субота, 17. јун 2017.

Potrošeni proizvodi

Pozdrav svima! Posle noviteta došao je red i da vidimo šta sam to potrošila u poslednje vreme. Nisam čuvala baš sve bočice, tako da neki proizvodi fale, ali sam vam o njima uglavnom pisala ranije zato ih nema ponovo. Pa, da počnemo.



Što se kupki i gelova za tuširanje tiče, potrošila sam ove dve. Prvi je Afrodita Cotton flower gel za tuširanje, predivan gel kao i svaki Afroditin. Veoma lepo miriše, divno neguje kožu, a miris se dugo zadržava na koži. Druga je Becutan penušava kupka. Ja inače obožavam kupke za bebe jer nisu preterano masne, a divno mirišu pa ih vrlo često kupujem, a i sviđa mi se što su nežne pa mi prijaju posle nekih malo jačih kupki.


L'oreal Elseve prskalica za kosu je nešto što koristim već godinama, jer bez toga ne mogu da raščešljam kosu. Jedino što menjam je vrsta i miris :) Ovoga puta sam koristila Double elixir i bila mi je fenomenalna kao i svaka L'oreal prskalica. Odlično raščešlja kosu, a miris se danima zadržava na kosi.
Nivea Hairmilk šampon sam kupila jer mi je zvučalo interesantno. Dobar šampon, lepo opere kosu, kosa bude meka posle njega i zaista mi se dopao.


Takođe se pozdravljam sa Nivea Aqua sensation gelom za umivanje. Bio mi je dobar, dugo sam ga koristila, ali nisam stigla da ga potrošim jer sam počela da koristim neke druge. Sve u svemu, dobar gel, u sebi sadrži čestice za piling i veoma mi je prijao kao i svi Niveini gelovi.
Batiste suvi šampon sam pominjala sto puta kao i sve blogerke. Najbolji suvi šampon na tržištu i stalno ga kupujem. Ovoga puta sam potrošila ovaj Cool & crisp fresh i već koristim drugi.


Kada vidim koliko sam dezodoransa potrošila imam utisak kao da ih jedem. :) Ovoga puta sam potrošila tri i svi su mi bili fenomenalni tako da neću da dužim o njima. Potrošila sam Garnier mineral Protection 5, Nivea Invisible for black and  white i Rexona sexy bouqet.


L'oreal False lash superstar maskaru sam potrošila i bila sam jako zadovoljna. Stvarno je davala utisak veštačkih trepavica. Radujem se da isprobam i njihovu novu maskaru.
Essence all about matt puder sam potrošila po ko zna koji put i njemu se uvek rado vraćam. Jedina mana mu je što se veoma brzo troši, ali je odličan.


Potrošila sam i dve divne stvarčice iz Sephore. Prva je ova Shea lip mask - maska za usne. Lepšu stvar za usne odavno nisam probala, pošto često koristim mat karmine usne su mi vrlo suve. Ova maska mi je hidrirala i omekšala usne bolje nego bilo koji drugi balzam. Zaista fenomenalna stvar i veoma mi je krivo što nisam uzela bar još neku, ali imaću to u vidu kada opet budem išla u Sephoru.
Druga stvar je ova kupka iz Sephore u kapsuli. Uzela sam nekoliko komada kako bih videla koji miris mi se najviše dopada i sve su predivne, koža bude meka i mirisna posle tuširanja. :) 


Potrošila sam i najbolji šampon koji sam u životu probala,a to je L'oreal Elseve extraordinary clay sa 3 vrste gline. Već sam kupila i veliko pakovanje jer mi se zaista dopada i sviđa mi se osećaj koji ostaje na kosi kao da je dubinski opere. Recenziju možete pročitati ovde. :) 

To bi bilo to što se tiče potrošenih proizvoda. Uskoro vas očekuju i neki letnji postovi i saveti :) A u avgustu očekujte i post sa mora i jedne divne destinacije. :)

Da li ste probali nešto od ovoga i kako vam se dopalo?

Pozdrav, 
Lejdi Di :* 










Нема коментара:

Постави коментар