недеља, 15. април 2018.

Omiljeni karmini ovog proleća


Pozdrav drage moje! Dugo sam odlagala pisanje ovog posta jer je mnogo drugih postova čekalo da bude objavljeno. Danas vam konačno pišem koje to karmine koristim ovog proleća i izabrala sam 5 koje stalno koristim i uglavnom se uvek uhvatim za njih kada se šminkam. Ima i svetlijih i tamnijih, tako da ih koristim u raznim prilikama i kombinacijama. 



Maybelline Super Stay Matte Ink tečni mat karmin u nijansi 10 Dreamer sam kupila pre par meseci i jako ga volim. Nisam bila sigurna kada sam kupovala ovu nijansu, jer nisam znala kako će mi stajati. Međutim, kako sam sada plavuša i imam svetao ten, ova boja mi savršeno odgovara i često je koristim, posebno kada je dnevna šminka u pitanju. Odličan karmin, dugotrajan i ne skida se ni posle mnogo pričanja, jela i pića. :) Jednako se skida pa nemam problem ni kada počne da nestaje sa usana. Jedina mana mu je što je pomalo lepljiv, ali to mu opraštam. Recenziju o njemu sam vam pisala i možete je pročitati ovde.


Kiko Velvet Passion 302 ruž sam kupila kada sam bila u Drezdenu. Dugo sam želela da probam nešto od Kika i čim sam videla njihovu radnju potrčala sam i izabrala ovaj ruž. Koristim ga gotovo svakodnevno i jako ga volim. Predivna nude nijansa, lako se nanosi, jednako i veoma je pigmentovan. Mat je, ali ne isušuje usne i veoma je dugotrajan. Odličan karmin, a cena mu je bila jako povoljna, oko 3 evra. Ukoliko naiđete negde u inostranstvu na Kiko radnju, obavezno obratite pažnju jer imaju sjajne proizvode.


Golden Rose Longstay mat ruž u nijansi 09 je crveni karmin kakav sam godinama tražila. Predivna, prava crvena boja koja uz moj ten ide odlično. Kad god idem na neki događaj ili izlazim, uvek stavljam njega. Pigmentacija mu je fenomenalna i posle prvog sloja dobijate punu boju. Lako se nanosi, miris mu je predivan,a veoooma je dugotrajan. Obožavam Golden Rose mat ruževe i imam ih u svim mogućim nijansama i stalno kupujem nove. Odlični, veoma povoljni karmini i možete ih pronaći u svim drogerijama. Ovo je sigurno moj omiljeni crveni ruž koji posedujem.


Aurina Geisha kolekcija je čini mi se bila limitirana serija koju je Aura izbacila pre nešto više od godinu dana. Još tada sam kupila ovaj ruž u nijansi Maiko jer mi je njegova boja bila jaaako interesantna, nešto između roze boje i boje mesa. Čudna nijansa, ali jako lepa i nosiva. Odličan ruž, pigmentovan lako se nanosi i četkica mu je odlična. Dugotrajan je i njega jako često koristim čak i sa dnevnom šminkom. 


Sephora Oil Infusion je sjaj za usne koji sam kupila još davno u Sephori, ali je dovoljno pigmentovan da ga možete nositi kao ruž u nekoj dnevnoj varijanti, a i jako je dugotrajan za jedan sjaj. Boja je 03 Peach tea i zaista je divna boja, posebno za leto. Ja ga često koristim posebno kada su mi usta suva jer ih ovo predivno hidrira, a i miriše predivno. Odličan sjaj i često ga koristim. 

Swatchevi ruževa

Da li ste probale neke od ovih karmina i koje vi nijanse volite?

Pozdrav,
Lejdi Di 








Нема коментара:

Постави коментар