понедељак, 12. децембар 2016.

Potrošeni proizvodi

Pozdrav svima! Posle noviteta koje ste videli u ovom postu vreme je da vidite i šta sam to potrošila u poslednje vreme.Ukoliko ste primetili da nema favorita za prethodni mesec, to je zato što ću vam uskoro pisati o godišnjim favoritima pa nisam htela da vas davim dvaput istim proizvodima.Ali, da ne dužim, počnimo s potrošenim proizvodima.



Prvo što sam potrošila su ova dva šampona. Syoss repair šampon sam potrošila, ali nisam nikako zadovoljna.Nikada više peruti u životu nisam imala, nego kad sam njega koristila.Sigurno ga više neću kupiti. L'oreal Elseve Total repair 5 obožavam i često ga kupujem i veoma sam zadovoljna njime.


Dove purely pampering kupku sa mirisom pistaća sam dugo koristila i još je nisam potrošila, ali je bacam jer je ova jedna od retkih Dove kupki koja mi ne odgovara.Afrodita kupke obožavam, ova je sa mirisom orhideje.Lepo neguju kožu, divno mirišu i uvek im se rado vraćam.


Takođe sam potrošila i Lactovit kupku koja mi se jako dopala.Miriše blago, lepo neguje kožu i bez parabena je, što je bitno jer je zdravija.


Bioderma micelarna voda je moja omiljena.Odlično skida svu šminku, lepo čisti lice i ne isušuje mi kožu.Stalno ih iznova kupujem i već imam novu.Obično ih kupujem na akcijama kada su dve po ceni jedne jer mi se tako mnogo više isplati.


Avon Skin so soft kremu za depilaciju nisam potrošila do kraja jer joj je istekao rok.Odlična krema, lepo uklanja dlačice, a ja sam je koristila za sve one neželjene dlačice na licu.Od Allin sredstva za čišćenje četkica se opraštam jer ne mogu da podnesem miris pa ga nisam često koristila i mislim da mu je istekao rok.Sigurno ga neću kupiti ponovo jer mi se nimalo ne dopada.


Dove original dezodorans u kremi sam potrošila i mnogo mi se svideo tako da ću ga sigurno ponovo kupiti jer je jedan od boljih. 


Rimmel Stay Matte je moj omiljeni puder za setovanje i stalno ga kupujem već godinama.Ovaj sam potrošila i već sam kupila novi.Fenomenalan puder, vrlo povoljan. L'oreal Infallible 24h matte sam potrošila i moram priznati da je ovo jedan od boljih pudera koje sam probala, a probala sam ih mnogo.Sigurno ću ga kupiti ponovo kad potrošim ove koje imam. 


Essence I <3 extreme maskara je moja omiljena maskara. Čini mi se da mi je bolja i od mnogih skupljih maskara, zaista je odlična i sviđa mi se  što ne pravi grudvice i ne slepljuje trepavice.


Aura Fix me fiksator mi je zaista dugo trajao i tek sad sam ga potrošila,a često sam ga koristila.Veoma sam zadovoljna odnosom cene i kvaliteta, odličan je.

To bi bilo to što se tiče potrošenih proizvoda.
Pišite mi u komentarima da li ste probale nešto od ovoga i svoje utiske.

Pozdrav,
Lejdi Di :*










1 коментар:

  1. Jako ljep post. Imamo neke iste ptoizvode,sve u svemu jako dobar post!!:)
    Zapratili smo te.

    sweet-girls-em.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши