петак, 3. новембар 2017.

Šta nosim sa sobom na put

Pozdrav drage moje! Dugo me nije bilo, jer sam imala neke probleme sa laptopom, ali sada sam se vratila i konačno vam donosim novi post. Prošle nedelje sam putovala na nekoliko dana i shvatila sam da bih mogla da vam pišem o tome šta nosim sa sobom kada idem negde na 3, 4 dana. Pa da počnemo.




Što se kozmetike tiče, obično kupujem mala, odnosno putna pakovanja proizvoda i to nosim, jer mi je lakše da tako sve spakujem u jedan neseser. Naravno, ovo je samo kada idem na kraći put, a na letovanja i duža putovanja uvek nosim full size proizvode.
Ovoga puta ponela sam omiljeni Nivea Double effect dezodorans koji mi najviše odgovara, Nivea Creme soft mini kupku i ovo je moja omiljena Nivea kupka jer miriše na Niveinu plavu kremu, a ja taj miris volim još od detinjstva.
 Takođe sam ponela i Lilly šampon i regenerator u ovoj zelenoj varijanti jer inače koristim i masku iz iste linije i zaista mi odgovara. I šampon i regenerator su mi bili odlični i zaista se isplati i ovo mini pakovanje, posebno ako nešto prvi put probate.


Što se nege lica tiče sa sobom obavezno nosim micelarnu, a ovoga puta je to bila Garnier mini micelarna voda i ovo je moja omiljena micelarna voda od onih pristupačnijih. Odlično mi skida šminku i ne iritira mi lice.
Ponela sam i svoj gel za čišćenje lica brenda Ducray i potrošila sam ga, tako da ćete ga videti i u potrošenim proizvodima uskoro. :)
Od Bioten kreme se trenutno ne odvajam, a sjajno mi odgovara i pre šminkanja i sa njom mi ten mnogo lepše izgleda. Tako da se ovoga puta i ona našla u mom neseseru. 


Kao i uvek, ponela sam i mini pakovanje Batiste suvog šampona, jer bez njega nigde ne idem s obzirom da mi se kosa brzo masti, a on to odlično prikriva.
Umesto mleka za telo ponela sam Hedera Vita sprej za telo sa mirisom badema kako bi mi koža bila mirisna, jer nisam imala manje pakovanje mleka, a i nemam naviku da ga stalno mažem. :)
Naravno, spakovala sam i svoj omiljeni Zorannah parfem koji sam koristila celo leto i od koga se ne odvajam.


U mom neseseru sa kozmetikom našle su se još i ove Baby Lindo vlažne maramice, mini pakovanje tupfera iz Lilija kao i moj omiljeni Carmex balzam za usne i L'occitane mini krema za ruke koju obožavam. :) 


Što se drugog nesesera tiče, u njega sam spakovala šminku i četkice koje uvek nosim sa sobom. Od četkica sam ponela one najosnovnije kao što su: četkica za korektor, puder, rumenilo, puder u kamenu, konture, hajlajter, kao i četkica za nanošenje senke, blendanje i kosa četkica za popunjavanje obrva.


Što se šminke tiče, nje je kao i obično bilo malo više. :) 
Od pudera sam sa sobom ponela Maybelline Fit me puder i Rimmel Fresher skin. Oba mi neverovatno odgovaraju i odlični su mi za svaki dan.

Što se korektora tiče ponela sam dva omiljena a to su Catrice Liquid camouflage i Maybelline Age rewind korektor. Ponela sam i Nyx paletu korektora koji su mi sjajni za sakrivanje raznih gadosti na licu. 
Ponela sam i Aurinu paletu za konturisanje i dva rumenila, jedno Deborah u divnoj nežno roze nijansi sa sitnim šljokicama i Essence Satin blush rumenilo u boji breskve. Kao hajlajter sa sobom sam ponela Essence My must haves senku. 
Naravno, kao što znate nigde ne idem bez mog Rimmel Stay matte pudera za setovanje, kao i Garnier prajmera i MAC Fix+. 
Za obrve sam ponela Golden Rose senku koju u poslednje vreme često koristim.


Takođe, kada su proizvodi za obrve u pitanju ponela sam i Golden Rose olovku za obrve kao i Essence make me brow gel.
Kao bazu za senku često koristim Color Tattoo senku tako da se i ovoga puta našla u neseseru, kao i moj omiljeni L'oreal Perfect Slim ajlajner.


Kada su proizvodi za usne u pitanju, uvek sa sobom ponesem više nijansi kako bih mogla da menjam kombinacije. Ovoga puta sam ponela Nyx tečni ruž u nijasni London, Rimmel Cappuccino olovku jednu od mojih omiljenih, Maybelline Super stay Matte ink ruž, kao i Golden Rose ruž u olovci i ovaj mini ruž, odnosno tester iz Avona.

To bi bilo sve što ja nosim sa sobom i ovo je kada nosim "manje" stvari :)

Da li vi koristite nešto od ovoga i šta nosite sa sobom na put?

Lejdi Di :*
















4 коментара:

  1. Super post, zanimljivo :) koristim ovu Bioten kremu i uskoro cu napisati posto o njoj :) pratim tvoj blog pa bi mi bilo drago da i ti pogledas moj

    oazalepote.blogspot.rs

    <3

    ОдговориИзбриши
  2. Predobar post . Dosta istih proizvoda koristimo sto mi je baš drago. Volim postove ovog tipa;)
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/category/moda/autfiti/

    ОдговориИзбриши