петак, 19. октобар 2018.

Noviteti


Prošlo je neko vreme kako vam nisam pisala o novim proizvodima koje sam kupila. Nakupilo se svega i svačega u međuvremenu, ali sam neke proizvode već potrošila. Zato sam odlučila da vam u ovom postu pokažem baš one proizvode koji su najnoviji u mojoj kolekciji i da vam kažem prve utiske, ukoliko ih imam. 



Pre nekoliko dana sam kupila dva pudera koja sam želela već neko vreme. Max Factor Radiant Lift sam želela da uzmem čim se pojavio na tržištu, ali sam imala i neke druge pudere koje sam prvo želela da potrošim kako ne bih gomilala šminku. Nisam ga još uvek isprobala, ali ću ga uskoro testirati tokom celog dana pa ću vam javiti utiske. 
Bourjois Healthy Mix je jedan od mojih omiljenih pudera već godinama. Nisam ga koristila neko vreme jer ga u mom gradu nije bilo, ali sada sam ga našla. Obožavam ovaj puder jer jako prija mojoj koži, nije težak, a divno prekriva. 
Rimmel Stay matte, takođe ponovljena kupovina. Moj omiljeni puder za setovanje i već znate koliko ga volim i da mu se stalno iznova vraćam. 
Catrice Camouflage cream gledam već neko vreme i nikako da se odlučim da kupim ovaj korektor. Kako obožavam tečnu Catrice kamuflažu rešila sam da probam i ovu. Odlično prekriva bubuljice i crvenila na licu i jako sam zadovoljna ovim proizvodom. 



Essence Go for the glow je nova paleta hajlajtera u njihovoj kolekciji i postoji u dve varijante. Ja sam se odlučila za ovu hladnijeg tona jer su mi se jako dopale nijanse. Ova plava je, moram priznati, predivna i mislim da će biti lepa i kao senka na očima. Kao što već znate, jednu ovakvu paletu poklanjam i vama u nagradnoj igri na Instagramu i FB stranici. 
Max Factor rumenilo sam dobila u Liliju uz kupovinu Radiant lift pudera, predivna roze nijansa, sa blagim šljokicama i baš "moja" idealna boja rumenila. 


Catrice Make up transformer drops su idealna stvar ukoliko ne želite da kupujete više pudera kako biste ih mešali. Postoji u svetloj i tamnoj varijanti. Ja sam uzela ove tamnije kako bi ih mešala sa puderima koji su previše svetli meni ili klijentima. Moram da priznam da sam se prijatno iznenadila. 
Golden Rose je moj omiljeni brend kada su mat karmini u pitanju. Ovoga puta sam kupila ovu divnu nude nijasnu u broju 22.



L'oreal Unlimited maskara je nova maskara ovog brenda, a posebna je po tome što ima ovaj "klik momenat" pomoću koga možete da iskrivite četkicu kako biste je lakše naneli. Ja je ipak i dalje koristim kao standardnu maskaru i retko kada je upotrebljavam ovako. Ovo je idealna maskara za vas ukoliko imate guste trepavice kojima je potrebna samo malo veća dužina kakav je slučaj kod mene. Za one sa retkim trepavicama ovo nije baš najbolje rešenje. 


Rimmel #Insta FIX&GO je proizvod koji možete koristiti i za pripremu kože pre šminkanja, ali i za fiksiranje i setovanje šminke. Lepo se ponaša na koži, ne izlazi previše proizvoda i lepo fiksira šminku. 
KEUNE Keratin smooth prskalica za kosu je jedna od boljih stvari koje sam probala. Lepo raščešlja kosu, ona bude ravna i bez peglanja, a ne masti i ne lepi kosu dodatno. Jedina mana joj je miris koji nije baš najbolji. 


Kao što već znate, Lidl je stigao i kod nas pa sam ja tako odmah kupila njihov Cien Pure Freshness dezodorans. Odličan dezodorans, pristupačan, lepo miriše i zaista lepo štiti od znojenja. 
Popart Uljani skidač laka za nokte kupujem već ko zna koji put i uvek mu se rado vraćam. Lepo skida lak, neguje nokte i ne isušuje ih. 

To bi bilo to što se tiče novih proizvoda kod mene. 

Da li ste probali nešto od ovoga i šta?

Pratite me na FB i Instagramu.

Pozdrav,
Lejdi Di 











1 коментар: