недеља, 25. јануар 2015.

Aura Correct me! concealer - recenzija


Pozdrav svima! Jako sam se obradovala kada sam videla da je Aura izbacila jedan ovakav korektor i jedva sam čekala da potrošim Nyx HD photogenic kako bih isprobala ovaj jer ne volim da gomilam korektore.Najvažnija stvar kod njega mi je da pokrije podočnjake pošto ih vrlo često imam.
A ovaj to savršeno radi i definitivno može da se uporedi sa Nyx HD korektorom.Odličan je za prekrivanje podočnjaka, a takođe dobro prekriva i sve nesavršenosti na licu.Nije žut što mi se jako sviđa, jer ne volim korektore koji imaju žuti pigment. Moja nijansa je 302 Pastel Beige.


Aplikator je kao i kod većine korektora i sjajeva za usne.Lako se nanosi i lako se razmazuje.Ja ću ga sigurno kupiti ponovo jer je jedan od najboljih koje sam koristila a košta negde oko 400 dinara što je veoma pristupačno. 



Da li ste probale Aurine korektore i kako vam se sviđaju? Šta još volite od njihovih proizvoda?

Pozdrav,
Lejdi Di :*




2 коментара:

  1. Super ti je novi layout bloga :D Nisam probala ništa Aurino, nadam se haoću barem jednom, vidim da dosta cura voli brend :)

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno za pohvalu i meni se ovako vise svidja :D Probaj obavezno, odlicni su! :) Pozdrav! :)

    ОдговориИзбриши