понедељак, 23. јул 2018.

Makeup Revolution SophX paleta



Pozdrav svima! Kao što već znate, obožavam palete senki i redovno kupujem nove. Ove godine sam za rođendan želela Makeup revolution SophX paletu koju je ovaj brend radio u saradnji sa jutjuberkom Sophdoesnails. Moram da priznam da pre ovoga nisam čula za nju, ali kada sam videla slike ove palete na internetu znala sam da moram da je imam. Dobila sam ih čak dve. :) Naravno, moj dragi je uslišio moju molbu da mi kupi ovu paletu, a drugu sam dobila od drugarice. Kako je imam već skoro dva meseca i kako sam je već upoznala i stekla mišljenje, došao je red i na recenziju. Ako vas zanima nastavite da čitate. 



Pre svega, paleta dolazi u plastičnoj ambalaži divne nude roze boje sa zlatnim slovima. U paleti se nalaze 24 nijanse svih mogućih boja, tako da su mogućnosti sa ovom paletom neograničene. Od kako sam je dobila redovno se "igram" sa njom i stvaram različite look - ove. Ima i šimeraste i mat nijanse, ali i one sa metalik odsjajem. Opseg boja se kreće od onih osnovnih, pa do boja koje niste mogli ni da zamislite, a sve su fenomenalne i jednako lepe. 


Duž celog poklopca palete se nalazi veliko ogledalo, koje je odlično ukoliko ovu paletu nosite sa sobom na put. Ja sam je nosila na more i preživela je put bez ijedne ogrebotine. Paleta ima 4 reda sa po 6 senki u svakom. Kao što vidite, u prvom redu su bazne i osnovne boje, a kasnije na red dolaze sve jače i šarenije nijanse senki. 

Swatchevi prvi red: Penguin, Pancakes, Fairy lights, Pink Champagne, Iced coffee, Cuppa Tea

U prvom redu se, kao što sam već rekla, nalaze boje koje služe kao baza za ostale senke ili su idealne za hajlajt. 3. i 4. nijansa (Fairy lights i Pink Champagne) su sjajne, dok su ostale četiri mat. Moja omiljena nijansa je Fairy lights i ja je redovno koristim kao hajlajt ispod obrve, a ponekad i na licu. Predivna je i kao topper preko nekih drugih senki. 
Prve dve senke koristim kao bazu, jer je prva izrazito bela, a druga u boji moje kože pa ih koristim da setujem kapak. 4.nijansa deluje kao da u sebi ima sitan gliter i jako lepo izgleda na oku, i uglavnom je nanosim prstima. Poslednje dve nijanse su idealne za pregib kapka jer su braon i mat, tako da ih u te svrhe i koristim. 

Drugi red: Grow old, Sparks Fly, Smokey Bronze, Mixed Berries, Tiramisu, Peaches 

U drugom redu se nalaze boje koje takođe često koristim, jer su baš nekako "moje" boje i sve ono što ja volim. Prve 3 nijanse imaju šimer u sebi i jako se lepo nanose i prstima i četkicom. Sve imaju blagi zlatni odsjaj, a nijansa Smokey Bronze je prava bronzana boja i zaista je predivna. Četvrta nijansa je predivna ljubičasta boja i čini mi se da se u njoj blago presijavaju šljokice. Poslednje dve nijanse su mat i takođe idealne za pregib kapka, mada je najčešće koristim poslednju nijansu, jer mi se jako dopada u kombinaciji sa ovim zlatkastim sjajnim senkama. 

Treći red: Cloudberry, Pumpkin, Pine Tree, Petrol, Pug, Danger

Nijanse u trećem redu su za one malo smelije makeup look - ove i da budem iskrena, njih najmanje koristim. Sve su predivne, ali nekako ne znam šta bih s njima jer retko koristim te boje na sebi.  Prve dve boje su mat i zaista su zanimljive. Nijansa Cloudberry je narandžasta, dok je Pumpkin više nešto između narandžaste i crvene, odnosno boja cigle i zaista divno izgleda. Zelena senka ima metalik završnicu i jako lepo izgleda na kapku, ali nju jako retko koristim. Najčudnija nijansa u ovoj paleti je Petrol, odnosno 4.u ovom redu. Deluje kao da ste je zamazali nekom drugom senkom, a ustvari je to plava senka sa šljokicama, koja u sebi ima i notu neke ljubičaste boje, odnosno boje šljive i zaista izgleda zanimljivo. Poslednje dve nijanse su mat i obe su jako zanimljive nijanse, jedna je hladnijeg tona, nekako sivkasta, dok je druga ljubičasta. 

Četvrti red: Strawberry sweets, Festive Flame, Copper Coin, Mug Cake, Rosewood, Nightmare

U poslednjem redu se nalaze 4 mat i dve sjajne nijanse. Prva nijansa je u diiivnoj roze boji i planiram da uskoro počnem redovnije da je koristim jer je jako lepa, a mat je. 2. i 3. nijansa su sjajne i obe su u nekoj bakarnoj boji, njih sam koristila i jako mi se sviđaju, čak i preko nekih mat nijansi. Poslednje tri nijanse su mat i takođe izgledaju jako zanimljivo. Mug Cake i Rosewood su u braonkasto - sivoj boji i meni se jako dopadaju. Nightmare je poslednja nijansa i to je mat crna senka, ali se meni čini da u sebi ima zeleni odsjaj. 

Sve boje u ovoj paleti imaju 1,1 gram i dovoljno su velike da i četkica, a i prst mogu lepo da zahvate boju. Predivno se blendaju, jako je lako raditi sa njima, a pigmentacija je odlična. Dugo se zadržavaju na kapku, čak i bez baze. Ne truse se puno, senke koje se truse su one sa šimerom, a to je za njih sasvim normalno. Mogućnosti sa ovom paletom su vam neograničene i odlična je i za početnike, ali i profesionalne šminkere. 

Cena palete je oko 1500 dinara i možete je naći u Alexandar cosmetics - u. Ovo je moja prva Makeup Revolution paleta, ali sigurno ne i poslednja. 

Da li ste probali ovu paletu i kakvi su vaši utisci? Da li volite Makeup Revolution i koje proizvode?
Pišite mi i pratite me na Fejsbuku i Instagramu. 

Pozdrav, 
Lejdi Di 










1 коментар: