko imate neka pitanja ili predloge za neke nove teme pišite mi i rado ću obraditi i te teme.
Pozdrav,
Lejdi Di :*



Нема коментара:

Постави коментар