среда, 11. октобар 2017.

Kako sam očistila lice od akni?


Drage moje, ranije sam pisala post o tome kako negujem svoje lice, a kao što znate imam masnu kožu koja je jako sklona aknama. Međutim, u poslednjih mesec dana sam značajno promenila svoju rutinu i ubacila sam neke nove proizvode i lice mi je u mnooogo boljem stanju. Akne su nestale, naravno tokom "onih dana" pojavi se neka, ali je to vrlo mali broj i brzo nestanu. Zato sam danas rešila da vam kažem šta je to što sam koristila. Napominjem da ja nisam dermatolog i da ovo što je meni pomoglo ne mora da znači da će i vama, tako da je najbolje da sami ili uz nečiju pomoć odredite šta prija vašoj koži.



Čudo koje sam otkrila početkom leta, a počela sam da koristim pre nekih mesec dana je Keracnyl gel za čišćenje lica brenda Ducray. Ovo sam našla u apoteci i preporučila mi je žena koja radi u apoteci, ali me je pre toga ispitala kakav mi je tip kože i slično. Priznajem da za ovaj brend nikada ranije nisam čula pa sam bila prilično skeptična kada sam ga kupila. Ali, ovo je zaista učinilo čuda na mom licu. Prvo, koža mi se mnogo manje masti, ali je ne isušuje već ostaje lepo hidrirana, bez masnoće. Akne su nestale i lice mi je mnogo lepše, nemam čak ni ožiljke od akni. Koristim ujutru i uveče za umivanje i zaista mi prija. Kupila sam i kremu iz iste linije, ali ona čeka svoj red.


Čudo koje sam dugo čekala i nadala se da će stići u Srbiju sam konačno kupila pre 2, 3 nedelje, a to je La Roche - Posay Serozinc. Ovo koristim kao tonik posle čišćenja lica, tako što ga naprskam na celo lice ujutru i uveče, posle umivanja. Odlična stvar, ne iritira kožu, lice mi se ne masti kao pre, a i kada mi izađe neka bubuljica vrlo brzo nestane od kad koristim ovo. Zaista sjajna stvar i mislim da je odlična za sve nas sa masnom kožom. 


Krema koju volim i koja mi jako prija je ova Bioten Skin moisture. Divna kremica za svaki dan, lepo hidrira kožu, lagana, divno miriše i odlično neguje moju kožu nakon svih proizvoda o kojim sam vam pisala. Obožavam brend Bioten i zaista volim njihove kreme. Ova je za kožu koja je normalna ka kombinovanoj.


Ono što sam uvela kao obavezno u svoju rutinu su maske za lice. Maska koju koristim godinama i koja je idealna za masnu kožu je ova Freeman glinena maska sa mentom i limunom. Odlična, koža mi bude divna posle nje, a koristim je obavezno jedanput nedeljno, a vrlo često i dvaput.

Ono što takođe u zadnje vreme češće radim jeste i piling lica i smatram da je i to jedna od stvari koja pomaže da se lice i dubinski čisti.

Da li ste probale nešto od ovoga i kako vam je odgovaralo?

Lejdi Di :*






Нема коментара:

Постави коментар