четвртак, 7. мај 2015.

TAG - 30 pitanja koje niko ne postavlja

Pozdrav svima! :) Pošto već danima gledam videe na ovu temu odlučila sam da ja napišem svoje odgovore na ova pitanja jer su mi jako interesantna i naravno da i ja tagujem nekoga! :) Pa da počnemo, da ne dužim :D


1.Spavaš sa otvorenim vratima na ormanu ili zatvorenim?
Meni su vrata od ormana uvek zatvorena, a posebno kada spavam jer imam neki čudan strah kada legnem da spavam a vrata su makar malo odškrinuta, odmah ustajem da zatvorim.Imam utisak da me neko posmatra ukoliko nisu zatvorena (luda sam, i know). :D

2.Koristiš li šampone ili regeneratore iz hotela?
Nikada ne koristim ove šampone ili regeneratore jer uvek nosim svoje, a i vrlo često mi ne odgovaraju.Ali ih zato uvek ponesem kući jer što je džabe i Bogu je drago. :D

3.Da li ti se svidjaju post-its?
Pretpostavljam da se misli na one šarene papiriće za podsetnike.Meni je to preslatko, obožavam ih i stalno kupujem različite oblike iako ih retko kada koristim. :D

4.Da li sečeš kupone i posle ih koristiš?
Apel za sve veće markete i ostalo, da konačno i kod nas zaživi stvar sa kuponima i popustima kao na zapadu.Ne koristim jer to kod nas nije zaživelo, ali koristim one kupone u Lilly - ju koje dobijete uz račun pa kupim nešto što mi je potrebno a imam popust.

5.Da li bi radije bila napadnuta od medveda ili roja pčela?
Sve je dobro dok u igri nisu psi i leptiri, jer ne znam od čega imam veću fobiju.Plašim se svih insekata, tako da ako baš moram, biram medveda. :D

6.Da li imaš pegice?
Kao mala sam ih dobijala leti od sunca, ali ih sada nemam.

7.Da li se uvek smeješ na fotografijama?
Retko kada, skoro nikad se ne smejem na fotografijama, ne znam zašto ali sebi sam lepša kada sam ozbiljna i jedino na spontanoj slici mogu da se nasmejem.

8.Da li si nekada brojala svoje korake?
Često to radim, brojim korake, kocke, preskačem linije, brojim crkve kad putujem na more (!!!) :D opsesivno - kompulzivni poremećaj definitivno :D

9.Da li igraš kada nema muzike?
Obožavam da pevam po ceo dan, pa tako često i igram po kući naravno kada nema nikog. :D

10.Da li grickaš olovke?
Nikada nisam grickala olovke, nekako mi je to odvratno, čak ni na ispitima kada sam nervozna, radije vrtim kosu. :D

11.Koje veličine je tvoj krevet?
Imam kauč na razvlačenje ali ne znam tačnu veličinu.Nadam se da ću se u skorije vreme preseliti u veći krevet. :)

12.Koja je tvoja pesma nedelje?
Nemam neku određenu pesmu, svakog dana je neka druga, ali kada čujem Željka Vasića i Tonija Cetinskog, svaka pesma je moja. :D

13.Da li je dobro da muškarci nose roze?
Nemam problem sa muškarcima i roze bojom, smatram da svako nosi ono što voli i za šta misli da mu lepo stoji.Moj kum voli da nosi roze boju tako da apsolutno nemam problem s tim. :D

14.Gledaš li crtane filmove?
Obooožavam.Trenutno najviše na svetu volim Mašu i medu, jer sam počela pored mojih malih kumica da gledam. :D

15.Da li si bila na scout?
Apsolutno nemam predstavu na šta se misli pa neću da odgovorim :D

16.Najbolji doručak?
Nemam ništa posebno što volim da jedem za doručak, jedino što mi je bitno je da doručak bude slan.Ne podnosim sladak doručak, nekako mi je to kao da nisam ni jela. :D

17.Kada obično ideš na spavanje?
Ja sam noćna ptica i retko kad legnem rano, najranije što legnem je oko 1h čak i kada sam mnogoo umorna ne mogu da zaspim pre 1. :)

18.Kada si bila mala u šta si se maskirala za Noć veštica?
Pa nismo se nikada maskirali tim povodom, ali sam zato ovako na maskenbalima uvek bila veštica ili Pipi duga čarapa. :D

19.Šta si u kineskom horoskopu?
S obzirom da sam rođena 1993. u kineskom horoskopu sam petao. :D

20.Gledaš li telenovele?
Kao mala sam ih obožavala, gledala sam Kasandru, Ljovisnu, Marisol, Esmeraldu,,, ma sve. :D Ali negde posle prvog razreda sam prestala da ih gledam.Inače zbog njih sam i naučila da čitam jer je tetku smaralo da mi stalno čita tittle. :D

21.Da li si koristila oružje?
Ako se računa vazdušna puška, pištolj koristila sam dok sam trenirala streljaštvo, a inače obožavam oružje. :D

22.Prvi koncert?
Mislim da je to bio koncert Zdravka Čolića 2000.godine. :D

23.Da li pevaš pod tušem?
Pevam uvek, i sreća da lepo pevam pa nemam problem sa komšijama. :D

24.Kada si bila mala šta si želela da budeš kad porasteš?
Najveća želja mi je bila da budem učiteljica ili hirurg.I kako ti život uvek sve namesti budući muž mi je po zanimanju učitelj. :D

25.Da li veruješ u duhove?
Od kad živim sama verujem u sve, a inače kada sam kod kuće ne verujem ni u šta od takvih stvari. :D

26.Nosiš li patofne?
Inače sam jako zimogrožljiva i mrzim hladnoću, tako da na sebe navučem 5 slojeva odeće i obavezno patofne. :D

27.Da li si nekada plakala od sreće?
Jesam, poslednji put kada me je moj dragi zaprosio, ali inače mogu da plačem kad god hoćete. :D

28.Da li si bila zaljubljena?
Trenutno sam najzaljubljenija na svetu, mislim da to dovoljno govori. :)

29.Čaj ili kafa?
Ja sam osoba koja obožava kafu i mogu da je pijem u velikim koičinama, a za mene je čaj piće koje piješ kada si bolestan. :D

30.Da li možeš izdržati da ne dišeš a da ne zatvoriš nos?
Mogu sve dok nisam u vodi, tamo se uvek plašim da mi voda ne uđe u nos i uvek zapušim rukom. :D

Toliko od mene što se tiče ovih pitanja, a pošto me jako zanimaju odgovori moje drage koleginice GleeTree tagujem nju da uradi ovaj tag. Draga očekujem odgovore! :D <3


Pozdrav,
Lejdi Di :*


4 коментара:

  1. Cudno pitanje, da li su mi vrata od ormana otvorena?. Ja uvek zatvaram vrata, nikad ne ostavljam otvorena. Jao i ti si nocna prica, ja najranije legnem u 2, a naj kasnije u 4 :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah stvarno su pitanja koja niko ne postavlja :D A mislim da niko ne spava sa otvorenim vratima od ormana :D Ja najbolje funkcionisem nocu, tada ucim, sredjujem, ma sve! :D Pozdrav! :D

      Избриши
    2. Hahahah stvarno su pitanja koja niko ne postavlja :D A mislim da niko ne spava sa otvorenim vratima od ormana :D Ja najbolje funkcionisem nocu, tada ucim, sredjujem, ma sve! :D Pozdrav! :D

      Избриши
  2. Zanimljiva su mi pitanja tako da ću i ja odgovoriti na njih :)

    ОдговориИзбриши