уторак, 4. октобар 2016.

Favoriti septembra

Pozdrav svima! Kako nam je stigao oktobar, red je da pročešljamo i vidimo šta sam sve volela i koristila u septembru.Nema puno proizvoda, ali sam sve stvarno konstantno koristila i prezadovoljna sam.Pa da počnemo.


Vichy Normaderm gel za čišćenje lica sam počela relativno skoro da koristim, ali sam prezadovoljna i već vidim rezultate.Moja koža je u mnogo boljem stanju od kada ovo koristim i sigurna sam da ću nastaviti i dalje, a već imam u planu da isprobam još neke njihove proizvode i već se radujem kupovini.
Balea gel za tuširanje šećerna vuna - kao što već znate moji omiljeni gelovi za tuširanje su Baleini i uvek kupujem neki drugi miris.Kada dođe ovo hladno vreme volim ove slatkaste mirise, a ovo miriše kao prava šećerna vuna.Miris se ne zadržava dugo na koži, ali mi prija. :)



Avon planet spa Perfectly purifying maska za lice - odlična maska i dosta sam je koristila prethodnog meseca.Sviđa mi se osećaj na koži posle upotrebe.Ja sam osoba koja nema naviku da stavlja maske na lice, ali sa ovom to nije slučaj.
CD dezodorans cvet narandže - ovo su zdravi dezodoransi bez aluminijuma, parabena i ostalih štetnih stvari.Dopada mi se miris, sviđa mi se kako štiti, možda bi mogao malo duže, ali ima jedan veliki plus zato što je zdravija verzija zaštite.


L'oreal Infallible 24h matte u boji 11 vanila - ovo je NAJBOLJI puder koji sam ja u životu koristila! Odlično pokriva, nije mi težak na koži, a dugo ostaje mat tako da mi se ne masti koža.Pripremam vam detaljnu recenziju o njemu.
Essence Secret party bronzer - ovo je bronzer iz limitirane kolekcije i veoma mi se sviđa.Nije mnogo jako pigmentovan tako da lepo može da se nadogradi.Posebno lep detalj su mi ove papučice na njemu. :) Nije potpuno mat ima blagi šimer u sebi.
Essence matt touch blush 10 peach me up - divno rumenilo za svaki dan.Ja ga koristim apsolutno svaki put kada se šminkam, druga rumenila sam i zapostavila od kad imam ovo jer sam oduševljena njime.



E sad, najveće iznenađenje za mene ovog meseca je Llums cosmetics koji možete naći u Liliju i ovaj sjaj Wet lips gloss u nijansi 08 salty caramel - obožavam  i od kad sam ga kupila ništa drugo ne koristim na usnama osim toga.Divna boja za svaki dan i dosta dugo traje na usnama, a nije mnogo lepljiv.Već sam bacila oko na senke, bronzer i rumenila pa to očekujte u nekim narednim postovima jer se polako upoznajem sa ovim brendom. :)
Avon Ideal flawless korektor u nijansi Fair - ovo je mat korektor koijm sam ja oduševljena i koji je meni odličan za moju masnu kožu.Lepo se blenda, samo što morate brzo da ga nanosite i blendate jer se jako brzo suši i postane mat.Fenomenalan korektor! 


Kada nisam želela da stavljam puder prethodnog meseca koristila sam Garnier BB kremu u nijansi Light/Clair. Odlična krema, lagana je na koži, a lepo pokriva.Ne može baš da pokrije svakakve gadosti na licu, ali je za svaki dan odlična.


Ono što sam najviše imala na očima prethodnog meseca je Golden rose Dream eyes olovka za oči u nijansi 427 - bela olovka koju sam najčešće nanosila u vodenu liniju,Odlična je, dugo traje, ne razmazuje se i planiram da kupim i druge nijanse. 
Kada su nokti u pitanju, kad god sam lakirala nokte koristila sam ovaj Golden rose Gel look top coat i prezadovoljna sam.Nokti stvarno izgledaju kao da imate gel, a lak traje mnogo duže nego inače.Planiram da probam i onaj za brzo sušenje.

To bi bilo to što se tiče favorita.Da li ste probale nešto od ovoga? Želite li recenziju nekog proizvoda?

Pozdrav,
Lejdi Di :*









4 коментара:

  1. I ja sam odusevljena ovim Lorealovim puderom, izuzetan je! Od Llums kozmetike sam probala samo crni krejon za oci ( dobar je ), ali kupicu jos nesto sigurno :). Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovaj puder je meni otkriće godine! :) Moraću da probam i ja još nešto od Llumsa :) Pozdrav! :)

      Избриши
  2. Ovu garnier kremu sam koristila i ostalo mi jos jer ako mi stoji duze od cetiri sata na licu izadju mi cibulje :-D a kad koristim puder deborah 24 ore i oriflamevelvet matte nista moze i 15 sati da stoji nemabubuljica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa eto, svako ima različita iskustva, meni ova krema baš odgovara :) Pozdrav! :)

      Избриши