четвртак, 24. јануар 2019.

Noviteti


Gde ste dragi ljudi? Nije me bilo dugo, još od praznika, jer sam želela da ovaj januar provedem sa porodicom i sebi dragim ljudima. Decembar mi je bio jako naporan, ali mi je toliko toga lepog doneo. Kao što znate, bila sam na Bloger festu, upoznala divne ljude i družila se sa njima, pisala Blogmas i kada su prošli praznici bila sam jako umorna. Rešila sam da se malo odmorim i dobijem inspiraciju, kako bih vam donela nove, još bolje postove. Za početak ove blogerske godine, donosim vam post o novitetima koji su se našli kod mene u međuvremenu. 



Na Bloger festu smo od kompanije Farmasi dobili predivan paketić sa mnogo njihovih proizvoda. Većinu sam već isprobala i jako mi se dopadaju. 
VFX camera ready prajmer sam uvrstila u svoju svakodnevnu rutinu šminkanja i mnogo mi se dopada. Divno zagladi kožu, popuni pore, puder se predivno nanosi preko njega i daje jako lep efekat na koži. Imam i puder iz ove kolekcije, pa ih često koristim zajedno. 
Supernatural ruž u nijansi 01 i Lip liner u nijansi 203 su se pokazali kao idealna kombinacija za moje usne i moj ten. Od kada sam dobila ovaj paketić ovo je karmin koji najčešće koristim i redovno je u mojoj torbi. Divna, mat, nude rozikasta nijansa. 
Deep Black maskaru još nisam počela da koristim jer imam mnogo drugih, ali mi se dopada kakvu četkicu ima i mislim da ćemo se lepo slagati. 
U paketiću je bio i Lip plumper sjaj za povećanje usana, kao i kremasta senka za oči u divnoj zlatnoj boji.
Kada je nega kože u pitanju, dobila sam kremu za ruke i tečni sapun iz limitirane Winter skin kolekcije, predivnog mirisa mleka i meda. 


Golden Rose je takođe bio jedan od sponzora Bloger festa i oni su nas iznenadili paketićima njihovih proizvoda. 
Dobila sam dve divne senke za oči, u braon boji koju ja obožavam i ovu predivnu plavu senku čija mi se nijansa jaaako dopada, ali nisam sigurna koliko ću je često koristiti. 
Dobila sam i Golden Rose Cat walk maskaru koju sam ranije koristila i veoma sam je volela, kao i lak za nokte City color u nijansi 06. Inače obožavam njihove lakove za nokte, tako da sam sigurna da će mi se i ovaj dopasti. 


Krajem godine je na moju adresu stigao i paket brenda Creightons koji me je iznenadio i koji mi se dopao već na prvi pogled. 
Micellar detox and hydrate šampon za kosu sam već isprobala i dopada mi se. Veoma je blag, ne iritira kožu glave, lepo opere kosu i idealan je za nas koji kosu peremo češće nego što bi trebalo. 
Kremu za ruke sa mirisom maline i nara redovno koristim, kao i sapun istog mirisa. Predivno miriše, lepo neguje kožu. Krema veoma lepo hidrira i idealna je za ove hladne dane. 


Ovog meseca, moram da priznam, nisam kupovala mnogo šminke jer sam isprobavala proizvode koje sam dobila nedavno. Međutim, bilo je nekoliko proizvoda kojima nisam mogla da odolim. 
Bourjois rumenilo sam dugo želela i nedavno sam ga uočila na akciji u Liliju. Kupila sam ovo u nijansi 43 Coral tentation i oduševila sam se. Pigmentacija je "ludačka", divno se blenda i predivno izgleda na mojoj koži. 
E.l.f. je brend koji odnedavno možete pronaći kod nas u DM-u, a ja sam se odlučila za kupovinu dua sa hajlajterom i rumenilom. Hajlajter je idealan za dnevnu šminku i veoma lepo izgleda na koži, dok rumenilo nije baš pigmentovano. Čak i na mojoj jako svetloj koži, ovo rumenilo je jedva vidljivo.
L'oreal Infallible 24h matte je jedan od mojih omiljenih pudera i već sam ga koristila ranije. Vrlo često ga kupujem, lepo matira moju inače prilično masnu kožu, ima odličnu pokrivnu moć i veoma je postojan. 
Nedavno sam kupila i divni Maybelline ruž u nijansi 55 Taupe seduction. Ovo je jedini sjajni ruž koji volim i koji redovno koristim. Divna tamnija nude nijansa, veoma postojan i jako se lepo nanosi. 


U DM-u sam uzela dva dezodoransa marke Balea jer sam o njima slušala samo reči hvale. 
Balea 5 u 1 dezodorans mi se dopada jer je veoma blag na koži, a dugo drži neprijatne mirise i znojenje pod kotrolom. Ima malo jači miris, ali se meni dopada.
Balea Original dry dezodorans sam kupila sa željom da isprobam i neki roll - on dezodorans ove marke, ali još nije došao na red za isprobavanje. :) 
Garnier Fructis Papaya Hair food masku sam kupila posle odličnog iskustva sa Banana Hair food maskom. Obožavam ih i mojoj kosi jako prijaju. 


Lycia tračice za depilaciju koristim već godinama za nausnice i one su mi se pokazale kao najbolje. Odlično skidaju dlačice, a ne iritiraju kožu. Probala sam različite vrste ovih tračica, ali se uvek vratim ovom brendu. 
Kada su maske za lice u pitanju, ovoga puta sam kupila samo 3, a to su: moja omiljena MBeauty Stem cell maska, Balea Lucky moments maska i Perfecta Ice Patch maskice za područje ispod očiju. O njima ću vam pisati o potrošenim proizvodima. 

Bilo je dosta noviteta ovog meseca, ali sam se trudila da ih sve isprobam i kažem vam svoje prve utiske. 

Da li ste probali nešto od ovoga? Kako ste vi proveli januar? 

Pozdrav,
Lejdi Di 








Нема коментара:

Постави коментар