петак, 20. март 2015.

Februarski favoriti


Pozdrav svima! Iako je dosta vremena prošlo od kraja februara, nisam bila u mogućnosti da pišem.Kad god rešim da redovno pišem postove nešto se desi, tako i sad.Izvinjavam se, nije me bilo jer sam bila u bolnici, pa na odmoru u banji i tek sad sam našla vremena da se posvetim blogu.Da ne bih dužila, da počnemo sa favoritima.



  • Maybelline Super stay Better skin- odličan puder za svaki dan, koristila sam ga stalno ovog meseca i oduševljena sam njime.Nije težak, ima srednju prekrivenost, ali je meni za moje lice odličan.Jedina mana je što relativno brzo prosijam, jer imam masnu kožu, ali za to imam Stay Matte. :)
  • Mixa micelarna voda Optimalna tolerancija - svakako bolja od Garnierove, nežna, ne peku me oči od nje a dobro radi svoj posao.
  • Pantene Repair & Protect - Slučajno sam kupila ovaj šampon i ostala oduševljena.Lepo opere kosu, ne masti se brzo, a ima dosta volumena.Kupovaću ga još sigurno.
  • Avene Hydrance optimale- krema koju sam dobila po preporuci dermatologa, odlična, dobro hidrira, a brzo se upija pa koža ne ostaje onako masna. :)

  • Bioten maramice za skidanje šminke- moje najdraže maramice za skidanje šminke, stalno ih iznova kupujem. :)
  • Nyx ruž za usne- kremast, postojan, ne skida se brzo sa usana, sjajan ruž, stalno sam ga koristila prošlog meseca.
  • Maybelline Fit me korektor- odličan korektor, dobila sam ga od drugarice i jako mi se sviđa, a jako dobro pokriva.
  • Max Factor 2000 Calorie maskara - Moja druga omiljena maskara, trepavice izgledaju odlično već posle prvog sloja, a nakon drugog sloja su savršene. :)
  • Lip Butter od vanile i makadamije- moja omiljena stvarčica koju uvek nosim sa sobom.Divno miriše, dobro neguje, ja obožavam ovo! :) 
  • Aura Lip liner - koristim ga zajedno sa Nyx karminom i odlična su kombinacija. Jako je postojan i planiram da kupim još neke nijanse. :)

Ovo su bili moji favoriti iz februara, i nadam se da ću ovog meseca konačno moći da se posvetim blogu i da neću imati nikakvih problema ni sa zdravljem, ni ovako. :) 

Da li ste koristile nešto od ovoga? O čemu biste volele da bude sledeći post? 

Pozdrav, 
Lejdi Di :*





1 коментар:

  1. Pantene Repair & Protect sam koristila do skoro, takodje sam bila jako zadovoljna! Zanima me da li si koristila nesto od Botanica kozmetike?

    ОдговориИзбриши