понедељак, 20. април 2015.

Martovski favoriti


Pozdrav svima! Rešila sam da konačno napišem i favorite marta iako je već skoro kraj aprila :) ali bolje ikad nego nikad! :) Pošto ovog meseca imam dosta favorita, počeću odmah sa njima kako post ne bi bio predugačak :)



Mixa micelarna voda - odlična micelarna voda, ne iritira mi oči, lako skinem šminku i koža ostaje mekana posle njenog korišćenja.Sigurno ću kupiti opet kada je potrošim jer mi je jedna od najboljih do sada.
I love...vanilla & ice cream mleko za telo - ovo mleko za telo sam koristila, pa prestala i prešla na neka druga, a sada sam mu se ponovo vratila.Ovaj proizvod obooožavam, predivno miriše na čistu vanilu, koža ga brzo upije a ostaje mekana i lepo hidrira. Odličan proizvod i planiram da probam i druge mirise. :)
Balea krema za područje oko očiju - ovo sam dobila na poklon od drugarice i prezadovoljna sam.Divna kremica za ovo područje, lagana, ali s obzirom na moje godine i na to da nemam problema sa područjem oko očiju meni je odlična.
babylove waschgel - ovo je čudo! :) Ja sam ga koristila prethodnog meseca i za tuširanje, i za pranje kose, i za umivanje i za pranje četkica :) Predivno miriše, koža bude nežna kao kod bebe, a četkice odlično pere. Obavezno probajte :)
Freeman mask mint & lemon - jedna od najboljih maski koju sam ikada probala, koža mi posle nje bude mekana, glatka, savršena :) Planiram da probam i druge njihove maske.


Garnier Essentials Hydrating night care krema - divna, lagana noćna krema, brzo se upije a lepo hidrira kožu. Ovo sam dobila na poklon i oduševljena sam :)



NYX butt "naked" turn the other cheek paleta - moja omiljena paleta! Oduševljena sam ovom paletom jer ima sve što mi je potrebno, senke, rumenila, hajlajtere :) koristim apsolutno sve iz ove palete i sve je odlično, dugotrajno, dobro pigmentovano, fenomenalno! :) O njoj sam već pisala ovde :)
Rimmel stay matte puder - odličan puder, ja ga koristim već mesecima i nezamenljiv mi je :) Odlično matira i uvek mi je u torbi za "prvu pomoć" kada prosijam :) Moj je u nijansi 001 Transparent :)
Essence blush up rumenilo - ovo je rumenilo koje ide od narandžaste ka jakoj pink boji i ja ga obožavam, kupila sam ga letos i jedno vreme sam ga zapostavila, ali sam ga prethodnog meseca dosta koristila, nijansa je 10 heat wave. Odlično pigmentovano i moj savet vam je da pazite kako ga stavljate da ne bi bilo previše. :)


Aura Matte ruž u nijansi 612 Matte Mess - predivna nijansa i meni jedan od najlepših mat karmina kada je Aura u pitanju.Odlično je pigmentovan, dugo traje, a što je najbitnije ne isušuje usta i ja sam ovim oduševljena. Već planiram kupovinu ostalih nijansi. :)
Essence XXXL nude sjaj za usne 03 Taste the sweets - iako inače ne volim sjajeve za usne, ovaj sam morala da probam jer me je nijansa oduševila.Predivna roze nude boja, odličan sjaj, dugo traje i ne ostaje mi onaj lepljivi osećaj na usnama. :)


Sixteen lak za nokte u nijansi 418 - predivna boja jorgovana i ovi lakovi su meni zaista odlični jer već posle prvog sloja izgledaju ovako i traje i po nedelju dana na noktima.Možete ih naći u svakom Lilly - ju. :) 
Essence i love trends u nijansi 07 hope for love - takođe odličan lak, puno sam ga nosila prošlog meseca, boja je ovakva posle prvog sloja, dugo traje i četkica mu je odlična. :)


I za kraj moj favorit svih vremena! Macadamia NoTangle četka :) Iako je imam već skoro godinu dana ne znam zašto do sada nisam pisala o njoj. Od kada je imam druge četke i ne koristim, odlična je i za suvu i za mokru kosu, ne kida kosu i lako je raščešljava. Najbolja četka svih vremena! :) Možete je naći u Alexandru. :) 

Toliko o mojim favoritima prethodnog meseca. Šta su bili vaši favoriti i da li koristite nešto od ovoga?

Pozdrav, 
Lejdi Di :*













3 коментара:

  1. Morat ću si konačno uzet tu četku, prekrasno izgleda :D I sixteen lak je primamljiv, hope for love imam i već sam ga nosila (pohvalno vrlo za mene, ne događa se često) :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najbolja cetka ikada! :D A sixteen lakovi su ooodlicni :D Hahahahaa :D :*

      Избриши
  2. U, cetka je odlicna, moracu probati! A pokusavam da pronadjem i drveni cesalj!
    I babylove waschgel pod obavezno :D

    ОдговориИзбриши