петак, 24. октобар 2014.

Moji favoriti - dekorativna kozmetika

Posle mojih favorita koji se tiču preparative na red je došla dekorativna kozmetika.Ovo su neki od proizvoda koje koristim svakodnevno i koje ne menjam već duže vreme.Pa da počnemo... :)

Catrice All matt plus

 Nisam osoba koja voli da gomila pudere i uglavnom imam samo jedan puder koji koristim.Međutim, pre nekih mesec dana sam na poklon od drugarice dobila ovaj puder koji sam priželjkivala već duže vreme :) Ovaj je u nijansi 030 warm beige.Veoma je lagan, nemam osećaj težine na licu i ima dobru pokrivenost, a najbolje od svega je što dugo ostaje mat i lice ne prosija tako brzo kao kod drugih pudera.

Miss Manga mega volume maskara 

 



L'orealova miss Manga maskara je jedna od boljih maskara koju sam koristila.Pre nego što sam je kupila čitala sam dosta recenzija o njoj i mišljenja su bila podeljena, ali sam odlučila da rizikujem i da kupim.I oduševila sam se, posebno mi se sviđa četkica koja ima velike i male dlačice.Dovoljan je jedan sloj da trepavice budu predivne.Veoma mi se dopada i sigurno ću je kupiti ponovo.


L'oreal infallible 24h foundation


 L'oreal Infallible 24h sam kupila čim je stigao kod nas jer mi je delovalo da je to puder kakav meni treba.I bilo je tako.Tekstura je predivna, ima pumpicu, što mi se posebno sviđa zbog doziranja.Moj je u nijansi 200.Fenomenalan je, odlično pokriva, dugo ostaje na licu i ne prosijam brzo.Sigurna sam da ću još neko vreme biti verna ovom puderu. :)

Essence All about matt - fixing compact powder i Blush up - rumenilo




 Ova dva proizvoda su deo moje svakodnevnice i obožavam ih. Puder uvek imam u torbi i stavljam ga kad god prosijam i bukvalno u sekundi matira lice.Ovo mi je druga ili treća kutija (jedna je imala tragičnu sudbinu :( ). Definitivno jedan od boljih pudera ove vrste koji sam koristila. Što se tiče Blush up rumenila, ono je kupilo mene :) Dugo sam ga gledala i onda sam letos odlučila da ga kupim i nisam se pokajala.Divno je pigmentovano, a posebno mi se svidelo to što ima dve boje i obe ih podjednako volim.

Essence Match 2 cover - cream concealer

 Pre par meseci sam bila u potrazi za nekim korektorom i sasvim slučajno sam u DM-u naletela na ovaj korektor.U nijansi je Natural baige i ima 2 nijanse, svetliju i tamniju.Kupila sam ga jer je bio veoma povoljan.Lepo pokrije sve što treba, ali ne stoji dugo na licu.Koristila sam ga često, ali sam u zadnje vreme prestala i u potrazi sam za nekim boljim korektorom.Ne verujem da ću ga kupiti ponovo.

Aura olovka za obrve

 Kako ne volim da dajem previše para na olovke za obrve, ovu sam kupila na nagovor drugarice.Jednom sam je probala kod nje i dopala mi se pa sam odlučila da je kupim.Moja je u nijansi 02, jedina mana je što postoje samo 3 nijanse pa mislim da devojke sa svetlim obrvama imaju problem.Nije ni previše mekana, ni previše tvrda, tako da se obrve lako popune i veoma je postojana što mi se baš sviđa.Cena je veoma pristupačna i sigurno ću je kupiti ponovo.

China glaze lakovi za nokte 

 Prva stvar koju sam kupila u Alexandru su naravno China glaze lakovi :) Sa prvog laka se skinuo broj i naziv, tako da ne mogu tačno da kažem koji je :) , drugi je 1293 Spring in my step, a treći 056 Drastic.Oduševljena sam sa sve tri boje.Prvi lak je predivan, divna neon pink boja i dovoljan je jedan sloj da boja bude ovakva, dobro je pigmentovan i traje dugo.Drugi lak sam dobila na poklon od dečka (pošto zna da ima posla sa osobom koja je zaluđena lakovima za nokte :) ), veoma je lepa, nežna roze boja, tekstura je predivna, ali potrebno je namazati dva sloja da bi boja bila dobra. :) Treći lak je u jakoj crvenoj boji i često ga nosim, dobro je pigmentovan kao i prva dva i ne mogu da se odlučim koji od ova tri najviše volim.

Seche Vite - top coat

 Kada sam prvi put bila u Alexandru i kupovala China glaze lakove, radnica mi je preporučila da kupim ovaj top coat.Čitala sam na blogovima dosta o njemu, i kupila sam ga, mada nisam polagala mnogo nade u njega.Pogrešila sam :) Ovo je najdivnija stvar na svetu :) Pošto sam osoba koja nokte lakira u "minut do dvanaest" i obično se setim tek kad treba da pođem negde da su mi nokti u haosu ovo je idealna stvar za mene.Premažem jedan sloj preko bilo kog laka i osuši ga bukvalno za minut, što je dobro jer ja ne volim da čekam da se lak osuši pa uvek nešto upropastim.A još bolje je to što nokti posle imaju onaj sjaj kao da imate gel na njima.Svakako ću kupiti ponovo.

Aura nano rouge 88 Nice

 U potrazi za dobrom koralnom bojom ruža naletela sam na ovaj Aurin nano ruž i ostala sam bez teksta.Ovo je jedan od ruževa koji najčešće stavljam i mnogo ga volim.Postojan je, dugo ostaje na usnama.dobro je pigmentovan i lako se skida, što ja obožavam jer ne volim one ruževe posle kojih vam usne ostanu crvene još 5 dana.Kupila sam još nekoliko nijansi ovih ruževa, ali o tome u nekom drugom postu.

Essence All about nude paleta

 Ne volim da kupujem palete senki jer u svakoj paleti bude više senki koje mi se ne sviđaju, nego onih koje mi se sviđaju.To nije bio slučaj sa ovom paletom.Sve senke mi se jako sviđaju, postojane su, imaju šimer i dobro su pigmentovane.Koristim ih i bez baze i sa bazom i jednako su dobre u oba slučaja.

To bi bilo sve što se tiče dekorativne kozmetike i mojih favorita.O nekim proizvodima odavde ću pisati i posebne recenzije i one će se uskoro naći na blogu. Toliko za sada. :)



















Нема коментара:

Постави коментар