недеља, 9. децембар 2018.

Blogmas #9 - Yoskine gel za umivanje


Yoskine je poljski brend koji je relativno nov na našem tržištu. Nastao je u saradnji sa Rohto Pharmacauticals Group laboratorijama, a proizvodi su izrađeni po japanskoj recepturi. Kada se pomene azijska kozmetika svi smo veoma optimistični jer znamo da nam iz Azije stižu neki od najboljih proizvoda za negu kože. Da li je to slučaj i sa ovim proizvodom i njegovom recepturom? 


Yoskine u svojim proizvodima koristi tehnologiju IN-YO, odnosno yin i yang, dve suprotne stvari, ali koje zajedno čine i održavaju balans u prirodi. U ovom proizvodu to znači da IN Detox tehnologija oslobađa kožu nečistoće i toksina, a YO Active formula vrši detoksikaciju i podmlađivanje ćelija kože. Zajedno ove dve tehnologije čine sklad i idealno sredstvo za našu kožu. 


"Asayake pure" gel za čišćenje lica

"Asayake pure" na japanskom znači jutarnji sjaj. U azijskoj kulturi čišćenje lica je najbitniji korak u nezi kože. Ovaj gel za umivanje od japanskih algi će navodno očistiti kožu bez isušivanja. Dolazi u plastičnoj bočici, sa pumpicom koja izbacuje dovoljnu količinu prozivoda za umivanje. Gel je zelene boje i ima predivan miris. Sadrži 200ml proizvoda. 

Sastojci: 


Moram da priznam da sam zbog svoje masne kože bila skeptična kada sam kupovala ovaj gel. Međutim, prijatno sam se iznenadila već posle prvog korišćenja. Ovaj proizvod pravi malo pene, ali sasvim dovoljno za umivanje lica, nije previše agresivan i jako je prijatan na koži. Daje divan osećaj čistoće na licu, a ne isušuje kožu. Takođe, nisam primetila da moju kožu dodatno "masti", ali je predivno hidrira i ona posle korišćenja ostaje sjajna i lepa. Nekada mi posle ovoga nije potrebna krema za lice jer jako lepo "nahrani" moju kožu i ostavi je divno blistavom i čistom. Miris je divan i veoma blag tako da vam sigurno neće smetati tokom umivanja. Probala sam ovaj proizvod i na očima i nisam imala nikakve iritacije, a divno je skinuo i sve ostatke šminke. 

Yoskine proizvode možete pronaći u DM drogerijama, a cena mu je oko 1100 dinara. Često ga možete naći i na akciji, a u istoj kolekciji, pored gela možete naći i micelarnu vodu, kao i micelarni krem za umivanje. Sigurna sam da ću isprobati i ove proizvode, jer sam ovim gelom zaista prezadovoljna i ima sve moje preporuke. Radujem se isprobavanju novih proizvoda ovog brenda. 

Da li ste probale Yoskine i šta vam se najviše dopada? 

Pozdrav,
Lejdi Di 





Нема коментара:

Постави коментар