четвртак, 13. децембар 2018.

Blogmas #12 & #13 - Predlozi poklona za dame - Lilly drogerije

Svi znamo kako je ponekad teško izabrati poklone za voljene osobe i većina nas to uvek radi u poslednjem trenutku. Ove godine sam rešila da vam pomognem u potrazi za poklonima za vaše drage drugarice, majke, ćerke, kume i ostale žene iz vašeg okruženja. Išla sam u Lilly drogeriju i tamo sam vam slikala nekoliko predloga iz različitih kategorija, za koje ja smatram da bi bile idealan poklon za dragu osobu. Pošto juče zbog zdravstvenih problema nisam izbacila post, ovaj danas će biti malo duži. :)

Šminka 




Golden Rose tečne mat karmine obožavam, kao što već znate i njih uvek rado preporučujem kao poklon. Odlična pigmentacija, veoma su dugotrajni,a izbor boja je ogroman. Cena je 505 dinara.



Ove dve Essence Fall back to nature palete su mi delovale veoma interesantno, a na slici možete videti i nijanse. Paleta hajlajtera i rumenila košta 1349,99, a paleta senki 949,99 dinara.

,


Aura je nedavno izbacila nove Total Pro tečne pudere, a tu su i uvek potrebni Velvet matte presovani puderi. Ovo je takođe idealan poklon za sebe ili neku vama blisku osobu. Total pro cena: 679,99, a Velvet matte: 499,99.


Catrice LUXCHROME Nail powder kit idealan poklon za novu godinu. Metalik efekat na noktima je idealan za novogodišnju noć, a cena ovog seta je 1059 dinara.


Palete su uvek dobar izbor kada ne znate šta da izaberete za dragu osobu. Catrice ima jako lepe i povoljne palete među kojima, po mom mišljenju, svako može da pronađe idealnu za sebe. Cena paleta je 659 dinara.


Catrice Voluminizing Lip Booster je moj omiljeni sjaj za usne za "svaki dan". Mislim da ovo može biti idealan poklon, posebno ukoliko imate tinejdžerku koja tek počinje da se šminka. Cena je 469 din.


Rimmel ima predivna rumenila, a svojoj dragoj osobi u paketić sa šminkom možete ubaciti i ovo rumenilo Maxi Blush. Boje su predivne i jako mi se sviđaju, a cena je 869,99 din.


The only 1 matte je takođe proizvod brenda Rimmel. Ovi ruževi su me ostavili bez daha jer su zaista mat, a boje su neverovatno. Već planiram da se vratim po neku nijansu. :) Cena je 719,99 dinara.


Naravno, uvek preporučujem i svoj omiljeni Rimmel Stay matte puder za setovanje, a cena je 719,99 din.


Na štandu Llums - a možete naći velika sniženja, a meni su pre svega pažnju privukle nove Metallique senke za oči. Nijanse su predivne, a cena je 379,99.


Llums tečni mat karmini imaju takođe veliki izbor nijansi, od svakodnevnih do onih malo jačih. Cena im je 329,99.


True skin je puder za koji sam čula samo reči hvale i mislim da je idealan kako za starije, tako i za tinejdžerke. Cena mu je 569,99.


Već znate da obožavam Llums bronzere i rumenila, pa ih uvek rado preporučujem kao poklon. Izbor nijansi je predivan, a tu je i paleta za konturisanje koja je uvek potrebna. 
Cene: bronzeri - 309,99; rumenila - 239,99; paleta za konturisanje - 359,99.


Llums sjajevi za usne su takođe fenomenalni i sigurna sam da će se ovom poklonu obradovati svaka žena. Moja omiljena nijansa je Salty caramel. Cena: 289,99.


Maybelline Super stay matte ink tečni mat karmini su jedni od boljih u našim drogerijama i imaju divan izbor nijansi. Cena: 899,99.


Maybelline Fit me i Instant Anti - Age korektore obožavam i takođe mislim da su uvek potrebni pa mogu biti idealan poklon. Cene: Fit me - 599,99; Instant Anti age - 1049,99.


Max Factor Creme bronzer je moj omiljeni bronzer i jedini koji sam skoro potrošila. Verujem da će se svaka žena obradovati ovome. Cena: 1099,99.


Max Factor Radiant lift puder koji se nedavno pojavio i kojim sam oduševljena. Ovo bih uvek izabrala kao poklon za sebe. :) Trenutno je na sniženju i košta 1329,99 dinara.


L'oreal True match puder o kome svi pričaju i svi ga hvale. Sve moje preporuke. Cena: 1169,99.


L'oreal Berry much love paleta kojom sam oduševljena i koju bih volela da i ja dobijem na poklon. Boje su zaista divne. :) Cena: 1099,99.


Kozmetika


Za mlade dame idealan poklon može biti Velnea krema za lice iz Velnea Young linije. Cena je 299,99.



Nivea BB kremu i kreme za lice obožavam, pa svojoj dragoj osobi možete pokloniti kombinaciju dnevne i noćne kreme iz iste linije. Cene su od 449,99 do 1029,99 dinara. 



Ukoliko vaše drage osobe vole negu kože, maske i pilinge, idealan poklon mogu biti L'oreal maske i pilinzi koje sam vam već hvalila ranije. Cena: 799,99 





L'oreal Anti age kreme su odličan poklon za vaše mame, bake i ostale dame u godinama. Poznajem mnogo žena koje su zadovoljne ovim kremama. Cene: 559,99 i 959,99 dinara.



Afrodita je jedan od mojih omiljenih brendova,a njihove kreme za lice obožavam. Ukoliko znate šta je potrebno vašoj dragoj osobi, možete joj kupiti na poklon neku od ovih krema. Cene: 599,99 - 1039,99.



Kada je nega kose u pitanju, ukoliko imate prijateljicu koja vodi računa i neguje svoju kosu, idealan izbor mogu biti Nature Box šamponi i regeneratori. Cena je 399,99 din.


Trenutno je i ceo Aussie brend na akciji, pa je možda sjajna prilika da počastite sebe nekim od proizvoda. Cene su od 399,99 do 599,99 dinara.


Garnier Fructis Hair food maske su fenomenalne i mislim da će se svako ko ih nije probao jako obradovati ovome. Cena je 699,99 din.


Uz poklon u ovim zimskim danima možete dodati i Velnea kremu za ruke pravog zimskog mirisa. Winter apple spice krema - 215 dinara.



Ukoliko tražite nešto baš novogodišnje, Yves Rocher ima celu novogodišnju liniju za negu tela, sa divnim motivima na pakovanjima. Cene su od 249,99 do 499,99.


Parfemi

Ukoliko svojoj voljenoj osobi želite da kupite neki lep parfem, pronašla sam nekoliko parfema koji su mi se dopali i za koje smatram da bi bili divan poklon. 


Zorannah parfem, trenutno na akciji; cena manjeg: 699,99; cena većeg: 999,99


Bruno Banani parfemi: od 2 311 do 4 099,99 dinara.


Boss Orange woman - 7 999,99.


Burberry Brit Rhythm - 6 399,99.



Moschino set 7 199,99.

Jana Dačović, idealan za tinejdžerke. Na akciji 999,99.


Women' secret Gold seduction, predivno pakovanje za Novu godinu, cena: 2 495,99.

Setovi

Setovi šminke ili kozmetike su uvek odličan izbor kada ne znate šta biste poklonili. U Liliju sam našla mnogo divnih setova i nadam se da ćete naći nešto za sebe. 


Maybelline set maskara i olovka: 1 299,99.


Maybelline maskara i korektor set: 1 399,99.


Maybelline The burgundy bar paleta i maskara: 1 599,99.


Afrodita setovi su nešto što redovno kupujem i sebi i drugima,a omiljeni mi je upravo ovaj Sweet cherry. Cena oba seta je 555 dinara. 



Dove ove godine ima divne, ogromne setove sa svim njihovim dobro poznatim proizvodima. Obratite pažnju na ove setove, jer je izbor proizvoda zaista odličan. Cena je 1 439,99.

Nivea takođe ima odlične setove, a ja sam izdvojila nekoliko. 
Nivea set micelarna voda i BB krema: 1 259,99.

Nivea set sa svećom 489,99.

Nivea set sa dve anti - age kreme 1 519,99.

Nivea set sa neseserom 849,99.

Nivea rose set 1 049,99.



Afrodita setovi za negu tela: 
Peace.Love.Joy. - 609,99
Feel...Joyful. - 599,99


Aussie set za negu kose: 1 499,99.


Pantene set za negu kose: 1 299,99.


Set koji je meni najviše "zapao za oko" i za koji mislim da je idealan za tinejdžerke je upravo ovaj Amour Romantique uz koji dobijate toaletnu vodu i sjaj za usne. Presladak je i jako povoljan. Cena mu je 405,99 dinara. Ovo je nešto što će, po mom mišljenju, oduševiti svaku tinejdžerku i svaku devojčicu. 


Ukoliko u svom okruženju imate nekog ko se bori sa aknama, mislim da će mu MR Black AntiAcne set biti idealno rešenje za njegove probleme. Trenutno je na sniženju i košta 1 999,99 dinara.



Ukoliko imate neku osobu koja mnogo voli da se šminka, a nema dovoljno četkica, možete joj pokloniti divne Llums četkice koje su jako povoljne, a veoma kvalitetne. Cene im se kreću od 209,99 do 689,99.


Takođe, ovaj set KillyS četkica je nešto što će usrećiti svaku ženu. Ima 3 četkice koje su uvek potrebne, a dizajn je prelep. Cena ovog seta je 1 199,99 dinara.


Za kraj sam ostavila set za koji mislim da se stvarno isplati. Ukoliko imate klinca ili klincezu, možete im kupiti električne Oral-B četkice Frozen ili Star wars u kompletu sa jednom četkicom za odrasle. Ja imam jednu i prezadovoljna sam, a u ovom setu po znatno nižoj ceni dobijate dve. Cena ovog seta je 3 899, 99 dinara.

To bi bilo sve što se tiče mojih predloga poklona za ženski pol. Ne brinite, sutra ću vam pokazati i šta sam to zanimljivo našla za muškarce. Pokazala sam vam proizvode koji su meni bili zaista zanimljivi i za koje mislim da će obradovati svakog i da će svako pronaći nešto za sebe. Nadam se da sam vam bar malo pomogla. 

Šta ćete vi pokloniti vašoj voljenoj osobi?

Pozdrav,
Lejdi Di 























































Нема коментара:

Постави коментар