четвртак, 23. октобар 2014.

Moji favoriti-preparativa


Razmišljala sam sta da napišem kao prvi post i shvatila sam da bi bilo najbolje da počnem sa mojim favoritima kada je u pitanju preparativa.Dakle, ovo nisu mesečni favoriti, već stvari koje ja već dugo koristim ili sam skoro počela da ih koristim, ali ih ne menjam i deo su moje svakodnevne rutine. Pa da počnemo :) 

  • Afrodita Clean Phase-pena za čiščenje lica
  • Afrodita Young & Pure-tonik
  • Hipp baby sanft-krema za bebe
  • Bioderma sebium H2O-micelarni rastvor
  • Schwarzkopf gliss oil nutritive express-repair-conditioner
  • I love...vanilla and ice cream-body lotion
  • Balea handlotion Blaubeere
  • Alverde body butter
  • Ziaja coconut creamy shower soap- gel za tuširanje
  • Balea buttermilk lemon- pena za brijanje 

Afrodita clean phase 

Afrodita clean phase - gel za čišćenje lica za kožu od normalne do masne sam počela da koristim po preporuci svoje kozmetičarke.Pošto sam letos imala probleme sa kožom, otišla sam na čišćenje lica kod moje kozmetičarke, koja koristi uglavnom Afroditine proizvode i pošto mi je lice posle tretmana bilo osetljivo ona mi je preporučila ovu penu za moju svakodnevnu negu.Počela sam redovno da je koristim i stanje moje kože se znatno popravilo.Pena nije skupa, mislim da košta oko 400 dinara i može se naći i u Lilly-ju i u DM-u i u rangu je onih skupljih pena za čišćenje lica, tako da je toplo preporučujem svima koji imaju problematičnu kožu.

Afrodita Young & Pure - tonik

 Nisam osoba koja prepoznaje neku posebnu razliku između tonika, pa sam i ovaj kupila jer već koristim penu za čišćenje istog brenda, pa mi je ovo bilo logično rešenje kad je kupovina tonika u pitanju.Dobar je, ne isušuje kožu, i osećam da mi je koža čista posle njegovog nanošenja i ne masti se tako brzo, kao kada su drugi proizvodi u pitanju, a naravno kao većina žena imam problem sa T zonom koja mi veoma brzo prosija.Cena je pristupačna, mislim da je nekih 300, 400 dinara.

Hipp baby sanft - sensitive

 O ovoj kremici za bebe sam čitala na mnogim blogovima i svi su je hvalili, međutim nikada se nisam setila da je kupim.A onda sam letos u Sarajevu naletela na nju u DM-u i  naravno, odmah se našla u mojoj korpi.Znala sam da ne bude da bude loša s obzirom da je za bebe i nisam pogrešila ODUŠEVLJENA SAM. :) Koristim je i kao dnevnu i kao noćnu kremu, jer mi klasične noćne kreme još više izazivaju lučenje sebuma pa mi je koža ujutru toliko sjajna da se uvek uplašim :) To nije slučaj sa ovom kremicom, ima jako lep, blag miris, meni miriše na bebe i na čisto, brzo se upija, i potrebno je jako malo proizvoda da se namaže lice.

Bioderma sebium H2O

 Kako se sve blogerke kunu u Biodermu, naravno morala sam i ja da probam. ;) Kako mi se nije davalo puno para, u Lilly-ju sam naišla na ovo malo pakovanje po ceni od 399 dinara i naravno morala sam da je imam.Dvoumila sam se između ove i one klasične Bioderme ali je izbor pao na ovu, s obzirom da mi je koža masna i problematična, ali ne previše osetljiva.Koristila sam i Garnierovu i L'orealovu micelarnu, ali nijedna nije ni približno dobra kao Bioderma.Bukvalno sa vrlo malo količine skine svu šminku sa lica i ne iritira oči, što je kod mene bio slučaj sa Garnierovom micelarnom.Sigurno ću kupiti i veliko pakovanje Bioderme.

Schwarzkopf Gliss oil nutritive express-repair-conditioner

 Kako sam pristalica leave-in proizvoda za kosu i posebno volim Gliss proizvode morala sam da probam i ovaj i oduševljena sam kao i svim prethodnim.Godinama sam koristila crni Gliss ali mi je dosadio miris pa sam počela da koristim ovaj i miris je fenomenalan, dugo ostaje u kosi, a kosa se posle prskanja lako raščešlja i veoma je mekana i sjajna.Cena je nekih 400 dinara.

I love...vanilla & ice cream- body lotion

 Obožavam sve mazalice za telo i što je lepše pakovanje ja to moram da imam.:) Tako sam u potrazi za nekom mazalicom naletela na ovo i cim sam videla da miriše na vanilu znala sam da moram da ga imam.Čim sam pomirisala kupio me je :) Nije previše gust, ni previše redak, nego baš kako treba, dugo se zadržava na koži,ali se brzo upija pa ne ostavlja onaj lepljivi osećaj koji svi mrze.Jedina mana mu je malo veća cena u odnosu na druge proizvode za negu tela, ali oprošteno mu je. :)

Balea handlotion Blaubeere

 Kada bi me neko pitao koji je najlepši miris na svetu, rekla bih da je to miris ovog losiona za ruke. :) Ovo sam kupila sasvim slučajno pre nekih par meseci i nisam ni pomirisala, ali kada sam namazala prvi put zaljubila sam se.Tekstura je predivna, miris još divniji i što je najbolje od svega osuši se bukvalno za manje od minuta.Veoma lepo neguje ruke, naročito u zimskom periodu, jedina mana je što ga nema više u prodaji jer je ovo bila limitirana serija. :(

Alverde body butter

 Iako nisam pristalica body buttera i uglavnom koristim losione i mleka za telo, kada sam videla da ovo ima miris jagode i bobičastog voća morala sam da ga kupim.Posebno što je limited edition i kada to vidim imam utisak kao da je besplatno (što nikako nije dobro za moj novčanik).:( Međutim, nisam se pokajala što sam ga kupila, jako je dobar, naročito za suvu kožu kakva je moja zimi, lepo miriše i koža ga brzo upija i ne ostaje onako ružno lepljivo masna. :)

Ziaja - coconut creamy shower soap bez parabena

 Ovaj proizvod sam kupila isključivo zbog ovog BEZ PARABENA.Inače ne volim miris kokosa, ali ovaj miris mi se jako sviđa, nije preterano jak, već miriše na čisto i ostaje dugo na koži, što mi se posebno sviđa.Veoma je hranljiv,i veoma je jeftin, naročito s obzirom na to da ima 500ml. :)

Balea buttermilk lemon-pena za brijanje

 O ovom proizvodu nemam ništa posebno da kažem.Dobar je kao i sve Baleine pene za brijanje, jeftinija je od ostalih krema i olakšava brijanje što je jako bitno za nas koji ne volimo vosak. :) Ima je dosta, tako da traje dugo, jedino mi se miris ne sviđa jer ne volim mlečne i voćne mirise u kombinaciji.


To bi bilo sve za ovaj prvi post, nadam se da vam se dopalo. :) 





Нема коментара:

Постави коментар