уторак, 16. октобар 2018.

Farmasi VFX Pro Camera Ready puder & Eyebrow pomade


Već duže vreme po društvenim mrežama viđam proizvode brenda Farmasi, ali moram da priznam da sam bila skeptična i da sam se dugo dvoumila da li da isprobam neke proizvode ovog brenda. Kada sam kod drugarice videla katalog rešila sam da ga pogledam i izaberem proizvode koje želim prve da isprobam. Naravno, prvi izbor je bio njihov najpoznatiji puder VFX Pro o kome sam čitala mnogo i ranije, a kako nikada ranije nisam probala pomade za obrve odlučila sam da prvi proizvod ovog tipa bude baš njihova pomada. 


VFX Pro Camera Ready puder 


Ovaj puder, pre svega dolazi u crnoj kutiji koja, moram da priznam, deluje baš elegantno i jako mi se dopada jednostavnost kada je izgled njihovih proizvoda u pitanju. Takođe, dolazi u 5 nijansi i moram da priznam da mi je bilo malo teže da preko kataloga "ubodem" pravu nijansu. 


Moja nijansa je 01 Vanilla i maalo je tamnija za moj ten, ali se pri blendanju lepo stopi sa mojim tenom. Puder dolazi u mat staklenom pakovanju, sa crnom pumpicom koja jako lepo radi i ispušta taman onoliko proizvoda koliko je potrebno. Volim ovakve vrste bočica jer je pre svega higijenski, a zatim i što uvek možete da vidite koliko vam je pudera ostalo. Ima 30ml. 

A šta kaže Farmasi za ovaj puder? 

Ovo je puder koji daje efekat retuširane, blistave i glatke kože spremne za fotografisanje, što je u današnje vreme "selfija" jako bitno. Sa implementiranom foto filter tehnologijom prelama svetlost pružajući nevidljivi matte finish čak i na fotografijama krupnog plana.

A kakvi su moji utisci? 

Ovaj puder je, pre svega svakako namenjen masnoj koži, posebno zbog mat efekta koji daje. Mislim da nije dobar za suvu kožu jer će dodatno istaći suve delove. Lako se nanosi i četkom i blenderom, mada se meni više sviđa kako izgleda kada se nanese sunđerom. Srednje je gustine, ali se lepo razmazuje pa vam nije potrebno puno proizvoda. Ima srednju pokrivnu moć i može da se nadograđuje. 
Ja sam ga u nekoliko navrata nosila i po 12h i bila sam oduševljena. Posle 5, 6 sati je na mestima gde mi je koža masnija malo prosijao, ali se posle setovanja vratio u skoro prvobitno stanje. Do uveče je izgledao isto kao i kada sam ga nanela i nigde se nije skinuo. Čak je i moja drugarica primetila da mi puder celog dana izgleda odlično. 
Što se tiče slikanja, nisam primetila nikakvu posebnu razliku, mada je ten na svim slikama bio zaista lep. 

Oduševljena sam ovim puderom iako nisam očekivala mnogo od njega i svakako ću ovu kupovinu ponoviti.

Sastojci: 



Farmasi Eyebrow Pomade


Smatram da su obrve jako bitan deo na našem licu i da one našem licu i celokupnom šminkanju daju "finiš". Ukoliko su lepe i blago popunjene gde je potrebno sve izgleda mnogo kompletnije. 
Kako stalno isprobavam nove stvari za obrve, a nikada nisam probala pomade za obrve rešila sam da naručim upravo ovu iz Farmasija. 


Proizvod dolazi u staklenoj teglici i sadrži 3g pomade. Postoje 3 nijanse: Blonde, Brown i Dark Brown. Moja pomada je u nijansi Brown i poprilično odgovara mojoj boji obrva. Malo je hladnijeg tona, tako da budite oprezni kada naručujete. 


Koristim je uz pomoć tanke koso sečene četkice i ona mi se pokazala kao najbolja za ovakve proizvode. Pomada je malo suvlja i jako se brzo suši kada se nanese pa morate da budete brzi u radu s njom. 
Ono što mi se najviše sviđa je što je jako lepo pigmentovana i što gde god da je nanesete tu ostaje. Ne razmazuje se i potrebno je malo više truda kako biste je skinuli. Lepo definiše obrve, ali ukoliko ste početnik u šminkanju, savetujem vam da prvo koristite olovke dok ne naučite kakvo popunjavanje je idealno za vaše obrve. 
Mislim da ću naručiti i druge nijanse kako bih mogla da ih kombinujem na svojim obrvama i dobijem onu idealnu. 

Sastojci: 



Da li vi koristite proizvode brenda Farmasi i koji su vaši omiljeni? 

Pratite me na FB i Instagramu.

Pozdrav,
Lejdi Di









Нема коментара:

Постави коментар