понедељак, 17. април 2017.

Moja kolekcija šminke - proizvodi za lice

Pozdrav svima! Dugo sam razmišljala kako da napišem post i predstavim vam svoju kolekciju šminke i rešila sam da to uradim tako što ću proizvode predstaviti po kategorijama. Danas vam pišem o proizvodima za lice (puderima, bronzerima, rumenilima itd.). Pa, da počnemo.




Što se pudera tiče, trenutno imam 6 pudera i neke koristim redovno, a neke retko ili samo kada šminkam druge.
Za početak tu je Maybelline Fit me puder koji se od skoro pojavio kod nas. Ovo je najsvetlija nijansa 110, nisam ga još uvek koristila, tako da ću vam utiske tek javiti. Sledeći je Aura Cover me puder, jedan od mojih omiljenih. Lepo pokriva sve i sviđa mi se što je mat, nijansa je 101 Alabaster. Već i ptice na grani znaju da je moj omiljeni puder L'oreal Infallible 24h matte. Fenomenalan puder, pokriva apsolutno sve, mat je i vrlo retko prosijam kada ga nosim, a nije težak na licu.Moj je u nijansi 11 Vanilla.
Sledeći puder je Maybelline Fit me u nijansi 120 i njega koristim uglavnom kada šminkam druge i mešam ga sa drugim puderima jer je meni previše taman. Garnier BB kremu u nijansi Light koristim leti, jer mi je tada teško da stavljam pudere i veoma mi se sviđa. Poslednji puder u kolekciji je Catrice All matt plus u nijansi 030 Warm beige koji mi je takođe taman pa i njega koristim na drugima, ali je već pri kraju.


Pošto obožavam korektore, to je nešto bez čega ne mogu i stalno sam u potrazi za idealnim trenutno imam 5. :) Prvi je Aura Correct me u nijansi 306, odličan korektor, veoma povoljan i uvek mu se rado vraćam. Maybelline Fit me u nijansi 25 sam dobila na poklon i tamniji mi je pa njega koristim za konture i slične stvari. Catrice Liquid camouflage je najbolji korektor koji sam ikada probala, obožavam ga, divno se blenda i čim budem ponovo išla u DM pošto ga kod mene nema kupiću par komada. Aura cover me korektor koristim uglavnom za bubuljice i slične stvari i veoma dobro pokriva, ali ja nemam običaj da stavljam korektore u stiku. Avon Ideal flawless u nijansi Fair je takođe odličan korektor, mat je, ali se sa njim mora raditi brzo kako vam ne bi ostale fleke.


Nyx paletu Conceal correct contour sam dobila na poklon od mog dragog i veoma je volim. Odlična paleta, a posebno volim nijansu za konturisanje. Moraću da je koristim češće jer je zaista odlična.


Što se pudera za setovanje tiče, moj omiljeni je kao i većini blogerki Rimmel Stay matte. Ne postoji bolji puder koji sam ja probala, fenomenalno setuje šminku i sprečava me da prosijam. Takođe volim Aurin Shine killer, ali ga retko koristim jer uvek napravim haos od praha. :)


Trenutno imam 2 bronzera i oba su Essence i mislim da ih nikada neću potrošiti. Desno je iz LE Secret party a levo je Sun club bronzer. Sun club vuče pomalo na narandžasto pa češće koristim ovaj drugi jer mi odgovara nijansa.


Za konturisanje već mesecima koristim Aurinu paletu za konturisanje i smatram da je ovo fenomenalan proizvod sa ooodličnom cenom.Moja paleta je ona tamnija verzija. Nekada sam za konturisanje koristila ovu Essence senku u taupe nijansi, a i sada je nosim sa sobom kada idem negde pa nemam mesta da spakujem paletu. Mislim da je ovo odlična stvar za početnike u šminkanju.


Ovde su samo 3 Essence rumenila, imam još drugih, ali su mi ostala u drugom stanu pa ću ih dodati u sledeći post. :) Prvo je diiivno rumenilo iz Cinderella kolekcije. Drugo je Matt touch blush rumenilo boje breskve, a ovo Blush up je rumenilo sa ombre efektom koje imam već dugo, ali ga jako volim.



Trenutno imam 3 Essence hajlajtera koja jako volim. Ovaj u duginim bojama je iz najnovije limitirane kolekcije. Drugi je iz kolekcije Merry berry, a treći iz kolekcije Girls just wanna have fun. Sve ih koristim jednako, nisu preterano jaka, a licu daju predivan sjaj.


Što se fiksatora i prajmera tiče trenutno koristim Lilly fiksator koji mi se pokazao kao odličan, a košta oko 200 dinara. Garnier 5sec perfect blur je fenomenalan prajmer koji divno zagladi kožu i šminka izgleda predivno sa njim.

Da li ste probale nešto od ovoga? O kom proizvodu bi volele da čitate recenziju?

Pozdrav,
Lejdi Di :*













Нема коментара:

Постави коментар